Kun kaikki on lopulta myöhäistä

Anonyymi-ap

Tajusin tuossa, että jos elämä on kuin päivä ja nukkuu liian pitkään, on se sama kuin aloittaisi aamuaskareita, kun aurinko jo laskee. Elämä lipuu ohi kuin tuo päivä ja kaikki on jo myöhäistä. Edessä ei ole kuin loputon yö ja kaiken peittävä pimeys. Siksi elämässä on oltava nopea ja tehtävä asiat, joista eniten haluaa ja mistä saa iloa. Jos lykkää iltaan tai odottaa huomista, on jo myöhässä ja toisin kuin päivissä, elämässä ei uusintakierroksia ole.

Tämän haikeauden keskellä en voi kuin viisauksia jakaa ja sanoa, että älkää tehkö kuin minä vaan tehkää kuten sanon. Vähän kuin se vanha ja viisas, joka painotti terveiden elintapojen merkitystä ja kehotti likemaan läksynsä. Ja ne jotka tätä kuulivat, tulivat viisaiksi, vanhoiksi ja onnellisiksi kuin tuo vanhus, mutta he, jotka eivät kuulleet, eivätkä välittäneet ja elivät nuoruuttaan kuin päivää viimeistä, sortuivat ja murtuivat, sairastuivat ja kuolivat nuorena. Ei elämä ole pikajuoksu vaan onnen palapeli. Se kootaan harkiten, pala kerrallaan ja lopussa näkee koko kuvan. Mutta syytä on aloittaa aamusta, koska ilta on jo ovella ennen kuin huomaakaan. Pimeä laskeutuu jokaisen ylle!

3

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä oon nukkunut pitkään. Kun en saa nukuttua kuin vasta aamuyöstä, niin niinhän se sitten menee. Olen antanut itseni sitten huilata päivän. Ja siinä illan suussa ei kauhean paljon ehdi tekemään. Mulla on nyt itsehoitona tuo, että elä ressaa. Ja sama pätee sitten muunkin elämän kanssa. Kerään voimia, että jaksan.

• Anonyymi

Olen onnellinen kun saan ylipäänsä nukahdettua viis vuorokaudenajasta. Muuten menee sekaisin jos ei saa levättyä tarpeeksi.

• Anonyymi

Sepä se. Minullekin on tärkeää palautua. Hermostokin sitä tarvii. Onneksi kovin paljoa minua ei enää hyppyytetä, niin että saa elellä aika omaan tahtiin. Yöllä ei vaan voi alkaa siivoamaan, koska siinä kuuluu ääniä. Mutta kun saan voimat palautumaan, voisi alkaa ehkä yrittää rytmiä hieman aikaisemmaksi. Asia kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe