Black Friday

Anonyymi-ap

Käyttekös Black Friday osotksilla, eikös se ole kohta täällä?
Aika lailla voidaan ihmisiä huijata black friday päivillä.
Varsikin kodinkone myymälät nostaa hintoja ennen black fridayta ja laittaa kovat alennusket tuotteille.
Joku läppäri, jonka hinta myymälässä olut 650€, niin nostetaan 950 euron hintaan.
Black fridayna sitten samaa läppäriä myydään hurjalla tajousedulla:
Tämä huippu läppäri normaalihinta 950€, mutta nyt black fridayn kunniaksi vain 550€
Asiaks ajattele, että vau 400€ hinnan alennusta ja sieppaa läppärin kainaloon ja sitten kehuu, että kyllä oli hyvä tajous.
Eihän se ollut, kuin 50€ tarjous, mutta asiakasta huijattiin.

15

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En enää lähde tuon mukaan.

Halpaa tavaraa oli viime vuonna rajoitettu määrä ja ostoskärryn sivustot jumissa.
      Hirveä stressi.
      Taisin jopa valvoa yöllä, jotta olisin ensimmäisten tilaajien joukossa.
      Mitään en saanut.

• Anonyymi

Olen myös vuosia seurannut tätä huijausta. Tuotteen hinta nostetaan siitä normaalista ja hetken päästä laitetaan takaisin siihen vanhaan normaalihintaan. Kunnon kusetusta, mutta kun ihmiset suostuu tällaiseen.

• Anonyymi

Ei se mitään kun sen tietää.

• Anonyymi

En käy missään silloin, kun alkaa noi kaupalliset vouhotukset. Toinen on joulun ostos hulluus. Pysyn himassa nuo ajat ja käyn pienemmissä kaupoissa ruokaostoksilla missä nuo ei niin vaikuta.

Inhoan kaupallista huuhailua.

Jasu

• Anonyymi

Ostan muutenkin vain tarpeeseen en mielihyväksi.

Jasu

• Anonyymi

Juu, eniten ärsyttävää, kun on itsellä muutama ostos ostoskorissa ja joulun alla menee kassalle, niin siellä on kassalla asiakkaita, joilla on ostokärry täynnä tavaraa, kuin eivät olisi kuukausiin käyneet kaupassa ja sitten on kaiken näköistä pientä tilpehööriä.
        Varsinkin vaatetavara, on ainakin 10 lastenvaatetta ja arvaattekos, kun siinä kestää, kun kassa irrroittelee hälyttyimiä, näpyttelee hintakoodia, kun ei kassan lukija suostu luekmaan.
        Sitten on suklaakonvehti läjä ja kassa ottaa hinnan ja asiakas alkaa selttämään, että eikös nämä olleet niitä tarjous konvehteja ja myyjä selittää, että se on klubialennus tuote ja asias kyselee, etä mikä ihmeen klubialennus, ei minulla ole mitään klubia ja myyjä sanoo, että se on sitten normaalihinta vai liityttekö klubiin ja asiaks kyselee, että mikä se klubi on ja epäilee ja pähkäilee, että otanko minä nuo konvehdit normaalihinnalla.

Sitten se, että jos edessä on aisaks täyskärryjen kanssa ja viereisellä kassalla vain ykis asiakas korin kanssa ja siirryt sille kassalle ajatellen, että tämä menee nopeampaa, niin kas kummaa, ei menkään, kun aisakkaall on korillinen rättejä ja niiden rättien kanssa siinä meneekin aikaa ja koko kärryllisen ostoskai ostanut asiaks onkin selviynyt kassalta, kun sinä vielä odotat sen rätin ostajan takana ja samaan aikaan on viereiselle kassalle pesiytynyt pitkä kurppajono.

Kaupasa pitäisi olla joulun aikaan pikakassat max 10 tavan ostaneille asiakkalle, mutta eihän se toimi, kun varskin näm eläkeläiset, joilla on hirveästi ostoksia ja pähkäilevät kassalla niiden maksukorttien kanssa niin valtaavat pikakassat, vaikka niille sanoisi, että piakakssa on vain vähän ostaneille, niin en alkaa selittämään, että eivät he paljon osta. ja heillä on kiire.
        Yleinen näky kaupan kassalla on, kun eläkeläis mummo, kun pitäsi maksaa osokset alkaa kaivamaan käsilaukkuaan ja päivittelee, että missäs se minun maksukortti nyt on, sitten jos käteisellä maksaa, niin antaa rahaa ja kassa sanoo, että ei vielä riitä, niin toteaa, että eikö siinä jo ollut ja sitten alkaa kolikoita kaivamaan, vaikka maksaa pitäsii vielä yli 30 euroa ja antaa kolikoita ja kysyy, että nytkö riittää ja kaivaa, kaivaa.
        Sitten toteaa, että onhan minulla täällä maksukortti ja töyntää sitä mkasupäätteelle ja sitten pähkäilee, että enpäs muistakaan tunnuslukua ja kuitenkin näppäilee ja toteaa, että ei tämä hyväksy pin koodia ja sitten kysyy, että minä painoin väärää nappia, miten tämä peruutetaan.
        Lisäksi laittavat sosrmensa suuhun ja sylkisellä sormella näppäilevät maksupäätettä, siksi en maksupäätteiiin kajoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, eniten ärsyttävää, kun on itsellä muutama ostos ostoskorissa ja joulun alla menee kassalle, niin siellä on kassalla asiakkaita, joilla on ostokärry täynnä tavaraa, kuin eivät olisi kuukausiin käyneet kaupassa ja sitten on kaiken näköistä pientä tilpehööriä.
        Varsinkin vaatetavara, on ainakin 10 lastenvaatetta ja arvaattekos, kun siinä kestää, kun kassa irrroittelee hälyttyimiä, näpyttelee hintakoodia, kun ei kassan lukija suostu luekmaan.
        Sitten on suklaakonvehti läjä ja kassa ottaa hinnan ja asiakas alkaa selttämään, että eikös nämä olleet niitä tarjous konvehteja ja myyjä selittää, että se on klubialennus tuote ja asias kyselee, etä mikä ihmeen klubialennus, ei minulla ole mitään klubia ja myyjä sanoo, että se on sitten normaalihinta vai liityttekö klubiin ja asiaks kyselee, että mikä se klubi on ja epäilee ja pähkäilee, että otanko minä nuo konvehdit normaalihinnalla.

Sitten se, että jos edessä on aisaks täyskärryjen kanssa ja viereisellä kassalla vain ykis asiakas korin kanssa ja siirryt sille kassalle ajatellen, että tämä menee nopeampaa, niin kas kummaa, ei menkään, kun aisakkaall on korillinen rättejä ja niiden rättien kanssa siinä meneekin aikaa ja koko kärryllisen ostoskai ostanut asiaks onkin selviynyt kassalta, kun sinä vielä odotat sen rätin ostajan takana ja samaan aikaan on viereiselle kassalle pesiytynyt pitkä kurppajono.

Kaupasa pitäisi olla joulun aikaan pikakassat max 10 tavan ostaneille asiakkalle, mutta eihän se toimi, kun varskin näm eläkeläiset, joilla on hirveästi ostoksia ja pähkäilevät kassalla niiden maksukorttien kanssa niin valtaavat pikakassat, vaikka niille sanoisi, että piakakssa on vain vähän ostaneille, niin en alkaa selittämään, että eivät he paljon osta. ja heillä on kiire.
        Yleinen näky kaupan kassalla on, kun eläkeläis mummo, kun pitäsi maksaa osokset alkaa kaivamaan käsilaukkuaan ja päivittelee, että missäs se minun maksukortti nyt on, sitten jos käteisellä maksaa, niin antaa rahaa ja kassa sanoo, että ei vielä riitä, niin toteaa, että eikö siinä jo ollut ja sitten alkaa kolikoita kaivamaan, vaikka maksaa pitäsii vielä yli 30 euroa ja antaa kolikoita ja kysyy, että nytkö riittää ja kaivaa, kaivaa.
        Sitten toteaa, että onhan minulla täällä maksukortti ja töyntää sitä mkasupäätteelle ja sitten pähkäilee, että enpäs muistakaan tunnuslukua ja kuitenkin näppäilee ja toteaa, että ei tämä hyväksy pin koodia ja sitten kysyy, että minä painoin väärää nappia, miten tämä peruutetaan.
        Lisäksi laittavat sosrmensa suuhun ja sylkisellä sormella näppäilevät maksupäätettä, siksi en maksupäätteiiin kajoa...

Mä annan aina ohittaa mut noissa tilanteissa, jos mulla on kärryt täynnä ja huomaan takanani ihmisiä joilla on vain muutama ostos. Toiset ohittaa mielellään toiset kieltäytyy tarjouksesta ja jatkaa odottelua. Mutta tiiän tunteen juu. Siksi noin teenkin.

Jasu

• Anonyymi

Ei paljon kiinnosta kaupan jouluruuhkat, saa sieltä räkätaudin, kun nyt on liikkeellä flunssaa, yskää ja räkätautia.
        Kaupassa en ilman maskia joulun aikaan käy, koko ajan kuului, kun asaikkaat yskivät, köhivät ja pärskivät.
        Siellähän ne virukset tehokkaasti leviää, eikä ihmset enää piittää vaan tartuttavat toisiaan.
        Parempi vaan pysyä poissa jouluruuhkasta, säästyy rahat ja terveys.
        Joulun jälkeen aina ne jouluherkuilla mässäillet valittaa, kun on taas tullut lisä painoa ja pitää kinkunrasvoja lähteä sulatelemaan.

• Anonyymi

Tuopa on sitä; järki päähän ja rahat kukkarossa.
      Vilma

• Anonyymi

Saatan käyttää joitain alennuksia hyödykseni, kun etsin esim joululahjoja, mutta tyypillisesti olen vähän seuraillut hintoja pidempään ja osaan välttää pahimmat hintahuijaukset. Mihinkää kaupoille en lähde pyörimään, vaan tilaan valtaosin netistä. En meinaa enää oikein kestää mitään ihmismassoja ja jonottaminen se vasta tylsää onkin, joten pyrin löytämään mahdollisimman paljon netistä.

Aletheias

• Anonyymi

Jonotuksellakin on eronsa.
        Mielellään sitä jonottaa esim. ulkona maatalosumyymälän pihassa makkaratarjoilu jonossa, täytekakku kahvijonossa tai hillomukkitarjoilujonossa, kuin kaupan jonossa.
        Varmaan on, että kaupassa jonotus tietää rahanmenoa, eikä se ole mukavaa, jos ei ole paljoa rahaa.
        Makkaratarjoulu, täytekakkutarjoilu ja hillomunkkijonossa kiitän usean kerran, kun jonotuksen päätteeksi saa ilmaisen grillimakkaran, kakkukahvit tai munkkikahvit.
        Kaupan jonossa ja sitten kun ostokset joutuu maksamaan, niin en kyllä kiitä, ei mielstäni ole kiittämisen aihetta, kun maksat ostokset minuuttien jonotuksen jälkeen, eri asia, jos saisit ne ilmaiseksi.
        Miksi asiakkan pitäisi kiittää, en ole koskaan kuullut kassan kiittävän asiakasta, kun asiakas maksaa ostoksensa ja kauppa saa rahaa.

• Anonyymi

Viimejouluna ei osteltu enää turhia joululahjoja toinen toisillemme, kun on kaikkien lapset aikuisia. Helpotti kummasti stressiä ja säästi turhaan törsättyä rahaa.

• Humpukia ja huijausta, eli pysyn poissa.

• Anonyymi
      UUSI

Kilttien miesten sortoa tämäkin..

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä ja ostan paljon oli tarjouksessa tai ei ja vain parasta ostan black fridayt hyviä kaikki ihmiset saa ostaa tai ottaa ilmaiseksi eli en ole vuosiin maksanut mistään mitään kaik rahat jää tilille ja firman piikkiin kun tekee töitä niin voi ostaa firman piikkiin aika kätsyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5838
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      402
      2664
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      138
      2601
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      14
      2113
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      16
      1778
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      73
      1276
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      5
      1111
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      85
      897
    Aihe