Onko lintutorni jo kaatunu kun ei näy kuvaa..?
Kilpiaapa live
15
631
Vastaukset
- Anonyymi
Yt päällä.
- Anonyymi
Kamera sai potkut ekana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamera sai potkut ekana?
Jostain se on aloitettava !
- Anonyymi
Virta loppunut kun ei valosa aika riitä ja polttoine loppu vai miteseoli.
- Anonyymi
Jospa torniin laitettiin hevosen kuivalihavelli ainekset kuivaamaan ja kamera jäi niitten varjoon? Eihän se silloin näy,ei.
- Anonyymi
Olisiko tästä faktatietoa? Onko siellä tosiaankin hevosen kuivalihavelli tarpeet roikkumassa? Voisiko joku käydä katsomassa ja sitten vastata tähän,onko asian näin? Voisiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko tästä faktatietoa? Onko siellä tosiaankin hevosen kuivalihavelli tarpeet roikkumassa? Voisiko joku käydä katsomassa ja sitten vastata tähän,onko asian näin? Voisiko?
Nyt voimme hiihtää sinne katsomaan aapaa ja samalla tarkistamaan sen tilanteen ,että onko hevosen kuivalihavelliluita ripustettu torniin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voimme hiihtää sinne katsomaan aapaa ja samalla tarkistamaan sen tilanteen ,että onko hevosen kuivalihavelliluita ripustettu torniin!
Onko latu jo valmis ,että sinne voi hiihtää katsomaan onko hevosen kuivalihavelli luut ripustettu sinne kuivumaan vai missä kumman paikassa niitä piilotellaan?? Vastatkaa !!!
- Anonyymi
Embedding IP Camera Live Video Stream into web page - IPCamLive.com https://share.google/CrckNT325NCQZVuPm
Hyvinhän tuo pelaa.- Anonyymi
Näkyykö siinä hevosen kuivalihavellin luut roikkumassa,näkyykö??
- Anonyymi
Miksi kukaan ei voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen: näkyykö hevosen kuivalihavellin luut roikkumassa, näkyykö? Siellä tornissa tai jossain muussa paikassa? En pääse hiihtämään enkä katsomaan hevosen kuivalihavelli liveä!!
- Anonyymi
Sielä on hevoshullu paikalla Seon kahvituntityöläisen kanssa.
- Anonyymi
Kyllä on omituista ettei tähän osata vastata! Joutavia joristaan! Ettekö tiedä kuinka paljon olen hevosen kuivalihavelliä etsinyt ja kaivannut???
- Anonyymi
Tiedän! Minä olen hevosen kuivalihavelliä paljon kaivannut!Hyvin paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän! Minä olen hevosen kuivalihavelliä paljon kaivannut!Hyvin paljon!
Eihän se ihme ole että kaipaa hevosen kuivalihavelliä..siitä on jo aikaa kun viimeksi maistelin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,452271Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.932018Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e891986Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241727MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131721Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4921552Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S21530Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491360Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761258Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas361256