Yxärin yöpuuajatukset

Anonyymi-ap

Nukahtaminen menee myöhään, koska nukuin päiväunet.

Tässä illan viimeisiä ajatuksia:

1. Maapallo pyörii vastapäivään (pohjoisnavalta katsottuna).

2. Vuoteeni pääty osoittaa itään.

3. Siispä kiidän yön aikana eteen päin pää edellä. Tämä on huojentava tieto.

Kuinkas teillä? Liikutteko sivuttain maapallon mukana, kun nukutte? 😯

🦄

51

439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mieti moisia. 😃

Sama mihin päin kiitää universumissa. 😁

Tai mitenpäin...😃

Mä kuitenkin tottelin tyttöni ehdotusta tänään ja estin exäni ehkä kaikellatapaa...

Se on mulle parempi etappi kuin suunta huilia universumissa. 😁

• Anonyymi

Minulle tuli mieleeni hyvä idea, ajatus: jos lopetytaa kokonaan palstailujutut niin sitten tekemisissä vain oikeiden ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Niin, sitten ei tarvitsisi minkään yksisarvisen kanssa kirjoitella!

🦄

• Anonyymi

nukkumiajuttuja niin kuin joku musiikki: tervetuloa Hiekkamies, Enter SDandman, nukkuMatti

• Anonyymi

yön eläimet elokuvakin voi olla, mutta niin joskus huvittavaa jutella ikävä-palstan nuorisonkin kanssa jotain kun niin nooh.

• Nukahtamista voi viivyttää sillä, että havaitsee kellojen käyvän eri puolilla maapalloa eri nopeuksilla.
      Johtuu siitä, että kiertoratanopeus ja maapallon pyöriminen aiheuttavat yhdessä suhteellisuusteorian mukaisen muutoksen ajan nopeuteen.
      (tietysti on myös nopeutta galaksissa ja galaksin liikettä, mutta niiden vaikutus on tässä pienempi)

• Anonyymi

Liikkuminen suurella nopeudella hidastaa ajan kulkua. Liikkuvatko päiväntasaajalla nukkuvat nopeampaa kuin me napanukkujat? Täälläkö kuluu aika nopeammin kuin päiväntasaajalla? 😮

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Liikkuminen suurella nopeudella hidastaa ajan kulkua. Liikkuvatko päiväntasaajalla nukkuvat nopeampaa kuin me napanukkujat? Täälläkö kuluu aika nopeammin kuin päiväntasaajalla? 😮

🦄

Tässä lisää ahdistavia ajatuksia ajasta:

https://www.youtube.com/shorts/YnSb67Af-8s

• Palstakamu kirjoitti:

Tässä lisää ahdistavia ajatuksia ajasta:

https://www.youtube.com/shorts/YnSb67Af-8s

Nuo ovat ihan hakoteillä.
        Todistus:
        Täällä pohjoisnavan tienoilla liikenopeutemme on pieni ja päiväntasaajlla puolestaaan suuri.
        Eli jos tuo pitäisi paikkaansa, niin meillä olisi keino havaita supernovien räjähdykset tarkasti, sillä ne näkyisivät navoilla ja päiväntasaajalla valtavan eri aikaan, eli ensin voisimme havaita, että tuolla välähti tunti sitten ja sen jälkeen meillä olisi sen toisen havaintoaseman suuntamiseen päiväkausia aikaa ja saisimme havainnon jo ennen kuin supernova räjähtää ja koko väläyksen todella hienoon videoon.

Ei toimi noin.
        (pöljät keskustelijat)

• Anonyymi kirjoitti:

🦄

Ero on minimaalinen, mutta todellinen.
        Käytänössä ilmiö näkyy huomioonotettavana lähinnä vain äärimmäisen tarkoissa kelloissa ja käytännönongelma ilmenee selvimmin GPS-satelliiteissa, joiden kellon käyntinopeuksien erot saisivat aikaan suuria eroja paikannukseen, eli niissä se kompensoidaan jatkuvasti.
        Satelliteissa ajan hidastumista toisaalta vähentää se, että ne ovat korkealla ja siten maan painovoima vaikuttaa niihin vähemmän ja tuo puolestaan nopeuttaa ajankulkua hieman.

Itse väitän, ettei mustia aukkoja voi meidän kannaltamme olla olemassa, sillä niiden aika on meihin nähden niin hidasta, ettei niitä ole vielä ehtinyt muodostua.
        Omituista, etteivät kosmologit ole kiinnittäneet tuohon asiaan ilmisesti lainkaaan huomiota.

• buddy-love kirjoitti:

Nuo ovat ihan hakoteillä.
        Todistus:
        Täällä pohjoisnavan tienoilla liikenopeutemme on pieni ja päiväntasaajlla puolestaaan suuri.
        Eli jos tuo pitäisi paikkaansa, niin meillä olisi keino havaita supernovien räjähdykset tarkasti, sillä ne näkyisivät navoilla ja päiväntasaajalla valtavan eri aikaan, eli ensin voisimme havaita, että tuolla välähti tunti sitten ja sen jälkeen meillä olisi sen toisen havaintoaseman suuntamiseen päiväkausia aikaa ja saisimme havainnon jo ennen kuin supernova räjähtää ja koko väläyksen todella hienoon videoon.

Ei toimi noin.
        (pöljät keskustelijat)

Et ota huomioon, että puhumme ajasta miljardien valovuosien mittakaavassa.

• Palstakamu kirjoitti:

Et ota huomioon, että puhumme ajasta miljardien valovuosien mittakaavassa.

Miljoonien piti sanomani.

• Palstakamu kirjoitti:

Miljoonien piti sanomani.

Selvennän itse tilannetta:
        Ilmiö on hiukan sama kuin miten eri nopeuksilla äänilähteeseen liikkuvat kokevat sen sävelkorkeuden.
        Eli se Einsteinin klassikkoesimerkki ajan suhteellisuudesta.
        Siis kun paikallaan oleva kuulee tietyn äänen, niin kohti ääntä liikkuva on sitä mieltä, että se onkin kimeämpää.
        Ja paradoksin suhteen tilanne on se, että molempien havainto on sama ja samanaikainen, mutta nopeammin liikkuvan mielestä sen havaitun asian ikä on eri kuin paikallaan olevan mielestä, sillä heidän kellonsa käyvät hyvin pienellä erolla eri aikaa (eli se toinen liikkuu ajassa eri nopeudella ja havaitojen mittauskin on siksi eri)..

• buddy-love kirjoitti:

Selvennän itse tilannetta:
        Ilmiö on hiukan sama kuin miten eri nopeuksilla äänilähteeseen liikkuvat kokevat sen sävelkorkeuden.
        Eli se Einsteinin klassikkoesimerkki ajan suhteellisuudesta.
        Siis kun paikallaan oleva kuulee tietyn äänen, niin kohti ääntä liikkuva on sitä mieltä, että se onkin kimeämpää.
        Ja paradoksin suhteen tilanne on se, että molempien havainto on sama ja samanaikainen, mutta nopeammin liikkuvan mielestä sen havaitun asian ikä on eri kuin paikallaan olevan mielestä, sillä heidän kellonsa käyvät hyvin pienellä erolla eri aikaa (eli se toinen liikkuu ajassa eri nopeudella ja havaitojen mittauskin on siksi eri)..

Kiitos videosta. Olen idiootti, mutta niin Neil Tysonkin, joka sentään on astrofyysikko (Pitäähän minun jollakin tavalla selittää itselleni omaa tyhmyyttäni).

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Ero on minimaalinen, mutta todellinen.
        Käytänössä ilmiö näkyy huomioonotettavana lähinnä vain äärimmäisen tarkoissa kelloissa ja käytännönongelma ilmenee selvimmin GPS-satelliiteissa, joiden kellon käyntinopeuksien erot saisivat aikaan suuria eroja paikannukseen, eli niissä se kompensoidaan jatkuvasti.
        Satelliteissa ajan hidastumista toisaalta vähentää se, että ne ovat korkealla ja siten maan painovoima vaikuttaa niihin vähemmän ja tuo puolestaan nopeuttaa ajankulkua hieman.

Itse väitän, ettei mustia aukkoja voi meidän kannaltamme olla olemassa, sillä niiden aika on meihin nähden niin hidasta, ettei niitä ole vielä ehtinyt muodostua.
        Omituista, etteivät kosmologit ole kiinnittäneet tuohon asiaan ilmisesti lainkaaan huomiota.

Ihanaa. 😍 Tämä oli niin ihanaa, että nyt minä olen toipunut pöllön kuolemasta.

🦄

• Palstakamu kirjoitti:

Kiitos videosta. Olen idiootti, mutta niin Neil Tysonkin, joka sentään on astrofyysikko (Pitäähän minun jollakin tavalla selittää itselleni omaa tyhmyyttäni).

Ethän sinä edes tuonut varsinaista kantaasi millään tavalla esille, vaan pelkästään epäilit minun kantaani.
        Ja tuon yhden tohelon selitys oli niin pieleen, ettei sen perusteella voi kuin itsekin joutua harhateille jos sen ottaa todesta.
        (ikinä ei pidä suoraan uskoa yhtäkään asiantuntijaa, vaan pitää tarkastella mitä virheitä lausunto sisältää)

((kaverini kerran kysyi, että onko aina pakko epäillä kaikkea ja minä siihen heti, että ON"

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa. 😍 Tämä oli niin ihanaa, että nyt minä olen toipunut pöllön kuolemasta.

🦄

En nyt varsinisesti luonnehtisi ihanaksi, sillä tuo on pelkkää fysiikkaa.

(lisäksi noihin aikajuttuihin liittyy melko masentavia puolia, mutta en nyt selosta niitä tässä millään tavalla)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

En nyt varsinisesti luonnehtisi ihanaksi, sillä tuo on pelkkää fysiikkaa.

(lisäksi noihin aikajuttuihin liittyy melko masentavia puolia, mutta en nyt selosta niitä tässä millään tavalla)

Fysiikka nimenomaan on ihanaa ja lohdullista! 😍

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Fysiikka nimenomaan on ihanaa ja lohdullista! 😍

🦄

Ja myös osittain vaarallista, sillä exäni tuli kuvioihin siksi, että itse istuin eturivissä ja hän takarivissä kuunteli mitä siellä edessä vastailin. Paljolta olisin säästynyt, jos hän olisi päätynyt eri laskuharjoitusryhmään.

• Anonyymi

Mjaa-a

On piristävää lukea tällaisia avaruudellisia aloituksia; ei ole varmaan mikään uutinen se että olen varsin kiinnostunut hahmottamaan sitä missä pyörin.

On luonnollinen se ajatus, että jaksaa ihmetellä olevaisuuden luonnetta ja sen näennäisen mekaanisia liikkeitä, ja leijua mukana.

Eli siis

Mä taidan mennä jalat edellä.

(naurua)

• Anonyymi

Pidemmälle vietynä

Kun matkustan unissani jalat edellä, niin se on vain harhaa ja vääräoppisuutta.

Oikeaoppisuus on sitä, että kykenee näkemään itsensä kaiken mahdollisen liikkeen seassa matkustajana.

Mutta se vaatii jo niin käsittämättömän määrän kapasiteettia, että siitä häviää mielekkyys.

(hihitystä)

• Anonyymi

Odotan innolla lisää funeaulaista analyysiä. 😂 Tuossa on hyvä funeaulaisen ketjutuotannon aihe... 🤭

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan innolla lisää funeaulaista analyysiä. 😂 Tuossa on hyvä funeaulaisen ketjutuotannon aihe... 🤭

🦄

Köh

En toimi kanafarmarina, enkä seiso autoteollisuuden liukuhihnatuotannon äärellä, vaan olen yksilö.

Puolet päivästä kuluu siihen, että vain pyörittelee päätään.

Ei kovin luovaa, vai mitä?

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köh

En toimi kanafarmarina, enkä seiso autoteollisuuden liukuhihnatuotannon äärellä, vaan olen yksilö.

Puolet päivästä kuluu siihen, että vain pyörittelee päätään.

Ei kovin luovaa, vai mitä?

(hirn)

En tarkoittanut horisontaalista vaan vertikaalista ketjua. Ketjutat tuotantosi omaan tuotantoosi loputtomassa loopissa. 😁

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut horisontaalista vaan vertikaalista ketjua. Ketjutat tuotantosi omaan tuotantoosi loputtomassa loopissa. 😁

🦄

Mjaa

En minä elämää keksinyt, ne olivat ne muut.

En toimi myöskään lihateollisuuden parissa.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

En minä elämää keksinyt, ne olivat ne muut.

En toimi myöskään lihateollisuuden parissa.

(naurua)

Vaikka tekstisi ovat viihdyttäviä, en minä niitä nyt sentään "elämäksi" kutsuisi... 🤭

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka tekstisi ovat viihdyttäviä, en minä niitä nyt sentään "elämäksi" kutsuisi... 🤭

🦄

Niin

Olet täysin oikeassa.

Luin lehdestä, että olisin kadonnut Kiinassa. Lehden lööpin mukaan näin väitettiin olevan. Syventävien lukuhetkien aikana selvisi, että viimeinen näköhavainto minusta oli tehty Shanghain toiseksi suurimmalla lentokentällä tutkimassa valotauluilla viliseviä lähtöaikoja ja portteja niille.

Tässä minä kuitenkin seison ilman minkäänlaista katoamisen tunnetta sisälläni.
        Nipistin itseäni ja näytin kieltä liikemiehille, joten olin paikalla, en poissa tai kadoksissa. Mutta koska puhelimeni oli väittänyt samaa kuin lehti jo kolmatta päivää, niin jollain tasolla se alkoi vaikuttaa. Entä jos sittenkin olin kadoksissa, kyselin itseltäni.

Lentokenttä on valtava. Mutta ei niin valtava, kuin on suurin. Mutta jos siirtyy lentokentältä istumaan satelliitin päälle, joka pyörittää lähes kaikkea oleellista kentällä tapahtuvaa, niin koko lentokenttä ja sen valtavuus haihtuu tiehensä. Suuruus katoaa ja kentän äärettömyys saa rajat.

Seisoin ihmisvilinässä uskomatta silmiäni. Jos seisoisin tässä viikon, tulisin hulluksi. Katoaisin omaan olemattomuuteeni, sillä on mahdotonta olla olemassa ilman kontaktia kehenkään. Ei keskusteluja, ei kosketusta. Vain törmäyksiä ja tahatonta lentolaukkuihin kompurointia.

Vilinä, sen lukemattomat kasvot, Ihmiskasvot, joka on kuin virta, vaikuttaa aluksi laservaloilta, jotka hakkaavat sarveiskalvot hajalle. Sitten, ajan myötä, ne muuttuvat kuin yhdeksi, sulautuvat sumuiseksi vesiputoukseksi, ja lopulta sekin katoaa ja jäljelle ei jää mitään. Vuolas virta jää, mutta ihmiset siitä katoavat.

Jos halusi kokea olevansa olemassa muiden kautta, niin oli käytävä lattialle selälleen. Sitten saisi huomiota ja kokea olevansa paikalla. Muuten ei.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Olet täysin oikeassa.

Luin lehdestä, että olisin kadonnut Kiinassa. Lehden lööpin mukaan näin väitettiin olevan. Syventävien lukuhetkien aikana selvisi, että viimeinen näköhavainto minusta oli tehty Shanghain toiseksi suurimmalla lentokentällä tutkimassa valotauluilla viliseviä lähtöaikoja ja portteja niille.

Tässä minä kuitenkin seison ilman minkäänlaista katoamisen tunnetta sisälläni.
        Nipistin itseäni ja näytin kieltä liikemiehille, joten olin paikalla, en poissa tai kadoksissa. Mutta koska puhelimeni oli väittänyt samaa kuin lehti jo kolmatta päivää, niin jollain tasolla se alkoi vaikuttaa. Entä jos sittenkin olin kadoksissa, kyselin itseltäni.

Lentokenttä on valtava. Mutta ei niin valtava, kuin on suurin. Mutta jos siirtyy lentokentältä istumaan satelliitin päälle, joka pyörittää lähes kaikkea oleellista kentällä tapahtuvaa, niin koko lentokenttä ja sen valtavuus haihtuu tiehensä. Suuruus katoaa ja kentän äärettömyys saa rajat.

Seisoin ihmisvilinässä uskomatta silmiäni. Jos seisoisin tässä viikon, tulisin hulluksi. Katoaisin omaan olemattomuuteeni, sillä on mahdotonta olla olemassa ilman kontaktia kehenkään. Ei keskusteluja, ei kosketusta. Vain törmäyksiä ja tahatonta lentolaukkuihin kompurointia.

Vilinä, sen lukemattomat kasvot, Ihmiskasvot, joka on kuin virta, vaikuttaa aluksi laservaloilta, jotka hakkaavat sarveiskalvot hajalle. Sitten, ajan myötä, ne muuttuvat kuin yhdeksi, sulautuvat sumuiseksi vesiputoukseksi, ja lopulta sekin katoaa ja jäljelle ei jää mitään. Vuolas virta jää, mutta ihmiset siitä katoavat.

Jos halusi kokea olevansa olemassa muiden kautta, niin oli käytävä lattialle selälleen. Sitten saisi huomiota ja kokea olevansa paikalla. Muuten ei.

(hihitystä)

Lentokentät ovat kovin intensiivisiä paikkoja, niin kuin kaikki muutkin paikat, joiden läpi virtaa suuri määrä ihmisiä ja teknologiaa lyhyessä ajassa.

Oletko ottanut tuossa selälleen heittäytymisessä mallia kissoista? 😁

Täytyy muistaa, että jos puhutaan ihmisistä, pidän lähetyksen saarnaajaa täysin epäluonnollisena asentona sekä seksiin että synnytykseen, joten siitä ei voi olla kyse.

Eläimistä kannattaa ottaa mallia kaikessa nisäkkään toimintaan liittyvässä, koska ne eivät kiduta toisiaan. 😃

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lentokentät ovat kovin intensiivisiä paikkoja, niin kuin kaikki muutkin paikat, joiden läpi virtaa suuri määrä ihmisiä ja teknologiaa lyhyessä ajassa.

Oletko ottanut tuossa selälleen heittäytymisessä mallia kissoista? 😁

Täytyy muistaa, että jos puhutaan ihmisistä, pidän lähetyksen saarnaajaa täysin epäluonnollisena asentona sekä seksiin että synnytykseen, joten siitä ei voi olla kyse.

Eläimistä kannattaa ottaa mallia kaikessa nisäkkään toimintaan liittyvässä, koska ne eivät kiduta toisiaan. 😃

🦄

Mitä helevettiä minä tännekin olen kirjoittanut?

🦄

• Anonyymi

En nuku päiväunia ja unen tuloa saa sittenkin usein odotella, pyörin sängyssä ympäriinsä. Maapalloa en ajattele.

• Anonyymi

Mjaa

Kyllä pallo pitää olla aina mielessä.

(Tämä oli luut. syvällisin (legit) kommentti tänä vuonna.

Maiskutellaan sitä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Kyllä pallo pitää olla aina mielessä.

(Tämä oli luut. syvällisin (legit) kommentti tänä vuonna.

Maiskutellaan sitä.

(hihitystä)

"Kyllä pallo pitää olla aina mielessä."

En ole ikinä koskaan ollut mistään enemmän samaa mieltä Fuffen kanssa!

Mutta laita oikeanpuoleinen sulkumerkki paikalleen!

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä pallo pitää olla aina mielessä."

En ole ikinä koskaan ollut mistään enemmän samaa mieltä Fuffen kanssa!

Mutta laita oikeanpuoleinen sulkumerkki paikalleen!

🦄

Jou maan

Mä en nyt ole niin noiden kaarien perään.

En oikeastaan edes ymmärrä miksi niitä viskon tielle.

Mutta hyvä vinkki!

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jou maan

Mä en nyt ole niin noiden kaarien perään.

En oikeastaan edes ymmärrä miksi niitä viskon tielle.

Mutta hyvä vinkki!

(naurua)

( . . )
        *
        ( . )( . )
        ) (
        ( Y )

Onko noin hyvä? ☺️

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

( . . )
        *
        ( . )( . )
        ) (
        ( Y )

Onko noin hyvä? ☺️

🦄

Fuffe ei ole kommentoinut digitaalista kaaritaideteostani. 😭

Se esittää minua suihkussa, kun mietin suu mutrulla, mitä hoitoainetta tällä kertaa käyttäisin hiuksiini.

🦄

• Anonyymi

Tykkään vastapäivästä koska tykkään koneista joiden perseveivari pyörii vastapäivään kuskin paikalta katsottuna.

Mutta mikä se oli se juttu, että kuolleiden pitää mennä toisin päin kuin elävien, ja kuinka päin? Entäs se, että haudat pitää olla sen ja sen suuntaisia?
      Onko tämä höppänien taikauskoisten koko planeetta?

Itse en näistä mitään tiedä. Kyse on ainoastaan siitä, mihin origon asettaa ja mihin suuntiin akselit määrittää. Mutta joka tapauksessa olemassa oleva perseveivari on hyvä!

-keinovaginamies-

• Anonyymi

maapallo alkaa pyörimään vastapäivään, kääntyykö kellotkin sillon taaksepäin.

yöjutut kun niin nukkumisjuttujakin, entä jos nukkuu väärinpäin sängyssä niin herätyskellokin väärässä ajassa rullaa.

iltapäiväkahvin aika voisi olla kohta.

• Anonyymi

Mjoo

Joo siis tämä jos mikä on tärkeä kommentti, sillä pää edellä menevä ei kulje samassa ajassa kuin jalat.

Perusfyssaa

(hirn)

• Anonyymi

mutta niin jos iltapallerona on jotain niin minttuteetä ja keksejä jotain ja hyvä elokuvakin nikin

• Aamulla oli taas tukka pystyssä ja peitto lattialla.
      Laske siitä sitten liikeratoja.

Yön kosmisessa baletissa,
      roolini on vartaassa pyörivä porsas.

• Anonyymi

miten niin peitto lattialla jotain pyörinyt sängyssä kai

• Saatoin unta nähdä seksistä, mutta mitään en muista.
        Nyt ketuttaa.

• Anonyymi

jos näkee jotain jännittävää untakin, niin pyörii sängyssä jotta joku peittokin tipahtaa.

• Anonyymi

jos lorautat vetä viemäriin niin mien päin pyörii vesipyörre, myötäpäivään vai vastapäivään.

itselleni tulee mieleen joku voi olla kiinalainen tyttö, kyllä varmastikin annan hänelle jonkin joululahjan koska pyörii jotenkin mielessäni...

• Anonyymi

voi niinkin antaa jonkin erityisen joululahjan jos ei tunnekaan oikei oollenkaan kaan, mutta jos o jotenkin mielessä ollut joku henkilöl

• Anonyymi

Maapallo on navoiltaan litteä, kuu on lähempänä maata päiväntasaajalla.
      Tältä se joskus vaikutti katsellessa kuuta maaten kaupunkilähiön pustossa, selällään nurmikentässä. Maa ja kuu omaavat keskinäisen hylkimisreaktion, kuu erkaantuu hitaasti maasta.
      Emme sitä muutosta huomaa, muutos on hidasta ollen n. 0.4 metriä vuodessa. 5 miljardin vuoden kuluttua kuu näyttää maapallon kamaralta tosi pieneltä, onhan se jo 190 000 kilometriä kauempana maasta mitä se nyt on.

AV

• Anonyymi

yön iimellyawn ajarukswr kuin tryhmä kuin joku Rimo

mutta mitä hauskoja aaioit voi tulla mielenvinkweyteen nkkuessakin

• Anonyymi

en tirfä jotrnkin yutlluyt yön jarukwsina mieleen jotkin prinsesss tytöt jne

• Anonyymi

Haa!

Nyt taidan tietää, miksi viestini ei pysy. Yritän vielä kolmannen kerran ilman mainintaa, jonka epäilen johtavan hylkyyn:

Olen ketjun aloittamisen jälkeen kiertänyt maapallon ympäri pää edellä 24 kertaa.

Maapallo vie ja minä vikisen.

🦄

• Anonyymi

Juu. Sensuuribotti ei varmaan pitänyt siitä, kun kirjoitin "äiti maa" isoilla alkukirjaimilla.

No, ehkä jonkun etu- ja sukunimi on "äiti maa". 🤭

🦄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe