Nukahtaminen menee myöhään, koska nukuin päiväunet.
Tässä illan viimeisiä ajatuksia:
1. Maapallo pyörii vastapäivään (pohjoisnavalta katsottuna).
2. Vuoteeni pääty osoittaa itään.
3. Siispä kiidän yön aikana eteen päin pää edellä. Tämä on huojentava tieto.
Kuinkas teillä? Liikutteko sivuttain maapallon mukana, kun nukutte? 😯
🦄
Yxärin yöpuuajatukset
29
223
Vastaukset
- Anonyymi
En mieti moisia. 😃
Sama mihin päin kiitää universumissa. 😁
Tai mitenpäin...😃
Mä kuitenkin tottelin tyttöni ehdotusta tänään ja estin exäni ehkä kaikellatapaa...
Se on mulle parempi etappi kuin suunta huilia universumissa. 😁 - Anonyymi
Minulle tuli mieleeni hyvä idea, ajatus: jos lopetytaa kokonaan palstailujutut niin sitten tekemisissä vain oikeiden ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Niin, sitten ei tarvitsisi minkään yksisarvisen kanssa kirjoitella!
🦄
- Anonyymi
nukkumiajuttuja niin kuin joku musiikki: tervetuloa Hiekkamies, Enter SDandman, nukkuMatti
- Anonyymi
yön eläimet elokuvakin voi olla, mutta niin joskus huvittavaa jutella ikävä-palstan nuorisonkin kanssa jotain kun niin nooh.
Nukahtamista voi viivyttää sillä, että havaitsee kellojen käyvän eri puolilla maapalloa eri nopeuksilla.
Johtuu siitä, että kiertoratanopeus ja maapallon pyöriminen aiheuttavat yhdessä suhteellisuusteorian mukaisen muutoksen ajan nopeuteen.
(tietysti on myös nopeutta galaksissa ja galaksin liikettä, mutta niiden vaikutus on tässä pienempi)- Anonyymi
Mjaa-a
On piristävää lukea tällaisia avaruudellisia aloituksia; ei ole varmaan mikään uutinen se että olen varsin kiinnostunut hahmottamaan sitä missä pyörin.
On luonnollinen se ajatus, että jaksaa ihmetellä olevaisuuden luonnetta ja sen näennäisen mekaanisia liikkeitä, ja leijua mukana.
Eli siis
Mä taidan mennä jalat edellä.
(naurua)- Anonyymi
Pidemmälle vietynä
Kun matkustan unissani jalat edellä, niin se on vain harhaa ja vääräoppisuutta.
Oikeaoppisuus on sitä, että kykenee näkemään itsensä kaiken mahdollisen liikkeen seassa matkustajana.
Mutta se vaatii jo niin käsittämättömän määrän kapasiteettia, että siitä häviää mielekkyys.
(hihitystä) - Anonyymi
Odotan innolla lisää funeaulaista analyysiä. 😂 Tuossa on hyvä funeaulaisen ketjutuotannon aihe... 🤭
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan innolla lisää funeaulaista analyysiä. 😂 Tuossa on hyvä funeaulaisen ketjutuotannon aihe... 🤭
🦄Köh
En toimi kanafarmarina, enkä seiso autoteollisuuden liukuhihnatuotannon äärellä, vaan olen yksilö.
Puolet päivästä kuluu siihen, että vain pyörittelee päätään.
Ei kovin luovaa, vai mitä?
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köh
En toimi kanafarmarina, enkä seiso autoteollisuuden liukuhihnatuotannon äärellä, vaan olen yksilö.
Puolet päivästä kuluu siihen, että vain pyörittelee päätään.
Ei kovin luovaa, vai mitä?
(hirn)En tarkoittanut horisontaalista vaan vertikaalista ketjua. Ketjutat tuotantosi omaan tuotantoosi loputtomassa loopissa. 😁
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut horisontaalista vaan vertikaalista ketjua. Ketjutat tuotantosi omaan tuotantoosi loputtomassa loopissa. 😁
🦄Mjaa
En minä elämää keksinyt, ne olivat ne muut.
En toimi myöskään lihateollisuuden parissa.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
En minä elämää keksinyt, ne olivat ne muut.
En toimi myöskään lihateollisuuden parissa.
(naurua)Vaikka tekstisi ovat viihdyttäviä, en minä niitä nyt sentään "elämäksi" kutsuisi... 🤭
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tekstisi ovat viihdyttäviä, en minä niitä nyt sentään "elämäksi" kutsuisi... 🤭
🦄Niin
Olet täysin oikeassa.
Luin lehdestä, että olisin kadonnut Kiinassa. Lehden lööpin mukaan näin väitettiin olevan. Syventävien lukuhetkien aikana selvisi, että viimeinen näköhavainto minusta oli tehty Shanghain toiseksi suurimmalla lentokentällä tutkimassa valotauluilla viliseviä lähtöaikoja ja portteja niille.
Tässä minä kuitenkin seison ilman minkäänlaista katoamisen tunnetta sisälläni.
Nipistin itseäni ja näytin kieltä liikemiehille, joten olin paikalla, en poissa tai kadoksissa. Mutta koska puhelimeni oli väittänyt samaa kuin lehti jo kolmatta päivää, niin jollain tasolla se alkoi vaikuttaa. Entä jos sittenkin olin kadoksissa, kyselin itseltäni.
Lentokenttä on valtava. Mutta ei niin valtava, kuin on suurin. Mutta jos siirtyy lentokentältä istumaan satelliitin päälle, joka pyörittää lähes kaikkea oleellista kentällä tapahtuvaa, niin koko lentokenttä ja sen valtavuus haihtuu tiehensä. Suuruus katoaa ja kentän äärettömyys saa rajat.
Seisoin ihmisvilinässä uskomatta silmiäni. Jos seisoisin tässä viikon, tulisin hulluksi. Katoaisin omaan olemattomuuteeni, sillä on mahdotonta olla olemassa ilman kontaktia kehenkään. Ei keskusteluja, ei kosketusta. Vain törmäyksiä ja tahatonta lentolaukkuihin kompurointia.
Vilinä, sen lukemattomat kasvot, Ihmiskasvot, joka on kuin virta, vaikuttaa aluksi laservaloilta, jotka hakkaavat sarveiskalvot hajalle. Sitten, ajan myötä, ne muuttuvat kuin yhdeksi, sulautuvat sumuiseksi vesiputoukseksi, ja lopulta sekin katoaa ja jäljelle ei jää mitään. Vuolas virta jää, mutta ihmiset siitä katoavat.
Jos halusi kokea olevansa olemassa muiden kautta, niin oli käytävä lattialle selälleen. Sitten saisi huomiota ja kokea olevansa paikalla. Muuten ei.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
Olet täysin oikeassa.
Luin lehdestä, että olisin kadonnut Kiinassa. Lehden lööpin mukaan näin väitettiin olevan. Syventävien lukuhetkien aikana selvisi, että viimeinen näköhavainto minusta oli tehty Shanghain toiseksi suurimmalla lentokentällä tutkimassa valotauluilla viliseviä lähtöaikoja ja portteja niille.
Tässä minä kuitenkin seison ilman minkäänlaista katoamisen tunnetta sisälläni.
Nipistin itseäni ja näytin kieltä liikemiehille, joten olin paikalla, en poissa tai kadoksissa. Mutta koska puhelimeni oli väittänyt samaa kuin lehti jo kolmatta päivää, niin jollain tasolla se alkoi vaikuttaa. Entä jos sittenkin olin kadoksissa, kyselin itseltäni.
Lentokenttä on valtava. Mutta ei niin valtava, kuin on suurin. Mutta jos siirtyy lentokentältä istumaan satelliitin päälle, joka pyörittää lähes kaikkea oleellista kentällä tapahtuvaa, niin koko lentokenttä ja sen valtavuus haihtuu tiehensä. Suuruus katoaa ja kentän äärettömyys saa rajat.
Seisoin ihmisvilinässä uskomatta silmiäni. Jos seisoisin tässä viikon, tulisin hulluksi. Katoaisin omaan olemattomuuteeni, sillä on mahdotonta olla olemassa ilman kontaktia kehenkään. Ei keskusteluja, ei kosketusta. Vain törmäyksiä ja tahatonta lentolaukkuihin kompurointia.
Vilinä, sen lukemattomat kasvot, Ihmiskasvot, joka on kuin virta, vaikuttaa aluksi laservaloilta, jotka hakkaavat sarveiskalvot hajalle. Sitten, ajan myötä, ne muuttuvat kuin yhdeksi, sulautuvat sumuiseksi vesiputoukseksi, ja lopulta sekin katoaa ja jäljelle ei jää mitään. Vuolas virta jää, mutta ihmiset siitä katoavat.
Jos halusi kokea olevansa olemassa muiden kautta, niin oli käytävä lattialle selälleen. Sitten saisi huomiota ja kokea olevansa paikalla. Muuten ei.
(hihitystä)Lentokentät ovat kovin intensiivisiä paikkoja, niin kuin kaikki muutkin paikat, joiden läpi virtaa suuri määrä ihmisiä ja teknologiaa lyhyessä ajassa.
Oletko ottanut tuossa selälleen heittäytymisessä mallia kissoista? 😁
Täytyy muistaa, että jos puhutaan ihmisistä, pidän lähetyksen saarnaajaa täysin epäluonnollisena asentona sekä seksiin että synnytykseen, joten siitä ei voi olla kyse.
Eläimistä kannattaa ottaa mallia kaikessa nisäkkään toimintaan liittyvässä, koska ne eivät kiduta toisiaan. 😃
🦄
- Anonyymi
En nuku päiväunia ja unen tuloa saa sittenkin usein odotella, pyörin sängyssä ympäriinsä. Maapalloa en ajattele.
- Anonyymi
Mjaa
Kyllä pallo pitää olla aina mielessä.
(Tämä oli luut. syvällisin (legit) kommentti tänä vuonna.
Maiskutellaan sitä.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Kyllä pallo pitää olla aina mielessä.
(Tämä oli luut. syvällisin (legit) kommentti tänä vuonna.
Maiskutellaan sitä.
(hihitystä)"Kyllä pallo pitää olla aina mielessä."
En ole ikinä koskaan ollut mistään enemmän samaa mieltä Fuffen kanssa!
Mutta laita oikeanpuoleinen sulkumerkki paikalleen!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä pallo pitää olla aina mielessä."
En ole ikinä koskaan ollut mistään enemmän samaa mieltä Fuffen kanssa!
Mutta laita oikeanpuoleinen sulkumerkki paikalleen!
🦄Jou maan
Mä en nyt ole niin noiden kaarien perään.
En oikeastaan edes ymmärrä miksi niitä viskon tielle.
Mutta hyvä vinkki!
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jou maan
Mä en nyt ole niin noiden kaarien perään.
En oikeastaan edes ymmärrä miksi niitä viskon tielle.
Mutta hyvä vinkki!
(naurua)( . . )
*
( . )( . )
) (
( Y )
Onko noin hyvä? ☺️
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
( . . )
*
( . )( . )
) (
( Y )
Onko noin hyvä? ☺️
🦄Fuffe ei ole kommentoinut digitaalista kaaritaideteostani. 😭
Se esittää minua suihkussa, kun mietin suu mutrulla, mitä hoitoainetta tällä kertaa käyttäisin hiuksiini.
🦄
- Anonyymi
Tykkään vastapäivästä koska tykkään koneista joiden perseveivari pyörii vastapäivään kuskin paikalta katsottuna.
Mutta mikä se oli se juttu, että kuolleiden pitää mennä toisin päin kuin elävien, ja kuinka päin? Entäs se, että haudat pitää olla sen ja sen suuntaisia?
Onko tämä höppänien taikauskoisten koko planeetta?
Itse en näistä mitään tiedä. Kyse on ainoastaan siitä, mihin origon asettaa ja mihin suuntiin akselit määrittää. Mutta joka tapauksessa olemassa oleva perseveivari on hyvä!
-keinovaginamies- - Anonyymi
maapallo alkaa pyörimään vastapäivään, kääntyykö kellotkin sillon taaksepäin.
yöjutut kun niin nukkumisjuttujakin, entä jos nukkuu väärinpäin sängyssä niin herätyskellokin väärässä ajassa rullaa.
iltapäiväkahvin aika voisi olla kohta.- Anonyymi
Mjoo
Joo siis tämä jos mikä on tärkeä kommentti, sillä pää edellä menevä ei kulje samassa ajassa kuin jalat.
Perusfyssaa
(hirn)
- Anonyymi
mutta niin jos iltapallerona on jotain niin minttuteetä ja keksejä jotain ja hyvä elokuvakin nikin
Aamulla oli taas tukka pystyssä ja peitto lattialla.
Laske siitä sitten liikeratoja.
Yön kosmisessa baletissa,
roolini on vartaassa pyörivä porsas.- Anonyymi
miten niin peitto lattialla jotain pyörinyt sängyssä kai
- Anonyymi
jos näkee jotain jännittävää untakin, niin pyörii sängyssä jotta joku peittokin tipahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878