Onko lintutorni jo kaatunu kun ei näy kuvaa..?
Kilpiaapa live
17
824
Vastaukset
- Anonyymi
Yt päällä.
- Anonyymi
Kamera sai potkut ekana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamera sai potkut ekana?
Jostain se on aloitettava !
- Anonyymi
Virta loppunut kun ei valosa aika riitä ja polttoine loppu vai miteseoli.
- Anonyymi
Jospa torniin laitettiin hevosen kuivalihavelli ainekset kuivaamaan ja kamera jäi niitten varjoon? Eihän se silloin näy,ei.
- Anonyymi
Olisiko tästä faktatietoa? Onko siellä tosiaankin hevosen kuivalihavelli tarpeet roikkumassa? Voisiko joku käydä katsomassa ja sitten vastata tähän,onko asian näin? Voisiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko tästä faktatietoa? Onko siellä tosiaankin hevosen kuivalihavelli tarpeet roikkumassa? Voisiko joku käydä katsomassa ja sitten vastata tähän,onko asian näin? Voisiko?
Nyt voimme hiihtää sinne katsomaan aapaa ja samalla tarkistamaan sen tilanteen ,että onko hevosen kuivalihavelliluita ripustettu torniin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voimme hiihtää sinne katsomaan aapaa ja samalla tarkistamaan sen tilanteen ,että onko hevosen kuivalihavelliluita ripustettu torniin!
Onko latu jo valmis ,että sinne voi hiihtää katsomaan onko hevosen kuivalihavelli luut ripustettu sinne kuivumaan vai missä kumman paikassa niitä piilotellaan?? Vastatkaa !!!
- Anonyymi
Embedding IP Camera Live Video Stream into web page - IPCamLive.com https://share.google/CrckNT325NCQZVuPm
Hyvinhän tuo pelaa.- Anonyymi
Näkyykö siinä hevosen kuivalihavellin luut roikkumassa,näkyykö??
- Anonyymi
Miksi kukaan ei voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen: näkyykö hevosen kuivalihavellin luut roikkumassa, näkyykö? Siellä tornissa tai jossain muussa paikassa? En pääse hiihtämään enkä katsomaan hevosen kuivalihavelli liveä!!
- Anonyymi
Sielä on hevoshullu paikalla Seon kahvituntityöläisen kanssa.
- Anonyymi
Kyllä on omituista ettei tähän osata vastata! Joutavia joristaan! Ettekö tiedä kuinka paljon olen hevosen kuivalihavelliä etsinyt ja kaivannut???
- Anonyymi
Tiedän! Minä olen hevosen kuivalihavelliä paljon kaivannut!Hyvin paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän! Minä olen hevosen kuivalihavelliä paljon kaivannut!Hyvin paljon!
Eihän se ihme ole että kaipaa hevosen kuivalihavelliä..siitä on jo aikaa kun viimeksi maistelin.
- Anonyymi
Voitteko katsoa näkyykö livessä hevosen kuivalihavellin luita? Voitteko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471002
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153902Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717827- 87791
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182790Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105689Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46687