Kuka on tämä totuudentorvi?

Tyyppi, joka kerää ihmisistä tietoa, että voi hieroa ne tiedot niiden ihmisten naamaan aina seuraavassa tilanteessa ja negatiivisessa mielessä. Tyyppi kerjää verta nokastaan. Sanokaa mun sanoneen.

15

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se tyyppi ei saa samperi yhtään lausetta suustaan vttuilematta. En tiiä pitäskö itkeä vai nauraa, että miten on luomakunta tuollaisen luonut ja millaisessa pskassa tuollainen on joutunut keittymään? Naisvihaa? Katkeruutta? Muuten vain vattumaista luonnetta?

• Anonyymi

Se tyyppi vois tulla mulle aukomaan . Tämä oli kutsu! 😁

Sulle taas kerran kaksi ohjetta: älä kerro asioitasi netissä ja ohita sen tyypin jutut.

xLiner

• Anonyymi

Älä uhoo siinä vaan keitäs aamukahvia ja kaapis on pari joulutorttuu valmiina syödään puoliksi

• Miten voi olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa, jos ei kerro itsestään mitään? 🤔

• Anonyymi

Jospa ne asiat on kerrottu ihan kasvokkain... 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä uhoo siinä vaan keitäs aamukahvia ja kaapis on pari joulutorttuu valmiina syödään puoliksi

Mitäs Punkalaitumelle kuuluu?

Saisko olla murukahvia tyyliin xLiner... 😈
        🐒💦🤎😬

xLiner

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Miten voi olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa, jos ei kerro itsestään mitään? 🤔

Anna toisen kertoa itsestään?

Ei mun tarvitse täällä jakaa mitään henkilökohtaista. Toisaalta ei ole tarve olla "vuorovaikutuksessa" netissä vieraiden ihmisten kanssa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Anna toisen kertoa itsestään?

Ei mun tarvitse täällä jakaa mitään henkilökohtaista. Toisaalta ei ole tarve olla "vuorovaikutuksessa" netissä vieraiden ihmisten kanssa.

xLiner

No mielestäni kyllä aina aloituksissa keskityn viime kädessä lukijaan. 🤔

En tiiä, mutta tulee täällä kieltämättä sellainen fiilis, että kiusaaminen on aina ok ja kiusattujen pitäisi jotenkin muuttaa itseään, että kelpaisivat pulisemaan muiden joukkoon.

Vähän sama, kun joskus näkee lehdissä, että kiusattu joutuu muuttamaan koulua ja kiusaajaa taputetaan päähän, että "soo soo" ja sama meno jatkuu seuraavan uhrin kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa ne asiat on kerrottu ihan kasvokkain... 😔

Mitkä asia on kerrottu ja kenelle?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

En tiiä, mutta tulee täällä kieltämättä sellainen fiilis, että kiusaaminen on aina ok ja kiusattujen pitäisi jotenkin muuttaa itseään, että kelpaisivat pulisemaan muiden joukkoon.

Vähän sama, kun joskus näkee lehdissä, että kiusattu joutuu muuttamaan koulua ja kiusaajaa taputetaan päähän, että "soo soo" ja sama meno jatkuu seuraavan uhrin kanssa.

Jos sä koet kaiken kiusaamiseksi, ehkä sun tosiaan kannattisi miettiä voisitko muuttaa omaa ajatteluasi ja toimintaasi.

Tälläkin aloituksella latasit sitä näykkijää taas pitkäksi aikaa eteenpäin. Ja aina kun vastaat sille loukkaantuneena.

xLiner

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Katsotaas näin päin:

Jos minä kokisin sun jatkuvat kiusaamisvalituksesi palstan häiritsemisenä ja kiusaamisena, niin pitäisikö sun lopettaa valitus. Vai mun?

Huomasin että mua selvästi ärsyttää sun toistuva valituksesi. Olen koittanut sua neuvoa miten trollia ei ruokita, mutta ruokit kuitenkin. Siispä - ehkä mä toimin oman ohjeeni mukaan sun tapauksessasi. Ainakin niin kauan kuin vielä ärsyynnyn tuosta jankuttamisesta. 😄

xLiner

• Anonyymi

No kyllä se lehti vielä kääntyy, koitahan kilvoitella sillä aikaa eikun

• Taas tämmönen täysin turha kommentti.

• Anonyymi

jotkut lukio-tytöt ostavat karamellejä lähikaupasta välipalaksi, mutta jos söisi tonneittain jotazerin vihreitä kuulia, hampit eivät tykkäisi

• Lukiotytöistå en tiedä, mutta itse pidän hampaistani hyvää huolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      38
      5336
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      290
      5164
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      64
      4519
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2445
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      48
      1880
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1824
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      26
      1800
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      80
      1728
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      16
      1702
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1506
    Aihe