Olinpas labrassa ja herätin hämmennystä.

Anonyymi-ap

Kaikki istuivat hipihiljaa, sekä hissunkissun menivät, kun nimi huudettiin.

Kun minua huudettiin, niin huusin kovalla äänellä heti: "TÄÄLLÄ".
Kyllä siinä oli monenlaista naamaa kummissaan. Mua vaan hymyilytti.

>simiti<

17

258

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Jussi beretta alla". Vesikauhun varalta testattiin?
      -haarakonttori

• Anonyymi

Osoittaa, että et ole lammas, kuten suurin osa suomalaisita.
      Sinun kaltaisiasi pitäisi olla enemmän, joilla on uskallusta poiketa normista, kuten, että hipi hiljaa istutaan ja kun kutsutaan nimeltä, niin hipistään mahdollisimman huomioa herättämättä ja ovi suljetaan, ettei vaan kuulu kolahdusta ja jos kuuluu, niin kylmä hiki päällä mietitään, kuuliko kukaan, kun minä rymysin.

Minulla on nykyään tapa puhua itsekseni kaupassa, jos joku rouvashenkil on parkeerannut ostoskärrynsä hyllyln eteen ja valitsee tuotteita, laittaa tuotteen takaisin, ottaa uudelleen ja toistaa samaa, niin ööneen totean, että siinä onko ostettu tonttia, kun on siihen jämähtänyt, kaikki ne on samanlaisia, ota nyt joku siitä, että muutkin pääsee tuotteen ottamaan yms.

• Anonyymi

Me tarvitaan lisää non-lampaita, jotta kykenemme lajina selittämään mädät omenat (itänaapurimme herraa referoiden "natsit ja narkkarit"). Olen herännyt sellaiseen tietoisuuden tason realisaatioon että pääsääntöisesti mädättäjät ovat joko sexuaalisesti kieroutuneita/poikkeavia, niiden puolisot on sellaisia tai sitten niillä on jokin identiteettikriisi. Joka tapauksessa, ne ei sovi päättämään maailman asioista, ei sitten yhtään.

• Anonyymi

No lammas se on jos lääkäriin menee. Mies ei mene. ts. pässi

• Anonyymi

Toivottavasti hymyilyttää vielä niitten labratulosten jälkeenkin.

• Anonyymi

Hah! Enää ei mikään yllätä/pelota. Eräs lääkäri
        kerran leikkauksen jälkeen luki historiaani ja kovasti voivotteli:
        "Miten voit olla vielä hengissä? Et sinä voi olla enää hengissä!"

Sitten määräsi kassillisen lääkkeitä. 🤣

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Ainiin lääkärin labrassa. Mä lulin että kobolttilabrassa. Kieltämättä vähän ihmettelin että mikäs nimenhuuto siellä on pidertty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Kassillisen Buranaa??

• Anonyymi

Minulla oli kerran lääkärin aika, niin kun lääkäri tulee yleensä huutelemaan että missä on asiakas, olin aivan oven vieressä istumassa, odottelemassa.

• Anonyymi

Se on vaan nyky-päivää, ku poppahatut ei ees toisiaan tunnista. -a-siakas

• Anonyymi

kuin minä niin kysyin lääkäeiltä että voiko nyt samalla ottaa niitä muitakin mittauksiia kuin paino ja verenpaineet jne, kun on laitteet, kyllä se sopi, jotta miljoonaa kertaa jonkin eri asian takia aina.

tuo lääkäri kirtoitti omakanta-juttuun niitä hyvin kyllä

• Anonyymi

monta asiaa sammalla kerralla, moniajo, onkin mielestäni järkevää kuin jos jokaisen eri asian takia aina uudestaan lääkärille.

jännä hissimäinen petikin oli, nostaja, elevator-juttu oli hauska mielestäni

• Anonyymi

Sellaisia ne sairaalasängyt ovat. Sitten niissä on rullatkin alla. Aikoinaan makasin osastolla pahasti loukanneena.
        Kaveri tuli katsomaan ja työnsi koko sängyn tippapulloineen tupakkapaikalle. Kyllä tupakkamies tupakkamiestä avittaa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia ne sairaalasängyt ovat. Sitten niissä on rullatkin alla. Aikoinaan makasin osastolla pahasti loukanneena.
        Kaveri tuli katsomaan ja työnsi koko sängyn tippapulloineen tupakkapaikalle. Kyllä tupakkamies tupakkamiestä avittaa.

>simiti<

Lahtelaisessa arvauskeskuksessa avitetaan satasen lainaakin ihan vaa huutamalla. Kuulemma. -konepyörimään

• Anonyymi

No eiklö siinä niin kuulu tehdä vai? En tiedä, kun en käy missään "labroissa".

• Anonyymi

Jokainen tyylillään. Ei ole ainakaan vielä mitään tiettyä ohjesääntöä.

>simiti<

• Anonyymi

Aijai🤩 Ja oikein kunnon Sirkka-täti meininkiä sinne arvauskeskukseen. Ja muista sitten KAJAUTTAA SE VAIVA JA TIAKNOOOSI MYÖS ISOON ÄÄNEEN!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe