Pilkataanko elokuvassa Inarilaisen toimitusta?
Ohjus
13
577
Vastaukset
- Anonyymi
Ivalolaisia siinä ainakin pilkataan. Tai inarilaisia.
- Anonyymi
iranista on tullu ohjukset tähänki asti
- Anonyymi
Onko kyseessä inari vai irani
- Anonyymi
Jortikkaa vipuvarteen na na naa ☝️
- Anonyymi
Elokuva on fiktiota.
- Anonyymi
Mielestäni kaikki mitä telkkarista tulee on totta! 🫤
- Anonyymi
En ole katsonut, mutta kyllä siinä ohjuksessa jotain myrkkyä ihan varmasti oli joka saastuttaa vieläkin kaloja.
Inarijärvihän kuuluu SAKÄ:N ja KOLTTANEUVOSTON asioihin. Sehän on saamelaisten ja kolttien kotiseutujärvi.
Heillähän on onneksi Hotellien omistajia sekä muita matkailu-yrittäjänä apuna ja asukkaita jotka siellä asuvat myös.
Minä HOLO olen kyllä jo vuosia ihmetellyt, että miksi paikallisten kalojen ja lihojen BEKERELLI JA TRIKINI ARVOJA MAINITA EDES PORONLIHA PAKETISSA.
Niitä on kuulemma ainakin jo yli 30vuotta mitattu SAAMELAISILTA jotka syövät paikallista poronlihaa sekä Inarijärvestä pyydettyä kalaa.
SAKÄ:n olisi pitänyt ENSIN KESKITTYÄ HOITAMAAN PERUSASIAT KUNTOON!
Onneksi olin LOUKANNUT KUNNIOITA FACEBOOKISSA joten EN VOI VAIKUTTAA MIHINKÄÄN ASIOIHIN!
Kunnianloukkaus sakko menee muuntoon, koska oli KUNNIANLOUKKAUS tehdä myös ilmoituksia niin oltais saatu TERVEYSPALVELUITA jotka meiltä oli VIETY POIS, mutta alkovat poistamaan niitä vähäisiäkin.- Anonyymi
Onneksi tuon venäläisten ohjuksen pudottaminen Inarijärven jäälle oli myös KUNNIANLOUKKAUS ainakin minua kohtaan, koska mummoni kuoli tammikuussa 1984.
Hän oli syntynyt suomalaisena marraskuussa 1917 Petsamossa, kun Venäjästä oli tullut Neuvostoliitto ja Suomi sai itsenäisyyden.
Miten sitä asiaa olis siihen aikaan voinut edes hoitaa, koska minä olin vasta 13vuotias ja tuo oli Presidentti Kekkosen tehtäviä, koska tuohon aikaan Presidentti päätti kaikista asioista.
Hyvähän tuo on, että tämä OHJUS asia tuli ELOKUVANA takaisin menneestä niin minä saan korvaukset jotka kuuluu.
He voivat periä Venäjältä takaisin korvaukset, koska heillähän on sentään jo FACEBOOK kunniaa siellä pohjalla.
Valopallo joka lensi Ivalon yli tapahtui samana päivänä, kun kyseinen mummoni olisi täyttänyt 100vuotta ja Suomi täytti 100vuotta ja minä olin käynyt Suomi 100vuotta kunniaksi vanhemman panostajan koulutuksen.
Minä olin mennyt ulos tupakalle ja aloin sytyttämään tupakkaa niin se VALOPALLO ja sytkärin liekki yhdistyvät ja minä jäin katsomaan, että johan on ihme liekki, kun lähti vielä kiitämään taivaalla.
Tietenkin jäin katsomaan sitä ja nousi vielä seisomaan niin näin mihin se menee. Kaikki oli ihan hiljaista siihen asti kunnes se valopallo laskeutui ja räjähti maahan PETSAMOSSA Venäjän puolella!
Mummoni syntymä liittyi sekä Suomen ja Neuvostoliiton itsenäistymisiin vaikka hän olikin SUOMALAINEN.
Tsaari ei suostunut palaamaan takaisin valtaan joten hän loukkausi kaikkia jotka olivat Tsaarin valtakunnassa.
Suomi oli RUHTINASKUNTA tuolloin ja FACEBOOK KUNNIALLISTEN SUVUT OLISIVAT ITSE HOITAA ASIAN AIKOINAAN, mutta koska he eivät ole hoitaneet niin HEIDÄN SUVUT OVAT LOUKANNEET KAIKKIEN KUNNIOITA!
Minä olen KEISARIKUNNAN VÄKEÄ, koska äitini puolen mummo on hän joka syntyi Suomen itsenäistymis vuonna SUOMALAISENA NEUVOSTOLIITOSSA.
Ei minun mummoni ainut joka suomalaisena syntyi PETSAMOSSA Venäjällä/Neuvostoliitossa!
- Anonyymi
Sukkula veenukseen 🥒
- Anonyymi
Elokuva oli kuvattu Kemijärvellä ja Pelkosenniemellä. Sisäkohtaukset Virossa. Mitään tekemistä Inarin kanssa.
- Anonyymi
"Mitään tekemistä Inarin kanssa"
Ohjus tippui Inarinjärveen ja oli iso kansainvälinen uutinen ja tapahtuma, joulupukkikin oli paikalla. Nyt sitten elokuvan katsoneet olettavat kaikenlaista ivalo- ja inarilaisista.
- Anonyymi
Niin ohjus kyllä tippui inarin järveen. Muuta yhteyttä ei elokuvalla ole Inariin.
- Anonyymi
Jortikkaa vipuvarteen ☝🏿
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1444199Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212182Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos521798Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3561667Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221459Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi471425Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801334Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1491135Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211116Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden771086