Löytyykö palstalta vastaavia naisia?
https://youtu.be/MZXuK8bFJyg?si=gOb6SH2ABodZoeG0
>simiti<
Nyt on missillä asennetta!
26
256
Vastaukset
Ihan kiva. Seksi karkasi mielestä.
Tuli olo, että naisen pesässä palaa helvetin liekit.- Anonyymi
Kutistuivatko?
Anonyymi kirjoitti:
Kutistuivatko?
Kuin kalman koura olisi koskenut.
Tässä hyvää kummitusmusaa päälle.
Igorrr - Limbo
https://www.youtube.com/watch?v=gB25L_TZ2JI&list=RDgB25L_TZ2JI&start_radio=1- Anonyymi
Noh, noh. Et sä noin voi sanoa. Vihulaisenpalvonnat on erikseen. Ei liity mihinkään musiikkiin. Tai no kirkkomusiikkiin ehkä liittyy. Nehän sitä vihtahousua koko ajan hokevatkin.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Noh, noh. Et sä noin voi sanoa. Vihulaisenpalvonnat on erikseen. Ei liity mihinkään musiikkiin. Tai no kirkkomusiikkiin ehkä liittyy. Nehän sitä vihtahousua koko ajan hokevatkin.
>simiti<Jaa... 🤔
Kun en yhtään saa selvää mitä ne öristen laulaa.
Eikä auta vaikka soittaisin levyn takaperin.
Laulavat varmaan sitten ihan arkisista harmeista.
Ketuttaa tämä ja tuo ja sillai...
Mutta olen jatkossa tarkempi mitä kaiuttimilla luukutan.
En halua kutsua vihtahousua viikonlopun viettoon.
- Anonyymi
Missä on 10 viestiä😳
- Anonyymi
Noh. Joku kossi tuli haastaan riitaa, haukkumaan ja trollaamaan. Sarjatulitin häntä vastaavilla viesteillä. Viimeinkin ylläpito ymmärsi.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh. Joku kossi tuli haastaan riitaa, haukkumaan ja trollaamaan. Sarjatulitin häntä vastaavilla viesteillä. Viimeinkin ylläpito ymmärsi.
>simiti<Mä olin se lumitilanteen kommentoija ja sivusta. En ymmärrä miksi viestini poistettiin. Ehkä unikorni poistatti sen koska kirjoitin intiimialueeseen liittyvän detaljin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin se lumitilanteen kommentoija ja sivusta. En ymmärrä miksi viestini poistettiin. Ehkä unikorni poistatti sen koska kirjoitin intiimialueeseen liittyvän detaljin.
Tai sitten mode poisti paniikissa kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten mode poisti paniikissa kaikki.
Niin ja kerkesin lukea. Lunta ei enää näy, mutta taloyhtiön tyyppi ajeli tuossa äsken hiekoitusautolla hiekkaa sulalle asfaltille.
Nykyään tehdään, mitä työnteettäjä määrää, sitä ei kyseenalaisteta, koska sekin riittää irtisanomiseen.
Nykyhallitus on taantumuksen ja idiotismin, sekä osaamattomuuden malliesimerkki.
Kokoomus on muuten muun oikeiston tuella ottanut 70% valtionvelasta ilman kriisejä, myynyt lähes kaikki valtiolle tuottavat jutut, jotka tuottivat enemmän, mitä valtiolainan korko.
Lisäksi oikeisto muutti nollakorkoiset lainat muuttuvakorkoisiin ja on jo kahdesti laskenut luottoluokitusta. Keskustakin on nykyään oikeistopuolue. Nykyjohdon mukana se muodostaa kohta kolmannen äärioikeistopuolueen.
Siinäpähän äänestätte niitä, kiljutte kommunistia ja tuhoatte oman tulevaisuutenne. Itselläni on niin vähän aikaa, etten kerkeä nähdä hölmistyneitä ilmeitänne, mutta siitäpähän saatte, ellette käytä ihan omia aivoja, arvoja, ettekä lankea populismi kekopersuiluun.
Joku Jonne uhallakin tulee nyt haukkumaan, mutta on toki elämässä vielä niin kokematon ja tietämätön politiikasta.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin se lumitilanteen kommentoija ja sivusta. En ymmärrä miksi viestini poistettiin. Ehkä unikorni poistatti sen koska kirjoitin intiimialueeseen liittyvän detaljin.
Kylläpä minun valtaani epäillään täällä mahtavaksi! 🤩
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä minun valtaani epäillään täällä mahtavaksi! 🤩
🦄Olet siis persu= populismin uhri ja hieman hölmö.
Toivon, että sinäkin saat joskus apua.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis persu= populismin uhri ja hieman hölmö.
Toivon, että sinäkin saat joskus apua.
>simiti<Simiti on hyvä ja rauhoittuu.
Miten olisi vaikka tuopillinen olutta? 🤭🍺
🦄
- Anonyymi
Mikä se toinen oli ei ollu nainen ei ollu mieskään vaan mikä se oli oliko sekin joku missi vai mikä se oli kuvatusko vai allien olio missi oli nätti mutta nuori
- Anonyymi
No juu metallin parista löytyy joskus ystäviä yllättävistäkin paikoista, kaikkein hauskinta onkin juuri kun ihan siviilityyppi tyyliltään paljastuu joksikin ihan muuksi kuin valssin ystäväksi 😛, viimeksi eilen paikallinen naistaksikuski 🤘
Onpa missillä yllättävä ja erikoinen ääni. En olisi päältäpäin uskonut, ennen kuin tuo avasi suunsa ja aloitti soolon. Kaunis missi. 😮😄
- Anonyymi
Juu niin on mutta niin nuori
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254981L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa674346TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021779Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91599Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231575- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448