Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta.
Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan synnyin minä.
(naurua)
Skenaario
62
769
Vastaukset
- Anonyymi
Lautta
Olen punkassani odottamassa lautan saapumista perille.
Mutta ei tämä tähän lopu.
Kun booteilla vedetään viinaa, niin mennään sitten Ruotsiin asti.
Maarinhaminan utu jo tuntuu.
(hirn)- Anonyymi
Yhtälö
Jos laskee yhteen kaiken elämäni ajan, niin sen voi puolittaa: puolet merellä, puolet maissa (osa ilmassa).
Ei tänään tähtiä.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtälö
Jos laskee yhteen kaiken elämäni ajan, niin sen voi puolittaa: puolet merellä, puolet maissa (osa ilmassa).
Ei tänään tähtiä.
(hirn)Maarian hame
Maistutelkaa! Maistuu aivan pellavaiselta.
Ja kuunnelkaa, kuinka lammas luodollaan määkii.
(hihitystä) - Anonyymi
Gerberos ei nyt viitti sillä hänellä on vapaapäivä vaan ototas huomista niin saat oikein kunnon tukkijätkän koskenlaskua tuta.
- Anonyymi
robo voi selittää mikä on joku tietokoneen DMA:
Direct Memory Access (DMA) is a computer system feature that allows hardware devices to access main memory directly, bypassing the CPU to transfer data.- Anonyymi
Aa!
Piti lukea kolmeen kertaan, käydä baarikaapila) ja se on tässä:
Kuin (missä tahansa) on järjestys, niin se näkyy tässä.
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
Kun (missä tahansa) on järjestys, niin se näkyy tässä.
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
Piti lukea kolmeen kertaan, käydä baarikaapilla) ja se on tässä:
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Aa!
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa!
(hihitystä)Haluan toistaa tähän vielä sanan, joka eniten minua lämmittää ja huvittaa tässä ketjussa:
Aa! 😂
🦄
- Anonyymi
joku niin Iyelilstä joo tehokadta koodis mutgta ruo prosessorin terkisteri EDX.. indeksirekisteri eli näin 64-biyyidsessäkä koodissasa kieeisreien nimen..
- Anonyymi
Aa!
(hihitystä)- Anonyymi
Niin
Brittiläinen alaluokan huumori on elämää, ei sen esittämistä.
(hirn)
https://youtu.be/t-tEFDPb5Nk?si=sIPI7Rd2lbo5zh8c - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
(hirn)
https://youtu.be/t-tEFDPb5Nk?si=sIPI7Rd2lbo5zh8cNiin
Kosmopoliittisen pamflettimme ydin on on ollut järjestys.
Mikä ihmisissä on etteivät he halua järjestyä, organisoitua ja olla enemmän kuin itse?
Olemme ymmällämme.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
(hirn)
https://youtu.be/t-tEFDPb5Nk?si=sIPI7Rd2lbo5zh8cNiin
Mikä ihmisissä on etteivät he halua järjestyä, organisoitua ja olla enemmän kuin itse?
Olemme ymmällämme.
(naurua)
- Anonyymi
Niin
Olemme ymmällämme.
(naurua) - Anonyymi
niin kun y3ittäisin autaa jorin palsra--ikävänkin t5yttöjä kun oma äiri on ´naeaiari niin.....
- Anonyymi
noniin wi mainia mitään huoppunopeuya joku Yrstarosss vaan;:
The Ferrari Testarossa (Type F110) is a 12-cylinder mid-engine sports car - Anonyymi
The car can accelerate from 0–100 km/h (62 mph) in 4.8 seconds and on to 161 km/h (100 mph) in 10.7 seconds. It can complete a standing (from stationary) quarter mile in 13.2 seconds or a standing kilometre in 23.4 seconds. The 512 TR has a top speed of 313.8 km/h (195.0 mph).
- Anonyymi
Ei ne ole edes mikään myytti synnytään ja kuollaan yli puolet maailman ihmisistä vain ei osaa elää omaa elämäänsä siinä välissä yrittävät olla jotain muuta kuin mitä ovat
- Anonyymi
gdrgr
- Anonyymi
Voivoi. Otan osaa. Surullista, kun yöllä ei pysty lepäämään.
