Tässä saattavat mielipiteet jakautua jyrkästi. Vaihtoehtoja saa olla enemmän kuin yksi. Saa vapaasti perustella kantansa. 😁🍬🍫🍭
Omat suosikit ovat Fazerin Amerikan Pastillit ja suklaarusinat (irto).
Amerikan pastilli pussi on siitä oikukas, kun sen avaa, sitä ei voi enää laittaa kiinni, vaan ne pitää syödä kaikki, viimeiseen pastilliin. Hyviä! Rouskis!
Suklaarusinat ovat kestosuosikki. Niitä pitää olla käsillä, kun esim. katsoo leffaa, tai maratoonina jotain sarjaa. Niitä ei ole koskaan liikaa. (röyh! ähky)
On väärin sanoa, että nämä säilyisivät kaapissa pitkään. Ei säily. Fakta tieto!😃
Paras karkkipussi 2025?
71
451
Vastaukset
Amerikan pastillit on kyllä omakin suokkari, toinen on twist-pussi. Eikä kärsi olla kaapissa, muuten menee liian hyvin kaupaksi. 😁
- Anonyymi
Makea Moka ehdottomasti, sisältö erilainen joka kerta ja kyllä se on sillä tavalla että karkki ei ole mikään kestosäilyke vaan karkkinarkin tunnin unelma :)
Näistä oli Fazerin sivuilla kommentti:
"Makea Moka on sekoitus herkullisia tuttuja Fazer karkkeja, jotka eivät läpäisseet laatuvaatimuksiamme, koska niillä on vähän villimpi muoto, koko tai väri. Jokainen pussi on erilainen, avaa ja ylläty! Makea Moka on osa Fazerin tavoitteita vähentää ruokahävikkiä 50% vuoteen 2030 mennessä."
Maistuu ne silti hyviltä, vaikka olisivat minkä muotoisia. 😄
- Anonyymi
Twist. Älyttömän koukuttavaa.
Vilma Halvan suklaalakukuulat
En ole maistanut. Kuulostaa hyvältä. Taas yksi herkku, joka täytyy ehdottomasti laittaa ostoslistalle. 😁
- Anonyymi
Makea moka halvin karkkipussi ja amerikan ja ranskanpastillit marianne karkit dumble riisisuklaa ostan välillä kahvin kanssa viinerin tilalle kismet da ca bo suffeli julia vihreät kuulat tupla
- Anonyymi
Minulla ei ole sellaista, en osta karkkipusseja - en ole koskaan ostanut (paitsi joskus aikoinaan lapsille, kunhan maksoivat ne itse)
- Sheena- Anonyymi
Oletko koskaan edes maistanut karkkia ja suklaita etkä koskaan maistanut munkkia viinereitä täytekakkua kuivakakkua etkä keksejä vaan makean nälkään syöt lautasellisen kaurahiutaleita kauramaidossa kauraleivän siivun kera se vie 3 kuukaudeksi makean himon pois ja ruuaksi syöt vain kaurapuuroo ilman maitoa ja perunaa et ole koskaan maistanut etkä maista samoin et ole juonut koskaan vettä se pöhöttää
Ymmärrän toki. Kaikki eivät osta makeisia. Onko sinulla jotain muita herkkupussi-suosikkeja? Esim. pähkinöitä, rusinoita, kuivahedelmiä, jne.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ymmärrän toki. Kaikki eivät osta makeisia. Onko sinulla jotain muita herkkupussi-suosikkeja? Esim. pähkinöitä, rusinoita, kuivahedelmiä, jne.
Suklaa on suosikkini. Yleensä ostan yhden tummasuklaapatukan, siinä on viikon karkkikiintiö ja noin 250 kaloria.. Ts painonhallinta ei onnistu ilman tiukkoja sääntöjä ja määräyksiä 😔
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan edes maistanut karkkia ja suklaita etkä koskaan maistanut munkkia viinereitä täytekakkua kuivakakkua etkä keksejä vaan makean nälkään syöt lautasellisen kaurahiutaleita kauramaidossa kauraleivän siivun kera se vie 3 kuukaudeksi makean himon pois ja ruuaksi syöt vain kaurapuuroo ilman maitoa ja perunaa et ole koskaan maistanut etkä maista samoin et ole juonut koskaan vettä se pöhöttää
Olen maistanut karkkeja, mutten ole ottanut tavakseni syödä.
Kaurapuuro ehdottomasti veteen keitettynä, maito ei sovi siihen (tämä havainto jo lapsena). Nykyään kyllä syön enemmän tuorekaurapuuroa, johon tulee vegesuklaajuomaa nesteeksi.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Suklaa on suosikkini. Yleensä ostan yhden tummasuklaapatukan, siinä on viikon karkkikiintiö ja noin 250 kaloria.. Ts painonhallinta ei onnistu ilman tiukkoja sääntöjä ja määräyksiä 😔
- SheenaAhaa, sinulla on sellainen projekti menossa. Kannustan. Tsemppiä kovasti projektiin! 😊👍
Lidlissä on muuten hyvää tummaasuklaata. Ne ovat verrattain edullisia ja Reilunkaupan (Freetrade) levyjä noin 65% - 75%:sta. Oletko maistanut?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaurapuuro ehdottomasti veteen keitettynä, maito ei sovi siihen (tämä havainto jo lapsena). Nykyään kyllä syön enemmän tuorekaurapuuroa, johon tulee vegesuklaajuomaa nesteeksi.
- SheenaNo en ole ihan varma miten kaurapuuro tehdään mutta eikö valmiiseen puuroon lautasella lisätä maitoa ja sokeria päälle joku laittaa vielä voi silmän ja toiseksi eikö normaali tavallinen suklaa ole parempi kuin teollisesti lisäaineilla tehty vege suklaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- SheenaSyötkö voileipiä
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ahaa, sinulla on sellainen projekti menossa. Kannustan. Tsemppiä kovasti projektiin! 😊👍
Lidlissä on muuten hyvää tummaasuklaata. Ne ovat verrattain edullisia ja Reilunkaupan (Freetrade) levyjä noin 65% - 75%:sta. Oletko maistanut?Se on ainainen projekti. Oikeastaan alkoi jo muutama vuosikymmen sitten kun äitini sairastui diabetekseen. Ihmisen elimistö on suunniteltu niukkaan ravintoon ja minun erityisen niukkaan, koska olen pieni (max 1300 kaloria per päivä, siihen ei kovin paljon mahdu).
Juu, olen silloin tällöin nautiskellut jopa Lidlin tummaa suklaata. Kaiken kanssa pitää olla varovainen, olen suklaaholisti. Kotiin ostan yleensä sen yhden suklaapatukan viikossa - ja joskus 100 g suklaalevyn.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole ihan varma miten kaurapuuro tehdään mutta eikö valmiiseen puuroon lautasella lisätä maitoa ja sokeria päälle joku laittaa vielä voi silmän ja toiseksi eikö normaali tavallinen suklaa ole parempi kuin teollisesti lisäaineilla tehty vege suklaa
Jösses, ei missään tapauksessa pilata kaurapuuroa maidolla... Eikä sokerillakaan. Voita ei ainakaan, kolesterolit nousee.
Lämmin kaurapuuro syödään sellaisenaan lisukkeena hiukan marjoja, oliiviöljyä ja jos oikein hifistellään niin rasvatonta raejuustoa.
Luin jostain, että kun haluaa laihtua, pitää syödä enemmän. Se on pötypuhetta. Kuten sekin, että kesällä saa syödä marjoja kiloittain. Oikeaa kunnon ruokaakaan ei voi syödä kuin säntillisen kohtuullisia annoksia.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syötkö voileipiä
Juu, korkeintaan 2 pientä.
- Sheena
Paras on tietenkin scrgn toffeesekoitus. Erittäin harvoin ja erittäin harvoille tarjolla.
Tuo on joku oma, salainen reseptisi. Sekoitetaan vähän "sitä sun tätä" ja hyvää tulee. 😁
Vinkkaisit nyt vähän, edes muutama yksityiskohta?tosi.typy kirjoitti:
Tuo on joku oma, salainen reseptisi. Sekoitetaan vähän "sitä sun tätä" ja hyvää tulee. 😁
Vinkkaisit nyt vähän, edes muutama yksityiskohta?Resepti on niin salainen että pilkulleen en tiedä sitä itsekään etukäteen. Mutta aivan varmasti raaka-aineisiin kuuluu voi, kerma ja sokeri. Varsin todennäköisesti myös oikea vanilja ja/tai hunaja. Joskus sitten mantelia, karvasmantelia, marjamehutiivistettä, likööriä, yleisesti jotain millä saa paljon makua rakennetta pilaamatta.
Kallistun yleensä suklaapitoisten suuntaan (patukoita ja levyjä), mutta karkkipussien puolella olen usein ostanut näitä:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/tutti-frutti-makeispss-350g-yoghurt-spla-6411401037870Nuo ovat hyviä, jos kaipaa hedelmäisiä jugurttikarkkeja. Itse en ole noita ostanut. Pidän enemmän näistä:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/fazer-tutti-frutti-choco-karkkipussi-300-6416453033931tosi.typy kirjoitti:
Nuo ovat hyviä, jos kaipaa hedelmäisiä jugurttikarkkeja. Itse en ole noita ostanut. Pidän enemmän näistä:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/fazer-tutti-frutti-choco-karkkipussi-300-6416453033931Noita en ole vielä testannut (suhtaudun hiukan epäilevästi suklaan ja hedelmäkarkkien yhdistämiseen).
Nämä ovat myös hyviä:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/makeiset-ja-naposteltavat/karkkipussit?tuote=fazer-tutti-frutti-pussi-220g-passion-6416453051300buddy-love kirjoitti:
Noita en ole vielä testannut (suhtaudun hiukan epäilevästi suklaan ja hedelmäkarkkien yhdistämiseen).
Nämä ovat myös hyviä:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/makeiset-ja-naposteltavat/karkkipussit?tuote=fazer-tutti-frutti-pussi-220g-passion-6416453051300Passioneja olen maistanut. Ovat hedelmäisiä ja hyviä.. Niitä menee vain muutama. Niihin ei tule sellaista vimmaa ja himoa, kuin suklaarusinoihin.
Hedelmäkarkkien ja suklaan yhdistäminen on erinomainen idea. Rohkaise mielesi ja kokeile Chocoja. Voithan poimia niitä pussista erikseen ja herkutella vuorotellen molemmilla. Hyviä ne ovat.tosi.typy kirjoitti:
Passioneja olen maistanut. Ovat hedelmäisiä ja hyviä.. Niitä menee vain muutama. Niihin ei tule sellaista vimmaa ja himoa, kuin suklaarusinoihin.
Hedelmäkarkkien ja suklaan yhdistäminen on erinomainen idea. Rohkaise mielesi ja kokeile Chocoja. Voithan poimia niitä pussista erikseen ja herkutella vuorotellen molemmilla. Hyviä ne ovat.Ok, testaan kun seuraaavan kerran pussihinku iskee.
buddy-love kirjoitti:
Ok, testaan kun seuraaavan kerran pussihinku iskee.
Ok. Tulisitko tekemään palstalle mielipideraporttia sitten, kun Choco pussisi on tyhjentynyt?
Nämä makutestit ovat erittäin tärkeitä ja informatiivisia. :)tosi.typy kirjoitti:
Ok. Tulisitko tekemään palstalle mielipideraporttia sitten, kun Choco pussisi on tyhjentynyt?
Nämä makutestit ovat erittäin tärkeitä ja informatiivisia. :)Yritän muistaa toimittaa kattavan raportin tuosta.
Väliaikaraporttina kerron, että olen tänään syönyt muutaman näitä:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/anthon-berg-220g-luumut-madeirassa-5774540984155
Hyviä ja noiden marsipaani on sikäli epätavallista, ettei se ole täysin hienojakoista, vaan seassa on selvää muruisuutta.buddy-love kirjoitti:
Yritän muistaa toimittaa kattavan raportin tuosta.
Väliaikaraporttina kerron, että olen tänään syönyt muutaman näitä:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/anthon-berg-220g-luumut-madeirassa-5774540984155
Hyviä ja noiden marsipaani on sikäli epätavallista, ettei se ole täysin hienojakoista, vaan seassa on selvää muruisuutta.Haluaisin huomautella, että tämä ketju on marsipaanivapaata vyöhykettä. Vaikka sitä ei ole missään mainittu, se tulisi ehdottomasti tiedostaa. :)
Eikö sinulle tule noista huono olo? Aivan liian äkkimakeeta.
Mikä siinä marsipaanissa on niin hyvää? Perustelisitko makumaailmaasi ja mieltymystäsi?
Haluaisin oppia ymmärtämään marsipaanin palvojia.tosi.typy kirjoitti:
Haluaisin huomautella, että tämä ketju on marsipaanivapaata vyöhykettä. Vaikka sitä ei ole missään mainittu, se tulisi ehdottomasti tiedostaa. :)
Eikö sinulle tule noista huono olo? Aivan liian äkkimakeeta.
Mikä siinä marsipaanissa on niin hyvää? Perustelisitko makumaailmaasi ja mieltymystäsi?
Haluaisin oppia ymmärtämään marsipaanin palvojia.Marsipaani on oleellinen osa kaikkia kunnollisia konvehtirasioita.
Vain Lidlin baklavat ovat minusta liian makeita (niitä en sentään kykene syömään).
Marsipaaneissa on eroja ja myös niiden karvasmantelipitosuuksissa.
Oletan, että juuri karvasmantelin kestävyyksissä on ihmisten välillä eroja (sehän on myrkyllistä).
Makumieltymyksiä on muutoin hankala lajitella, eli toiset vain pitävät toisista asioista ja toiset eivät voi sietää.
(olen hyvin nirso monien ruokien suhteen, mutta marsipaani ei kuulu niihin)buddy-love kirjoitti:
Marsipaani on oleellinen osa kaikkia kunnollisia konvehtirasioita.
Vain Lidlin baklavat ovat minusta liian makeita (niitä en sentään kykene syömään).
Marsipaaneissa on eroja ja myös niiden karvasmantelipitosuuksissa.
Oletan, että juuri karvasmantelin kestävyyksissä on ihmisten välillä eroja (sehän on myrkyllistä).
Makumieltymyksiä on muutoin hankala lajitella, eli toiset vain pitävät toisista asioista ja toiset eivät voi sietää.
(olen hyvin nirso monien ruokien suhteen, mutta marsipaani ei kuulu niihin)Tuo oli hyvin perusteltu. Kiitos siitä.
Tuon ymmärtäminen ja sisäistäminen on jo toinen asia. Joudun ehkä lukemaan tuon toiseenkin kertaan? Makuja on monia, eikä kaikkia voi miellyttää.
Itse en edes tule ajatelleeksi marsipaanikonvehteja, koska ne eivät kuulu suosikkeihin.
Otan mielelläni nuolisuoran oikotien suklaarusinoiden hyllylle. Joskus nuo yksinkertaiset asiat ovat niitä parhaita vaihtoehtoja. :)
- Anonyymi
Mjoo
Mielestäni paras karkkipussi ei ole pussi, vaan lieriö, jossa on muovinen kansi
Sitä voi hyvin heilutella käytävillä, sillä sen ääni on omintakeinen.
Kukaan ei erehdy soundista.
(hihitystä)Mielenkiintoista. Haluaisitko kertoa enemmän? Itselläni ei ole omakohtaista kokemusta ko. lieriöstä.
Mistä herkuista sinä pidät? 😊- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Mielenkiintoista. Haluaisitko kertoa enemmän? Itselläni ei ole omakohtaista kokemusta ko. lieriöstä.
Mistä herkuista sinä pidät? 😊Van Slooten
Olin mikroskooppisen pieni, kun ensimmäisen kerran sain maiskauttaa.
En ole lopettanut.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Van Slooten
Olin mikroskooppisen pieni, kun ensimmäisen kerran sain maiskauttaa.
En ole lopettanut.
(hihitystä)Googletin tuon makesitehtaan. Valmistusmaa Hollanti. Itselleni ei ole ennestään tuttu.
Siellä on karkkeja vähän joka lähtöön. Makeispusseja saatavana verkkokaupasta.
Paljon hyvää tarjolla. 😊
Aina sitä oppii jotain uutta. Kiitos tiedosta. 😃- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Googletin tuon makesitehtaan. Valmistusmaa Hollanti. Itselleni ei ole ennestään tuttu.
Siellä on karkkeja vähän joka lähtöön. Makeispusseja saatavana verkkokaupasta.
Paljon hyvää tarjolla. 😊
Aina sitä oppii jotain uutta. Kiitos tiedosta. 😃Mjaa
On se nyt hieman ihmeellistä sekin että koko olemassaoloni peruspilari on toiselle täysin tuntematon käsite.
Ehkä emme elä samalla planeetalla.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
On se nyt hieman ihmeellistä sekin että koko olemassaoloni peruspilari on toiselle täysin tuntematon käsite.
Ehkä emme elä samalla planeetalla.
(naurua)Ehkä emme? Ei voi tietää!
Mutta makuasioissa meillä on saman suuntaisia yhtäläisyyksiä. Nuo Van Slootenin karkit näyttivät herkullisilta ja niiden valikoima on sopivan laaja. 😁
Ennen Wanhaan alkoholin käyttö oli suomalaisten kirous.
Nykyään väki näyttää olevan koukussa sokeriin.
(Nyt voisin ottaa liitulakua. Suussa on vielä suklaan maku)Auttaako liitulaku suklaan maun karkoittamiseen? Jos on ylisyönnyt suklaata, vesilasillinen auttaa. Suun puhdistamiseen ja raikastmiseen auttaa Sisu pastillit ja/ tai napakka hammaspesu. 😁
Mitä suklaata söit?tosi.typy kirjoitti:
Auttaako liitulaku suklaan maun karkoittamiseen? Jos on ylisyönnyt suklaata, vesilasillinen auttaa. Suun puhdistamiseen ja raikastmiseen auttaa Sisu pastillit ja/ tai napakka hammaspesu. 😁
Mitä suklaata söit?Marabou Schweizernöt lukee paketissa.
Marabou ei ole kovin arvostettu merkki tällä palstalla.
En ole kuitenkaan turhan tarkka suklaan suhteen.
Kaikki menee, jopa tumma suklaa, joka on aika pahaa.
Vaimo sitä ostaa, ainoa suklaa, joka ei heti katoa kaapista.Gattino kirjoitti:
Marabou Schweizernöt lukee paketissa.
Marabou ei ole kovin arvostettu merkki tällä palstalla.
En ole kuitenkaan turhan tarkka suklaan suhteen.
Kaikki menee, jopa tumma suklaa, joka on aika pahaa.
Vaimo sitä ostaa, ainoa suklaa, joka ei heti katoa kaapista.Pähkinäsuklaata. Hyvää. Marabou on makeampaa kuin Fazerin suklaat. Sinulla on mukava vaimo, kun ostaa sinulle kaappiin yllätyksiä! 😊
- Anonyymi
Nykyään ollaan koukussa kaikkeen mässyyn.
Minä tykkään irtokarkeista. Ja sitten yleensä valitsee jonkun salmiakkipussin jos otan valmiita sekoituksia. Mahdollisimman väkevää salmiakkia yleensä.
Sinulla on rohkea makumaailma. Itse en voi syödä kovin väkevää salmiakkia. Ne rikkovat suuta. En muutenkaan ole kovin väkevän salmiakin ystävä. Liian hapokasta.
Tavalliset salmiakit, kuten Pantteri, TV Mix salmiakit, Fazerin Salmiakki mix, jne., sopivat minulla paremmin.tosi.typy kirjoitti:
Sinulla on rohkea makumaailma. Itse en voi syödä kovin väkevää salmiakkia. Ne rikkovat suuta. En muutenkaan ole kovin väkevän salmiakin ystävä. Liian hapokasta.
Tavalliset salmiakit, kuten Pantteri, TV Mix salmiakit, Fazerin Salmiakki mix, jne., sopivat minulla paremmin.Niin kai se on vähän niinku elämässä yleensäkin että tykkään jossain määrin ottaa riskejä.
mustasusi kirjoitti:
Niin kai se on vähän niinku elämässä yleensäkin että tykkään jossain määrin ottaa riskejä.
Haaa! Elät vaarallisesti veitsenterällä. Mitä väkevämpi salmiakki, sen jännämpi elämä. 😂🔥⚡
- Anonyymi
Lidl:n tervapirut on suosikkeja.
Lisäksi tykkään Fini Gourmet punaisesta lakritsipatukasta, joka ei kyllä ole irtokarkki, mutta koska ostan viikottain niin, ehkä voi mainita.Tervapiruja en ole maistanut, mutta tuo lakristipatukka kuulostaa hyvälle. Saa vapaasti mainita useita herkkuja, jos vaan haluaa. 😊
- Anonyymi
Leijona Lauma makeissekoitus ilman raateluhampaita.
Tuote-esittelyssä sanotaan seuraavasti:
Leijona Lauma -
"Koko joukko hedelmää ja salmiakkia!
Värikäs sekoitus vadelman, persikan, appelsiinin ja omenan makuisia hedelmäkarkkeja ja juuri sopivan voimakasta salmiakkia. Yhdistele eri makuja keskenään tai nauti erikseen - toimii kummallakin tavalla. "
Villi sekoitus monenlaisia makuja. 😂
- Anonyymi
Pandan toffee lakumix 250g pussi oli tarjouksessa 1€ halpahallissa ja oli niin halpa tarjous, että lähti mukaan.
Oli kyllä hyvänmakuisia ja koko pussi tyhjeni kerralla.
Huonoa, vaan että hampaankoloihin on lakritsilla taipumus mennä ja
hammastikulla sai sitten hampaankoloja kaivella ja xylitol purukumia sen jälkeen pureskella.Se juuri on noissa pusseissa vikana, ne tyhjenee kerralla. Mikään ei säästy. Kivaa, että sait tarjouskarkeista mukavan herkutteluhetken. 😁
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Se juuri on noissa pusseissa vikana, ne tyhjenee kerralla. Mikään ei säästy. Kivaa, että sait tarjouskarkeista mukavan herkutteluhetken. 😁
Syödessä ajattelin, että jätän puolet seuraavalle päivälle, mutta houkutus oli vaan niin suuri, että söin koko pussin sitten kerralla.
Aamulla oli sitten selanen huppeli olo, varmaan tuli sokerihumala, kun sokeriahan noissa karkeissa on julumetusti.
Ei vähän aikaan makeisilla herkutella.
Halpahalissa oli tuo tarjous. Anonyymi kirjoitti:
Syödessä ajattelin, että jätän puolet seuraavalle päivälle, mutta houkutus oli vaan niin suuri, että söin koko pussin sitten kerralla.
Aamulla oli sitten selanen huppeli olo, varmaan tuli sokerihumala, kun sokeriahan noissa karkeissa on julumetusti.
Ei vähän aikaan makeisilla herkutella.
Halpahalissa oli tuo tarjous.Tuo oli tosi hyvä tarjous. Valitettavasti pk-seudulla ei ole Halpahalleja.
Varmaan sinun kehosi ihmetteli suurta sokerihyökkäystä. Kestää jonkin aikaa, ennen kuin tasaantuu. 😊
- Anonyymi
Apteekin salmiakkijauho <3
Ihan parasta. Itse tykkään myös Apteekkarin salmiakeista, siinä rasiassa. Nostalgiapläjäys! 😁
- Anonyymi
Brunbergin sitruunalakritsatoffee. Pitäisi nauttia mutta menee mässyttämiseksi. Noita amerikanpastilleja kiskoin vuoronperään ranskanpastillien ja lontoonrakeiden kanssa jo nuorena poitsuna. Hommahan oli täyttä rouskutusta. Suu huuhdeltiin doktor pepperillä ja niinkuin olisi hampaat pesty. Joskus tuli hieman huono olo. Noita vanslooteneita sain jo pentuna ruotsinlaivantuliaisina. - cu-
Pitäisi käydä taas tehtaalta hakemassa Brunbergin lakuja. Varasto ammottaa tyhjyyttä. Voisi sieltä samalla muitakin herkkuja ostaa: suukkoja, tryffeleitä, konvehtirasioita, jne.jne.
Hyviä kaikki! 😁- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Pitäisi käydä taas tehtaalta hakemassa Brunbergin lakuja. Varasto ammottaa tyhjyyttä. Voisi sieltä samalla muitakin herkkuja ostaa: suukkoja, tryffeleitä, konvehtirasioita, jne.jne.
Hyviä kaikki! 😁Tässä eräs kesä poikkesin vanhassa Porvoossa ja siellähän on, tai ainakin oli silloin brunben myymälä mutta ovella jarrutin suosiolla. Kioski oli tupaten täynnä turisteja. Kas kun eivät ostaneet hyllyjä tyhjiksi. Pyh. Kyllä ihminen on ahne *tähän emoji, minkä päällä on muka aito sädekehä*. Tuo suukko(laatikko).... Oletkos maistanut sitä uutta vadelmatryffelisuklaata? Voi luoja... - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Tässä eräs kesä poikkesin vanhassa Porvoossa ja siellähän on, tai ainakin oli silloin brunben myymälä mutta ovella jarrutin suosiolla. Kioski oli tupaten täynnä turisteja. Kas kun eivät ostaneet hyllyjä tyhjiksi. Pyh. Kyllä ihminen on ahne *tähän emoji, minkä päällä on muka aito sädekehä*. Tuo suukko(laatikko).... Oletkos maistanut sitä uutta vadelmatryffelisuklaata? Voi luoja... - cu-
En ole maistanut uutta vadelmatryffelisuklaa suukkoja. Kuulostaa taivaalliselta. 😋
Minulla on tapana ajaa suoraan Brunbergin tehtaalle myymälään. Edellisestä kerrasta on jo aikaa. Toivottavasti se on vielä siellä, muuten eksyn reitiltä. 😮😁
- Anonyymi
Tuliko joku ylläpidosta ylimielisyydessään jarruttelemaan ketjuani?
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Avaisitko kysymystäsi hieman? En ymmärrä mistä jarruttamisesta ja ketjusta puhut.
Ei tarvitse. Kas kummaa aktivoitu. Erikoista.
- Anonyymi
Tykkään kaikesta mitä en saa syödä, joten en kommentoi sen enempää.
- Anonyymi
En edes muista milloin olen ostanut karkkipussin. Sen sijaan hyökkään irtokarkkilaatikoille, kun Prismassa on uein tarjouksessa. Pussi sailyy aika hyvin, siksi voi ostaa enemmän kerralla.
Valko- ja maitosuklaa-toffeenapit,
suklaapallot, joissa sisus raksuu, onko maissia vai mitä,
amerikanpastillit, erilaiset lakritsit, suklaakolaIrtokarkeissa on enemmän valinnanvaraa ja sieltä saa poimittua mieleisensä. Itse kauhon suklaarusinoita, en oikeastaa mitään muuta. 😊
- Anonyymi
Fazerin parhaat. Nykyisestä tosin puuttuu ainakin rapu ja pyöreä oranssi
Oma suosikkini Fazerin parhaat pussissa on Kis-Kis. Itsen en ole ostanut Fazerin parhaita enää pitkään aikaan, mutta onhan se selvä klassikko ja pitää hyvin pintansa kaikkien uutuuksien joukossa. 😊🍬
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262564
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772416Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662323Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232040- 841769
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71559Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä171273- 41123
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32957