Olihan hyvä juttu.

Anonyymi-ap

Pitää odottaa, että joku avaa minulle tietokoneen.

Minun papereita täyttää ja minähän sanoin poliisin sekä muiden kuullen isälleni, että : Minä menen sinusta puolesta vankilaan niin sinun EI TARVI MENNÄ!

Ei Ruotsilla kiinnosta minun asiat, koska en minä ole syntynyt Ruotsissa ja eikä minulla ole edes puolisoa joka on ollut Ruotsissa töissä. Suomessa asuvien pitää ilmoittaa ja muihin maihin joissa ovat töissä olleet myös puolison tiedot, koska HEIDÄN PITÄÄ HAKEA LESKEN ELÄKETTÄ SIITÄ MAASTA JA JOS HE EIVÄT HAE NIIN HE LOUKKAAVAT SEN MAAN KUNNIAA!

Ei se ole mikään syy erota jos EI HALUA LESKEN ELÄKETTÄ SIITÄ MAASTA JOSTA PUOLISO ON SUOMEEN TULLUT TAI OLLUT TÖISSÄ SEKÄ ASUNUT.
Silloin toimitaan sen maan lakien mukaan EI FACEBOOK KUNNIOILLA sentään hallita koko MAAILMAA VAIKKA, kuinka uhkaillaan minua!

Kyllä minä saan lukea vanhempieni kirjeitä joita he saavat Ruotsista verottajalta jos HE PYYTÄVÄT APUA PAPEREIDEN TÄYTTÄMISESSÄ.
Saan toki kieltäytyä myös jos haluan, mutta vanhempieni asiat Ruotsissa asuminen liittyy minuun ja kyllä omia VANHEMPIA KUULUU KUNNIOITTAA ja minähän opin sentään UUSIA ASIOITA HEIDÄN KAUTTA SAMALLA!

Kyseessä on YKSITYISASIAT ja minun vanhemmat kyllä saavat OPETTAA MINULLE KOTONA MITÄ HALUAVAT.
Ei se ole kunnianloukkaus jos he ovat Ruotsissa asuneet ja palanneet Suomeen. Ruotsi on tuo SYYLLINEN joka haluaa jatkaa minun opetusta vanhempieni kautta.

Ei me tarvita Lagerin tulkkaus apua meidän asioiden hoidossa. Minä voin ajaa vaikka Ruotsiin sukulaisten luo ja täyttää PAPERIT siellä, koska MINUN JA VANHEMPIENI YKSITYISASIAT EIVÄT KUULU LAGEREIDEN KUNNIALLISELLE SUVULLE!

Ruotsia kyllä voi kiinnostaa LAGERIN SUVUN KUNNIALLISET, koska HE OVAT SENTÄÄN ASUNEET RUOTSISSA JA TEHNEET MYÖS TÖITÄ RUOTSISSA!
KUNNIALLISET SUOMALAISET VAIMOT OVAT HYVIN ARVOSTETTUJA RUOTSISSA JA HEIDÄN PITÄIS KUNNIOITTAA RUOTSIA EIKÄ SYRJIÄ ASUMALLA SUOMESSA!

Minun kohdalla Ruotsissa asuminen oli kunnianloukkaus, mutta Lagerin Eijan miehen kohdalla tuo oli KUNNIALLINEN ASIA!
Ihmettelen, että miten KUNNIALLISET EDELLEEN ASUU SUOMESSA VAIKKA YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan HEIDÄN PITÄIS ASUA RUOTSISSA PERHEIDENSÄ SEKÄ SUKUJENSA KANSSA!

14

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisään, että ONHAN TUO TIETENKIN MINUN, kun he kaikki SYRJIVÄT RUOTSIA JA RUOTSIN KAUTTA MEITÄ HOLOJA! ME EI KYLLÄ RUOTSIA SUOSTUTA SYRJIMÄÄN VAAN KYLLÄ ME RUOTSIIN VOIDAAN MUUTTAA, KOSKA SUOMALAISET SENTÄÄN MAKSAVAT MEILLE!

Tuli mieleen eräs KAUPAN-SETÄ joka Haaparannalla sanoin niin iloisesti PÄIVÄÄ, kun näki minut!

• Anonyymi

Kyllä meille HOLOILLE SOPII, ETTÄ LAGERIN NINA SAA MINUN EX-MIEHENI MIEHEKSEEN.
        NYKYISEN MIEHENI TAI JONKUN TOISEN HOLON JOS HÄN MIEHEKSEEN HALUAA NIIN KYSEESEEN TULEE TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS JA SYRJINTÄ, KOSKA MINÄ HOLOJEN ÄITI JOKA PÄÄTTÄÄ KEITÄ MINUN KILTIT POJAT JA TYTÖT PUOLISOIKSI OTTAVAT!

HE OVAT VANKILASSA OLLEET RIKOKSISTA EIVÄT OLE MINUN KILTTEJÄ POIKIA JA TYTTÖJÄ!
        ME OLLAAN MIEHENI KANSSA SENTÄÄN VASTUULLISIA VANHEMPIA JA MAINE HAITTOJA EI HUOLITA SUKUUN VAIKKA PIKKU PÄISSÄÄN SATTUIS VAHINKO!

• Anonyymi

Oletko saanut aaslakalta. Siltä jåänöltä.

• Anonyymi

Aslakki on ollut haudassa kohta 20vuotta Ruotsissa tätini ja VIIKINKIEN kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aslakki on ollut haudassa kohta 20vuotta Ruotsissa tätini ja VIIKINKIEN kanssa.

Aslakki oli sentään Holon tätin mies ja hän ei kyllä syrjinyt ketään eikä välittänyt mistään!

Aslakki sanoi kerran, kun istuttiin aamukahvilla ja täti heräsi. Se oli Aslakin tehtävä auttaa vaimoaan.
        Kello oli 11, kun tätini heräs ja oli aamukahvia vailla.
        Aslakki sano, että : Tämä on jo kolmas aamu tälle päivää!
        Täti sanoi hänelle, että : Joko se alkaa!

Aslakki oli kyllä niin viisas mies, että hän katsoi telkkaria ja sanoi : En viitti kattoa tätä enään, ku tämä sama kohta on ohjelmassa tullut ainakin kolme kertaa.

Holon täti oli jättänyt Aslakin yksin kotia ja sanonut, että hänen pitää nauhoittaa kauniit ja rohkeat video nauhalle ja jättää mainokset pois.
        Aslakki nauhotti 3-4 tuntia mainoksia video kasetille ja he toivat tuon VIDEO KASETIN minulle Ruotsista tuliaisena, kun tulivat lomalle Suomeen.
        En minä ehtinyt sitä katsomaan, koska lapset olivat nauhoittaneet jotain piirrettyjä minun mainos video kasetille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aslakki oli sentään Holon tätin mies ja hän ei kyllä syrjinyt ketään eikä välittänyt mistään!

Aslakki sanoi kerran, kun istuttiin aamukahvilla ja täti heräsi. Se oli Aslakin tehtävä auttaa vaimoaan.
        Kello oli 11, kun tätini heräs ja oli aamukahvia vailla.
        Aslakki sano, että : Tämä on jo kolmas aamu tälle päivää!
        Täti sanoi hänelle, että : Joko se alkaa!

Aslakki oli kyllä niin viisas mies, että hän katsoi telkkaria ja sanoi : En viitti kattoa tätä enään, ku tämä sama kohta on ohjelmassa tullut ainakin kolme kertaa.

Holon täti oli jättänyt Aslakin yksin kotia ja sanonut, että hänen pitää nauhoittaa kauniit ja rohkeat video nauhalle ja jättää mainokset pois.
        Aslakki nauhotti 3-4 tuntia mainoksia video kasetille ja he toivat tuon VIDEO KASETIN minulle Ruotsista tuliaisena, kun tulivat lomalle Suomeen.
        En minä ehtinyt sitä katsomaan, koska lapset olivat nauhoittaneet jotain piirrettyjä minun mainos video kasetille.

Askakki oli Inarin saamelainen muka syntyjään, mutta hän oli minun suvun kanssa tekemissä mitä omansa.
        Hänen tyttö oli halunnut oppia saamea lapsena niin Aslakki oli ostanut hänelle saamenkielisen lastenkirjan ja sanonut hänelle, että : Opettele tästä kirjasta saamea.

Hän puhui mielummin suomea suomalaisten kanssa, kun alko opettamaan koko sukua puhumaan saamea!

Minä sanoin hänen tytölleen, että : Isäshän oli viisas mies ja hänellä oli aina hyviä juttuja.

• Anonyymi

Hilton suvussa suuria valtio miehiä,ei uskoisi.

• Anonyymi

Minähän unohdinkin tosiaan, että Lagereiden hotelli on yritys on facebookissa MAAILMAN LAAJUISESSA MARKKINOINNISSA!

