Olin facebook kunniallisten jutuista ymmärtänyt, että Maunusen Joni on heidän SOME työkaveri ja heillä on yhteisiä TYÖPROJEKTEJA jotka minä olin kuulemma PASKONUT!
Ihmettelin vähän, kun Maunusen Joni ei ollut pyytänyt Inarin kunnan FACEBOOK KUNNIALLISIA REISSULLE MUKAAN!
Toivottavasti ei saa SYRJINTÄ SYYTETTÄ, koska oli jättänyt FACEBOOK KUNNIALLISET POIS MATKASTA!
Luin Inarilaista
3
264
Vastaukset
- Anonyymi
Itselataava
- Anonyymi
Lisään, että MINÄ OLIN 36 vuotiaana raskaana ex-miehelleni. Ex-mieheni nykyisestä vaimosta tuli 36 vuotiaana varmaan INARIN KUNNAN HISTORIAN NUORIAN MUMMO!
Hänen mielestään minä loukkasin hänen kunniaa, koska minun tyttö EI OLLUT TEHNYT MINUSTA 10 VUOTIAANA MUMMOA. Minä ehdin täyttää 37vuotta, kun neiti Holo syntyi.
Minä olin 20vuotias rouva, kun minusta tuli äiti.
Olin 27 ja 34vuotias, kun synnissä siveettömänä ja kunniattomana NAISENA JA ÄITINÄ RYVIN!
Lapset ovat syyttömiä minun tekoihin ja ÄITINÄ SEKÄ NAISENA OTAN KYLLÄ VASTUUT SIITÄ, ETTÄ SIVEETÖN JA KUNNIATON NAINEN OLEN OLLUT JA HARRASTANUT SEKSIÄ MIEHIEN KANSSA JOIDEN KANSSA EN OLE OLLUT EDES NAIMISSA!
Mieheni halusi, että minä kunnioitan häntä niin MEIDÄN ENTISIÄ SEKSI ELÄMIÄ EI TONGITA EIKÄ MUISTELLA!
Me voidaan keskenään keskustella niistä asioista.
Hän laitto minulle kerran jonku treffi sovelluksen kautta, että : Tuu äkkiä käväseen niin minä teen 5sekunnin temput sulle!
En minä ehtinyt, koska minä olin kaupassa äitini ja neiti Holon kanssa. Me ostettiin Holon kanssa lippikset ja neiti Holo sano minulle, että : Äiti osta tuo BOSS lippis itelles!
Minä sanoin neiti Hololle, että : EHKÄ ON PAREMPI JÄTTÄÄ OSTAMATTA, KOSKA ME OLLAAN BOSSEJA JOTKA EI LIPPIKSIÄ TARVI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, että MINÄ OLIN 36 vuotiaana raskaana ex-miehelleni. Ex-mieheni nykyisestä vaimosta tuli 36 vuotiaana varmaan INARIN KUNNAN HISTORIAN NUORIAN MUMMO!
Hänen mielestään minä loukkasin hänen kunniaa, koska minun tyttö EI OLLUT TEHNYT MINUSTA 10 VUOTIAANA MUMMOA. Minä ehdin täyttää 37vuotta, kun neiti Holo syntyi.
Minä olin 20vuotias rouva, kun minusta tuli äiti.
Olin 27 ja 34vuotias, kun synnissä siveettömänä ja kunniattomana NAISENA JA ÄITINÄ RYVIN!
Lapset ovat syyttömiä minun tekoihin ja ÄITINÄ SEKÄ NAISENA OTAN KYLLÄ VASTUUT SIITÄ, ETTÄ SIVEETÖN JA KUNNIATON NAINEN OLEN OLLUT JA HARRASTANUT SEKSIÄ MIEHIEN KANSSA JOIDEN KANSSA EN OLE OLLUT EDES NAIMISSA!
Mieheni halusi, että minä kunnioitan häntä niin MEIDÄN ENTISIÄ SEKSI ELÄMIÄ EI TONGITA EIKÄ MUISTELLA!
Me voidaan keskenään keskustella niistä asioista.
Hän laitto minulle kerran jonku treffi sovelluksen kautta, että : Tuu äkkiä käväseen niin minä teen 5sekunnin temput sulle!
En minä ehtinyt, koska minä olin kaupassa äitini ja neiti Holon kanssa. Me ostettiin Holon kanssa lippikset ja neiti Holo sano minulle, että : Äiti osta tuo BOSS lippis itelles!
Minä sanoin neiti Hololle, että : EHKÄ ON PAREMPI JÄTTÄÄ OSTAMATTA, KOSKA ME OLLAAN BOSSEJA JOTKA EI LIPPIKSIÄ TARVI!Kreivin aika oli yhtä hienoa aikaan, kun Tsaarin aikaan.
Tsaarin aikaan sukuni eivät olleet KÖYHIÄ EIKÄ KIPEITÄ! Heillä oli TASKUT TÄYNNÄ KULTA KOLIKOITA JA HE ELIVÄT TÄYSILLÄ!
Mitä sen oli väliä vaikka mummoni isä oli naimissa toisen naisen kanssa!
Minä otin heidän SIVEETTÖMYYDESTÄ, RIETTAUDESTA SEKÄ KUNNIATTOMUUDESTA VASTUUN MUMMONI OSALTA! HÄN SYNTYI SUURESTA RAKKAUDESTA KAIKESTA HUOLIMATTA!
Mummollani oli iso-veli ja heillä oli sama isä, mutta EIHÄN HÄNEN SYNTYMÄ TIETENKÄÄN LOUKKAA KUNNIOITA!
Minun mummoni syntymä kyllä on MAAILMAN SUURIN HÄPEÄ OLLUT AINA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1817188Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1223248Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1111924"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?481818- 191789
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am681720Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p601667Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.31655Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m161541- 691353