- Anonyymi
kpylih kiyiy rob'y upo,o kpf b osdööomfm
öocofol'uyu'¨k'yktghtö,' - Anonyymi
"... We are the cure". - Agent Smith. Ironista kuinka ihmiskunta hakee ratkaisua olemassaolonsa dilemmaan nyt juuri A.I.:n kautta. Tämä on filosofiaa. Pitäisikö minun pyrkiä presidentiksi 🤔? Käsittelemäni asiat ovat olennaisimmasta päästä itse elämän kannalta. - 😎.
- Anonyymi
Eikö sitä siis lapsuksia varten oo gubbe orggiksen PR-osasto?
- Anonyymi
Kun kumpikin nyytti puuttuu, niin voi saman tien luovuttaa.
-keinovaginamies- Tämä paikka on taas rikki.
(lähetin jo ylläpitoon postia)- Anonyymi
Voiko täällä lähettää rikkinäistä viestiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko täällä lähettää rikkinäistä viestiä?
Mä kirjotin tänään tänne jotakin ja viestin lähettämisen jälkeen sivusto näytti erroria. Päivitin sivun heti sen jälkeen tarkistaakseni onko viestini kuitenkin mennyt läpi ja kyllä ne harvat viestini näyttivät olevan julkaistuja.
- Anonyymi
Juu, sivu herjaa, että palvelinvirhe, kun lähetät aloituksen.
Sitten kun vastaas viesteihin, niin herjaa, että jokin meni pieleen ja kun sen jälkeen päivität, niin kas kummaa viesti julakistaankin.
Monta samaa vastausta tulee, koska monta kertaa painat lähetä ja sitten kun päivität, niin kaikki lähetä painallusten viesit julkaistaan,
Tämä suomi24 on ihan PASKA, kun ei toimi!!!!
- Anonyymi
Muumilaaksoihin muodostuu viikolla jonoja, kun foorumi takkuilee. Vieroitusoireet saattavat olla vakavia.
Mies 65 - Anonyymi
Eikö tämä toimi vieläkään?
- Anonyymi
Mjaa
No eipä näytä pelittävän.
(hirn)
- Anonyymi
Buddhalaisen filosofian mukaan olemme kaikki raadonsyöjiä sillä kaikki on ollut olemassa jo aikojen alusta asti eikä mitään uutta ole luotu. Olemme raatoja, syömme raatoja ja haluamme uudelleen syntyä raadoiksi vaikka pelastuminen olisi mukavampaa.
toivoryynäselle ilmaantui valaistumisen hetki ... Onko aika pysähtynyt?
Funeaun viesti toistuu ja toistuu...
Eikä otsikot vaihdu.
Tilanne on painajaismainen, kuin unta näkisi.Tuleehan ne viestit näkyviin,
Reload this page auttaa.- Anonyymi
Tein 🥧, mustikkaversion. Oikein hyvä lopputulos 😋. Täytyi vielä erikseen lisätä sokeria sen päälle vaikka itse taikinassakin oli jo sokeria. Vaniljakastike ehdoton lisä siihen. Pistin tähän jopa laatujäätelöä. Piiras <--> Piirakka <--> Pilde. KYLLÄ! Mielikuvitukseni ja huumorintajuni ovat NÄIN tikissä 💪. Eli nyt siis saan "sitä itseään". Ja hei, by the way ☝️, tää lasketaan "saamiseksi" 🤷♂️. Onhan tää kirjaimellisesti eräänlainen mouthgasm. Yhest suust sisään toisest ulos. Muitta mutkitta, hyvää ruokahalua siis, itse kullekin säädylle 👋. -💊-.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Harkitsin tänään mustikkapiirakan tekemistä, mutta on taas migreeni, joten en tehnyt.
Ymmärrän. Se oli Valion ohje. Käytin omia juttujani mitkä hieman erosivat ohjeesta. Sama se mitä voita tai maitoa käyttää, rypsiöljy ja rasvaton maito kelpaavat mulle aivan hyvin. Hyvä että taikinaa ei tullut ihan piripintaan siihen vuokaan koska se paisui hieman uunissa. Sopiva annos ohjeen mukaiseen vuokaan. Mittasin oikein omani ja se oli halkaisijaltaan aika lailla kuin ohjeessa sanottiin. Kun tekee itse niin saa käsityksen mistä ruoka oikeasti koostuu. Sokerin ja rasvan määrä olivat osoittautuivat korkeammiksi kuin mitä olisin luullut. Taikina alkoi kietoutumaan ja pyörimään sähkövatkaimeni ympärille eli taikinan koostumus oli sitkas.
Mun sunnuntait on aina velvollisuudentäyteisiä, kuten myös tänään. Pikkaisen väpätti näkökentässä. Stressin vika 😵. Kinkkupiirakka voisi olla vuorossa noin ti-ke, simitin sanoin ti VIIVA ke 🤗. Sain neuvon että taikina ei tartu vuokaan niin helposti jos sen valelee ruokaöljyllä ja vehnäjauhoilla. Käytin vain vehnäjauhoja ja tavaraa jäi kiinni siihen. Täytyy pestä se ennen kuin se ehtii pinttyä vuokaan. Tässähän voisi alkaa myymään omia tuotoksiaan käteistä vastaan 💸. Sitä kutsutaan näemmä neljänneksi sektoriksi ja on yleistä kehitysmaissa (kuten nyky-Suomessa 😅). -💊-. Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Se oli Valion ohje. Käytin omia juttujani mitkä hieman erosivat ohjeesta. Sama se mitä voita tai maitoa käyttää, rypsiöljy ja rasvaton maito kelpaavat mulle aivan hyvin. Hyvä että taikinaa ei tullut ihan piripintaan siihen vuokaan koska se paisui hieman uunissa. Sopiva annos ohjeen mukaiseen vuokaan. Mittasin oikein omani ja se oli halkaisijaltaan aika lailla kuin ohjeessa sanottiin. Kun tekee itse niin saa käsityksen mistä ruoka oikeasti koostuu. Sokerin ja rasvan määrä olivat osoittautuivat korkeammiksi kuin mitä olisin luullut. Taikina alkoi kietoutumaan ja pyörimään sähkövatkaimeni ympärille eli taikinan koostumus oli sitkas.
Mun sunnuntait on aina velvollisuudentäyteisiä, kuten myös tänään. Pikkaisen väpätti näkökentässä. Stressin vika 😵. Kinkkupiirakka voisi olla vuorossa noin ti-ke, simitin sanoin ti VIIVA ke 🤗. Sain neuvon että taikina ei tartu vuokaan niin helposti jos sen valelee ruokaöljyllä ja vehnäjauhoilla. Käytin vain vehnäjauhoja ja tavaraa jäi kiinni siihen. Täytyy pestä se ennen kuin se ehtii pinttyä vuokaan. Tässähän voisi alkaa myymään omia tuotoksiaan käteistä vastaan 💸. Sitä kutsutaan näemmä neljänneksi sektoriksi ja on yleistä kehitysmaissa (kuten nyky-Suomessa 😅). -💊-.Olen ryhtynyt korvaamaan osan jauhoista mantelijauheella, sillä maun lisäksi sillä on se etu, että pohja kovettuu jääkaappisäilytyksessä vähemmän.
Tarttumista voi ehkäistä silläkin, että leikkaa leivinpaperista vuoan kokoisen palan ja asettaa sen pohjalle.
Minulla on pari noita:
https://keittiotieto.fi/p/lekue-irtopohjapiirakkavuoka-28-cm/
Maailman paras systeemi, sillä kun piirakka on valmis, niin tuon silikonirinkulan voi irrottaa ja pohjaosa toimii suoraan tarjoilulautasena.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Olen ryhtynyt korvaamaan osan jauhoista mantelijauheella, sillä maun lisäksi sillä on se etu, että pohja kovettuu jääkaappisäilytyksessä vähemmän.