Meitä HOLOJA syytetään ihmisten palvelujen sekä yrittäjien maineiden PASKOMISESTA!

• Anonyymi

Tilanteeni oli toivoton. Olimme mieheni kanssa avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää pystyisi selviytymään elämästä. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jonka temppelistä sain paljon palautetta, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle rakkaudenjälleennäkemisloitsun, ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Suuret kiitokset pappi TAKUTAlle avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAan sähköpostitse ([email protected]) tai WhatsAppilla puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia asioita: 1) Lottovoitot 2) Kadonneen rakkauden loitsut 3) Avioeroloitsut 4) Avioliittoloitsut 5) Sitoutumisloitsu 6) Eroloitsut 7) Entisen rakastajan karkottaminen 8) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä on onneksi minun oma aloitus!

Minä olin kerran Kemiran majaa siivoamassa ja joku Kemiralta oli tullut käymään siellä.
      Minä olin ainut TYÖNTEKIJÄ ja toiset olivat JOHTAJIA.
      Kemiran henkilö oli MIES ja hän alko keskustelemaan minun kanssa. Hän sanoi minulle, että : Minä voisin keittää kahvit meille niin sinä voit käydä pyytämässä JOHTAJAT meidän kanssa kahville!
      Minun ja Kemiran ammattiliiton edustajan kunnioita oli LOUKATTU PESULASSA, koska työntekijöiden takia piti turhaan Ivaloon ammattiliiton edustajan neuvottelemaan.
      Eivät muuta keksineet niin HE VÄITTIVÄT, että MINÄ OLIN PÄISSÄÄN TULLUT TÖIHIN!
      Minä tulin myöhemmin siihen palaveriin, koska minä olin asiakkaan luona ollut tekemässä KOTI-SIIVOUSTA.
      En minä ollut valittanut Kemiraan, että pesulan työntekijät syrjivät minua ja minun pitää antaa heille omat työt PESULASTA vaikka minä olen ollut ÄITINI TYÖNTEKIJÄNÄ PISIMPÄÄN JA MINULLA ON OIKEUS VALITA MITÄ TÖITÄ MINÄ HALUAN TEHDÄ JA TOISET TEKEVÄT TYÖT MITÄ MINÄ EN HALUA TEHDÄ!
      PESULASSA TYÖNTEKIJÄT PÄÄTTIVÄT KOMMUNISTEINA, ETTÄ MITÄ HE TEKEE JA JÄTTÄVÄT TEKEMÄTTÄ!

• Anonyymi
        UUSI

Lisään, että TYÖNTEKIJÄLLÄ OLI VELVOLLISUUS ITSELLÄÄN KERTOA, ETTÄ MINÄ OLIN TYÖNANTAJAN EDUSTAJANA SANONUT HÄNELLE, ETTÄ : KAULALIINAT JA HUIVIT POIS KAULASTA, KUN PESULASSA OLLAAN TÖISSÄ!
        HÄN EI KUNNIOITTANUT EIKÄ NOUDATTANUT OHJEITA JOITA ANNOIN JA YRITTI KOSTOKSI VIELÄ TAPPAA ITSENSÄ. HÄN TULI VIELÄ TUON JÄLKEEN TÖIHIN KALTOINKOHTELEMAAN MINUA, KOSKA MINÄ OLIN SE PASKA JOKA HÄNET LÖYSI JA PELASTI HÄNET KUOLEMASTA!
        Jos oikein muistan niin hän oli saksalainen ja hän oli tullut alunperin AU-PAIRIKSI yhteen perheeseen ja minä tunsin hänet tuon perheen kautta, koska he olivat meidän siivous asiakkaita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että TYÖNTEKIJÄLLÄ OLI VELVOLLISUUS ITSELLÄÄN KERTOA, ETTÄ MINÄ OLIN TYÖNANTAJAN EDUSTAJANA SANONUT HÄNELLE, ETTÄ : KAULALIINAT JA HUIVIT POIS KAULASTA, KUN PESULASSA OLLAAN TÖISSÄ!
        HÄN EI KUNNIOITTANUT EIKÄ NOUDATTANUT OHJEITA JOITA ANNOIN JA YRITTI KOSTOKSI VIELÄ TAPPAA ITSENSÄ. HÄN TULI VIELÄ TUON JÄLKEEN TÖIHIN KALTOINKOHTELEMAAN MINUA, KOSKA MINÄ OLIN SE PASKA JOKA HÄNET LÖYSI JA PELASTI HÄNET KUOLEMASTA!
        Jos oikein muistan niin hän oli saksalainen ja hän oli tullut alunperin AU-PAIRIKSI yhteen perheeseen ja minä tunsin hänet tuon perheen kautta, koska he olivat meidän siivous asiakkaita.

Lisään, että minä kun alan Inarin kunnassa PASKA PYYKKIÄ PESEMÄÄN niin minä pesen Utsjoen kunnan ja Sodankylän kunnan pyykkiä samalla!

Minä olen sen VERRAN KOVAN LUOKAN PYYKKÄRI, ETTÄ PASKA PYYKIN PESEMISESSÄ MINÄ KYLLÄ PÄRJÄÄN AINA!

YRITYKSET PERUSTETAAN OMAN PERHEEN TYÖLLISTÄMISTÄ VARTEN JA KENENKÄÄN EI OLE OLLUT PAKKO TULLA MINUN ÄITINI YRITYKSEEN TÖIHIN SYRJIMÄÄN MINUA!
        EI OLE EDES OLLUT PAKKO TULLA MINUN YRITYKSEEN TÖIHIN SYRJIMÄÄN MINUA!

Inarin kuntaan EI OLE OLLUT PAKKO TULLA YRITTÄJÄKSI TÖIHIN VIEMÄÄN PAIKALLISTEN YRITTÄJIEN TÖITÄ JA ALKAA SUORAAN SYRJIMÄÄN SEKÄ VAATIMAAN KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!

HITLERI OLI VIELÄ IHMINEN NOIDEN KOMMUNISTIEN RINNALLA JOTKA TAPPAVAT PAIKALLISET YRITTÄJÄT, KOSKA HEIDÄN PITÄÄ SAADA ROSVOTA KAIKKI RAHAT!
        HITLERIN SS-JOUKOT SENTÄÄN ARVOSTIVAT MINUAKIN IHMISENÄ JA EVAKOIVAT SUKUNI NEUVOSTOLIITOSTA NIIN SAIN SYNTYÄ SEKÄ TODISTAA, ETTÄ SUOMALAISET OVAT VALMIITA TAPPAMAAN KAIKKI JOTKA HE TOIVAT SUOMEEN, KOSKA KAIKKI OLI SUOMEN KANSALAISIA EIKÄ RYSSIÄ NIIN, KUIN SUOMALAISET SUOMESSA VÄITTIVÄT KAIKISTA JOTKA EVAKOITIIN LUOVUTETUILTA ALUEILTA!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että minä kun alan Inarin kunnassa PASKA PYYKKIÄ PESEMÄÄN niin minä pesen Utsjoen kunnan ja Sodankylän kunnan pyykkiä samalla!

Minä olen sen VERRAN KOVAN LUOKAN PYYKKÄRI, ETTÄ PASKA PYYKIN PESEMISESSÄ MINÄ KYLLÄ PÄRJÄÄN AINA!

YRITYKSET PERUSTETAAN OMAN PERHEEN TYÖLLISTÄMISTÄ VARTEN JA KENENKÄÄN EI OLE OLLUT PAKKO TULLA MINUN ÄITINI YRITYKSEEN TÖIHIN SYRJIMÄÄN MINUA!

Inarin kuntaan EI OLE OLLUT PAKKO TULLA YRITTÄJÄKSI TÖIHIN VIEMÄÄN PAIKALLISTEN YRITTÄJIEN TÖITÄ JA ALKAA SUORAAN SYRJIMÄÄN SEKÄ VAATIMAAN KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!

HITLERI OLI VIELÄ IHMINEN NOIDEN KOMMUNISTIEN RINNALLA JOTKA TAPPAVAT PAIKALLISET YRITTÄJÄT, KOSKA HEIDÄN PITÄÄ SAADA ROSVOTA KAIKKI RAHAT!
        HITLERIN SS-JOUKOT SENTÄÄN ARVOSTIVAT MINUAKIN IHMISENÄ JA EVAKOIVAT SUKUNI NEUVOSTOLIITOSTA NIIN SAIN SYNTYÄ SEKÄ TODISTAA, ETTÄ SUOMALAISET OVAT VALMIITA TAPPAMAAN KAIKKI JOTKA HE TOIVAT SUOMEEN, KOSKA KAIKKI OLI SUOMEN KANSALAISIA EIKÄ RYSSIÄ NIIN, KUIN SUOMALAISET SUOMESSA VÄITTIVÄT KAIKISTA JOTKA EVAKOITIIN LUOVUTETUILTA ALUEILTA!

Sieg Heil!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sieg Heil!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22