Moikka!
olen 26-vuotias nainen ja olen pitkään ollut epävarma rinnoistani. Haluaisin miettiä silikonien laittoa, mutta etsin hyvää kirurgin / klinikkaa Suomessa tai Virossa.
Haluaisin kirurgin, joka on kuunteleva ja ymmärtää huoleni , pelkään prosessia, joten tärkeää olisi luottamus ja tunne, että minua kuunnellaan.
Lopputuloksen toivon olevan hyvin luonnollinen, eikä että huomaisi sitä että mulla on silikonit.
Lisäksi toiveena on, että koko prosessi (konsultaatio, leikkaus, toipuminen) olisi mahdollisimman sujuva.
Jos jollain on kokemusta tällaisesta, tai osaa suositella hyvää kirurgia/klinikkaa Suomessa tai Virossa, olisin kiitollinen
Kiitos paljon etukäteen!
Silikonit/ rintojen suurennusleikkaus
Anonyymi-ap
1
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1211520
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031006Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.148619Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.223520- 187499
- 30472
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11444- 182433
- 39408
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393