Tarttumista voi ehkäistä silläkin, että leikkaa leivinpaperista vuoan kokoisen palan ja asettaa sen pohjalle.
Minulla on pari noita:
https://keittiotieto.fi/p/lekue-irtopohjapiirakkavuoka-28-cm/
Maailman paras systeemi, sillä kun piirakka on valmis, niin tuon silikonirinkulan voi irrottaa ja pohjaosa toimii suoraan tarjoilulautasena.Leivinpaperin käyttö on sinänsä ok mutta pelkään jos se tarttuisi kiinni taikinan pohjaan. Kokeilemalla se tietysti selviää. Silikonivuoka on mulle täysin vieras väline. Kuulostaa ihan toimivalta ratkaisulta. Reseptejä kopioidessani korvaan osan omilla seteilläni. Kinkkupiiraan ohjeessa lukee että siihen sisältyy paprika. En vain osaa oikein syödä mitään kasvisperäistä jos se on lämmitettyä.
Sipuli tietysti menee ja sekin sisältyy reseptiin, sillä sipulin väkevyys katoaa kypsentämisen seurauksena. Samalla tosin katoaa osa sipulin tuomista terveyshyödyistä. Pussitettu sipulirouhe voisi olla ehkä vieläkin parempi vaihtoehto kuin oikea sipuli. Mietin vain miten sen tekstuuri sopii pehmeään kinkkupiiraaseen.
Tosiaan, ovelta ovelle vaan myymään omia tuotoksiaan. Ei mitään hygieniapasseja sun muita, vaan suoraa toimintaa. Elämä tapahtuu NYT, eikä vasta huomenna. Jokainen päivä pitäisi kuulemma elää yhtä täysillä kuin se olisi viimeinen päivä. Noh, enhän mä nyt koko ajan kännissä haluaisi olla 😅. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leivinpaperin käyttö on sinänsä ok mutta pelkään jos se tarttuisi kiinni taikinan pohjaan. Kokeilemalla se tietysti selviää. Silikonivuoka on mulle täysin vieras väline. Kuulostaa ihan toimivalta ratkaisulta. Reseptejä kopioidessani korvaan osan omilla seteilläni. Kinkkupiiraan ohjeessa lukee että siihen sisältyy paprika. En vain osaa oikein syödä mitään kasvisperäistä jos se on lämmitettyä.
Sipuli tietysti menee ja sekin sisältyy reseptiin, sillä sipulin väkevyys katoaa kypsentämisen seurauksena. Samalla tosin katoaa osa sipulin tuomista terveyshyödyistä. Pussitettu sipulirouhe voisi olla ehkä vieläkin parempi vaihtoehto kuin oikea sipuli. Mietin vain miten sen tekstuuri sopii pehmeään kinkkupiiraaseen.
Tosiaan, ovelta ovelle vaan myymään omia tuotoksiaan. Ei mitään hygieniapasseja sun muita, vaan suoraa toimintaa. Elämä tapahtuu NYT, eikä vasta huomenna. Jokainen päivä pitäisi kuulemma elää yhtä täysillä kuin se olisi viimeinen päivä. Noh, enhän mä nyt koko ajan kännissä haluaisi olla 😅. -💊-.Ohjeissa annetaan välillä kuinka monta grammaa / "gemmiä" (kuten huumeilupiireissä puhutaan) mitäkin einestä on lisättävä. Onneksi tekoäly antaa vastauksia kun osaa etsiä. Kun pyytää sitä muuntamaan gemmejä desilitroiksi niin saa tarkkoja arvoja. Käytän siis dl, rkl, tl jne. mittoinani. Ps. Lintumiehet käyttävät pikkulintujen punnitsemiseen samanlaisia eksakteja huumevaakoja kuin mitä tullimiehet, poliisit tms. käyttävät huumeiden punnitsemiseen. Niitä ei mun mielestä myydä tavallisille janttereille. A.I.:n mukkaan 150 gemmiä juustoa vastaa 3 dl juustoa. -💊-.
- Anonyymi
Viimeinen Johtolanka isistä.
Marko Niemi podcast.
Kuuntelin Ylen Marko Niemin podcastin, selvittämättömiä henkirikoksi Suomesta, tapaus Juha Valkola.
Kertomuksen keskössä olevat henkilöhahmot piirtyivät muodoiksi. Olen nähnyt näitä samoja elämäni varrella. Sama irtolaisiuden ilmiö suomesssa tai mistä tahansa muualta maailmasta. On joukko nuoria, ihmisiä, jotka ovat menettäneet otteensa heitä suojaavista yhteisöistä, perheistä. Valokuvat heräävät eloon hylätyissä albumeissa. Nuoren naisen viimeinen usko merkitykselliseen on menetetty, hän on jättänyt ne jälkeensä; noen, lian ja kengänpohjan kuvat suvun ja perheensä naamoilla.
Läpi rikostarinan kulkee sivussa punaisena johtolankana tarina hajonneista perheistä. Nämä nuoret etsivät isää ja johtajaa laumasta ja joutuvat alttiiksi vaaroille, joka käy heille kohtalokkaaksi.
Miten ovatkaan nämä miehet ja isät, jotka toteavat ettei aikuisen lapsen elämällle voi yhtään mitään. Missä ovat näiden aikuisten lasten äidit, jotka itkisivät suureen äänee lastensa kohtaloita. Heidän äänetön välinpitämättömyytensä huutaa podcastissa. Mutta kummanki osapuolen ja miksi, hiljetään aina näissä tarinoissa.
Valokuvat, jotka annettiin lastensa matkaan muistoksi hyvistä ajoista, joista ei itse enää välitetä, kävivät liian raskaiksi heidän aikuisille lapsille. Mitä olivat nämä aikuiset, joiden tehtävä oli suojella ihmiselämää lastensa syntymästä heidän kuolemaansa asti ehdoitta.
Tässpä miettimistä isäinpäiväksi.
Kuunnellaa podcast, kun ketään ei voi omistaa ja jokaisella on oikeus onneen ja rakkauteen, mitta millä hinnalla.
Hyvää isäinpäivää maamme isille.
Hyvää isäinpäivää isäimme lapsille, jotka toivovat olevansa jotain merkityksellistä heidän isillensä ja voimia. - Anonyymi
minulla voi olla joku yksityisyysasetus vääein jos ei pysty vastamaan kirjoiyuksiin, lukemaan pystyy kyllä
- Anonyymi
Skenaario, akvaario, territaario, tarraario, tropikaario, hyykijlöppiqqwasy. Mikä ei kuulu joukkoon ? Toivoryynänen poistaisi joukosta sanan "hyykijlöppiqqwasy" !
- Anonyymi
Stagnaatio, hyperventilaatio, inernaatio, subtraatio, stigmaatio, postraatio, kastraatio, sivilisaatio, erillissaatio, inflaatio, jännämies. Mikä ei kuulu joukkoon ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stagnaatio, hyperventilaatio, inernaatio, subtraatio, stigmaatio, postraatio, kastraatio, sivilisaatio, erillissaatio, inflaatio, jännämies. Mikä ei kuulu joukkoon ?
Jännämiehelle kastraatio? Vaikka naiset virallisesti linjaavatkin silleen niin nehän nauttivat oikeasti jännäreistä. Nainen saa hyperventilaation nähdessään jännämiehen, ja etenkin tämän hurmatessa naisen.
- Anonyymi
Ei noita voi verrata... sama kun vertaisit johtoa ja kytkintä...
Tai voltteja ja virtaa...
Johto on johdin, jossa voi kulkea virtaa, jos on kuormaa... kun katkaiset johtimen, siinä ei kulje virtaa enää, muttasiinä voi yhä olla jännite.
Kytkin voi tehdä tuon...kytkeä kuorman pois...poistaa virran, mutta ei kytke jännitettä kuin odottamaan uudelleenkytkentää.
Hutera aloitus....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254981L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa674346TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021779Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91599Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231575- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448