Valmet Automotive teki sen taas. Yli tuhat saa lähteä. Menee muutama vuosi aikojen paranemiseen. Sitten mennään taas rekkakiertueelle maakuntiin houkuttelemaan hyväuskoisia töihin. Näin on käynyt jo kolme, neljä kertaa viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana. Sellaista vastuullisuutta sielläpäin.
Potkut ja lomautus
9
300
Vastaukset
- Anonyymi
Kuspäitä on aina helppo höynäyttää ja kusettaa.
- Anonyymi
Mitä siis nyt olet tekemässä tässä keskustelussa?
- Anonyymi
Juu, vähämielisiä ja höynäytettviä kuspäitä takavuosina tuonne kusetettavaksi houkuttelivat. Totuus paljastui aika pian.
- Anonyymi
Tämä oli ihan odotettavissa, houkutellaan ihmisiä muuttamaan työn perässä jonnekkin perähikiälle jossa et sitten uutta työpaikkaa löydä etkä ostamastasi asunnosta eroon pääse kuin pilkkahinnalla.
- Anonyymi
Miksi tämä kielikuvittelu kumpuaa? Ei tästä maailmasta kyse, vaan totuudesta että muuttamalla "korvesta" pois voi työllistyä.
- Anonyymi
Kohta on taas duunarin markkinat. Muistakaa silloin vedättää palkkaa. Myös työpaikkaa kannattaa vaihtaa palkan perässä.
- Anonyymi
Jessekin tulee ihan kohta
- Anonyymi
Suurin ihme on se, että joku yksittäinen kansalinen olevinnaan huolissaan tuhansien elämästä kun se oma ei edes ole ok tasolla?
Mistä tyhmyys voi näin heikkoon happeen romahtaa maassa jossa annetaan koulutusta ilmaiseksi tietyyn pisteeseen saakka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243