Vanhukset jää heitteille

Anonyymi-ap

Maailmasta tuli raadollinen ja säädytön. Mummoja ei käydä katsomassa kuin kerran vuodessa äitienpäivänä. Viedään hoitoon satojen kilometrien päähän. Käytetään moraalia väärin. Nytkin monet käy kattoon isää sen ainoan kerran vuodessa. Mutta kun on uusi mies tai poikakaveri, ei ehdi tehdä kaikkea. Ja tätä tekee tytöt.

9

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo minä vein äitin pohjanmaan hoitolaan. Mun uus jobi politiikan saralla vie energiaa. Kyllä se äitee pärjää 500 km päässä. Hyvä hoitaja.

• Anonyymi

Teit oikein. Tärkeintä on oma elämä, silloin täytyy priorisoida.

• Anonyymi

Saksassa on sama meno. Robotit hoitaa mummoja. Ei niitä kukaan käy kattomassa. Sama peli nyt Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saksassa on sama meno. Robotit hoitaa mummoja. Ei niitä kukaan käy kattomassa. Sama peli nyt Suomessa.

Hui. Mihin tämä maailma on menossa. Moraali katoaa ja oman ego on se juttu. Äiti jätetään heitteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit oikein. Tärkeintä on oma elämä, silloin täytyy priorisoida.

Yövuorosta huomenta. Kun seuraa keskustelua. Oma äiti 500 km päässä. Esiintyy lapsi seniorien kahvilassa, hienoissa hebeneissä. Missä on se moraali vanhusten viikolla. Eikä käytännössä omaa äitiä viitti käydä kattomassa. Ääniä vaan onkii.

• Anonyymi

"Viedään hoitoon satojen kilometrien päähän". Tänä päivänä, joku Jumalaakin suurempi päättää, missä hoitopaikka on (tänään tuore kokemus). Ei pääse puoliso, lapset, sukulaiset, ystävät edes katsomaan. Suomen PAHOINVOINTUalueet "hoitaa". Kunpa vielä saisi sen itsemurhapillerin, ettei tarvis rekan alle ajaa ja pilata sen rekkakuskin elämää.

• Anonyymi

Ai tästä narusta yrittää mustamaalaja nyt vetää.

• Anonyymi

Isänpäiväkortti pois päiväkodista .
      Tamperelainen päiväkoti luopui tänä vuonna isänpäivä­korttien askartelusta.

Juhlitaan taasen ensivuonna :2/2=toinen, toista.
      Lääkäri/kaupungin johtajakin tykkää.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe