Kävi mitä olen pelännyt koko ajan.Milloin liikuntaa

Anonyymi-ap

Siinä kävi nyt niin mitä olen pelännyt koko ajan eli lihoin muutaman kilon,koska KAIKKI liikunta loppui ja tilalle tuli lopussa herkkujen syöminen.
Ensin loppui oikea liikunta ja sitten myös hyötyliikuntaa kun sai tehtyä kaikki työt.

Ilman kunnon oikeaa liikuntaa olen ollut vuoden.
Kaikki liikunta on ollut vain pientä hyötyliikuntaa

Milloin liikuntaa 😲
Liikuntaa kannattaa harrastaa VÄHINTÄÄN ainakin laihdutuksen aikana koska olen AINA laihtunut kun olen sitä harrastanut.
Sitä olisi hyvä harrastaa silloinkin jos haluaa ennaltaehkäistä lihomista.
Siihen ei ole valitettavasti aina aikaa eikä haluja,silloin on lihomisen vaara.

17

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä "työt"?

• Anonyymi

Asutko maaseudulla tai kuinka kaukana on lähin kauppa jos kauppaan ei voi mennä kävellen? tai ylipäänsä et kävele jos tarttet palveluja. Autollako menet joka paikkaan?

• Anonyymi

Et siis edes kävele vaan istut kaiket päivät kotona neljän seinän sisällä . Onko se kävely noin vaikeaa että autolla pitää mennä joka paikkaan

• Anonyymi

3kk:n sohvalla makoilu pudotti painoani 6kg.
      Rankin liikuntasuoritus oli raahautuminen sohvalta vessaan. Asunnon yhteydessä, samassa tasossa, matkaa noin 10m - 12m.
      Söin ohjeiden mukaisesti ja nestevarmistuksena join, muun lisäksi, merisuolavettä 1:n litran päivässä.
      Yksiseliiteinen johtopäätös. Makailu on tehokasta laihdutusliikuntaa.

• Anonyymi

Jatka samalla tavalla sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka samalla tavalla sitten.

En jatkanut. Onneksi! Sain suolistosyöpäleikkauksen jälkeisen avannepussini ( paskapussi ) pois ja avanneaukon umpeen.
        Sitä paitsi. Joku tolkullinen rajahan painon pudottamisellakin on.
        Omassa tapauksessani paino lähti reisistä, pakaroista ja selästä. Pienemmätkin lihasryhmät kuihtuivat pelkästä myötätunnosta.

Palstalla kilkutellaan laihduttamisesta pelkkänä vaakanäytön muutoksena ajattelematta mitä niiden numeroiden takana on.
        Kehon sähköisen johto-ominaisuuden ilmaiseman rasvaprosentin muutos samalla tekniikalla tehtyihin vertailuanalyyseihin antaa objektiivisemman kuvan asiasta.
        Samalla selviää sisäkalujen rasvaisuus.

Painon putoaminen ei aina ole merkki laihtumisesta vaan se saattaa olla tieto jostakin epämiellyttävästä, ehkä jopa hälyttävästä vaivasta.

• Anonyymi

Liikunta nosti painoani vastetahtoisesti. Viikoittain 3 parin tunnin hikirupeamaa ja 8:ssa kuukaudessa painoni nousi 75kg -> 80kg.
      Olimme hölmöjä koska emme huolehtineet nesteytyksestä vaan suorastaan kilpailimme kuka on menettänyt nestettä eniten.

• Anonyymi

Lihakset painavat enemmän kuin " läski ". Noin olen kuullut sanottavan jo kauan sitten.

• Anonyymi

Missä tilassa on hormoonisi?

• Anonyymi

Joko veitsenterävät vatsalihakset ilmestyi?

• Anonyymi

Nyt tarvis jotain tehdä.En liho enkä laihdu.Liikunta estää kyllä nyt sen lihomisen VAIKKA kalorit on ollut 3200-3500 päivässä.
      Täytyy palata niihin vanhoihin ohjelmiin.Nyt on ollut enemmän terveys pääasia.

Näin laihtuu.
      1 Syö kerran päivässä yhden hyvän aterian
      2 korvaa syömistä lyhyillä kävelylenkeillä
      3 syö jotain hyvää juuri ennen nukkumaan menoa
      4 kalorit täytyy olla alle 2500 päivässä,muutamana päivänä vain 1800.

Karnivore dieetti laihduttaisi varmasti koska se on niin yksinkertainen,vain lihaa,kananmunia ja kasviksia.
      Sitä en kuitenkaan vielä käytä.Se on viimeinen konsti jos muuten ei laihdu.Sen etu on siinä että siitä saa paljon proteenia mitä ei normaalissa dietissä paljon tule.
      Ei silläkään laihdu jos syö liikaa.

• Anonyymi

Pysähdy miettimään noin 10: ksi minuutiksi ennenkuin syöt lisää.Esim syö ensin yksi viipale leipää,sitten mieti 10 min ennenkuin syöt lisää.

• Anonyymi

"...koska KAIKKI liikunta loppui ja tilalle tuli lopussa herkkujen syöminen."

Tuossa näkyy mikä on ongelma: et ymmärrä olevasi itse vastuussa omista tekemistäsi. Siitä on varmasti haittaa muutenkin kuin painonhallinnassa.

Ei "liikunta loppunut" vaan SINÄ TIETOISESTI LOPETIT liikunnan.
      Eikä herkkujen syöminen "tullut" jostain, vaan VAAN SINÄ TIETOISESTI ALOIT syömään herkkuja.

• Anonyymi

Herkuista ne ylimääräiset kalorit tulee mistä sitten lihoo.Karkit,makkara,suklaa yms.

Herkut ne on niitä mistä ihmiset lihoo.Se MIKSI syön itse herkkuja johtuu siitä että ne on niin hyvän makuisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkuista ne ylimääräiset kalorit tulee mistä sitten lihoo.Karkit,makkara,suklaa yms.

Herkut ne on niitä mistä ihmiset lihoo.Se MIKSI syön itse herkkuja johtuu siitä että ne on niin hyvän makuisia.

Ei se ole ihan noinkaan.

Itse lihosin (tosin hitaasti) ihan vain syömällä "normaalia" ruokaa, mutta enemmän kuin kulutin. Kilo tai pari vuodessa tekee vuosikymmenessä jo aikamoisen vararasvavaraston. En syönyt juuri lainkaan makeisia (joskus tummaa suklaata) ja alkoholia käytin todella kohtuullisesti.

Myös painon hallinta perustuu nyt ennen siihen, että pitää huolen ettei syö liian raskaasti.

Herkkujen syönti ei johdu herkuista vaan syöjästä. Jokaiseen makuun varmasti löytyy herkkuja, jotka maistuisivat hyvältä vaikka tarvetta niiden syönnille ei kalorivajeen takia ole. Se syökö herkkuja vai ei riippuu miten pitkälle on impulssiensa vietävissä ilman omaa tietoista kontrollia tekemisiinsä.

• Anonyymi

Anoreksia on vakava sairaus, koeta hakea apua ajoissa.

• Anonyymi

Itse lihottusin liialla ruualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      4989
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      12
      3378
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2680
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1737
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      225
      1170
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1015
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      52
      897
    Aihe