Millä tavalla haittaa?
Haittaako jos mies on naista pidempi ?
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Haittaa jos on pidempi tukka
- Anonyymi
Naisella isompi takamus ei haittaa.
- Anonyymi
Korkeintaan niskat väsyy mutta se ei haittaa
- Anonyymi
Ei todellakaan haitaa vaan mies saa mielellään olla minua pidempi.
- Anonyymi
Olen mies, en kelpuuta minua millään tavalla isompaa naista. Isossa naisessa kaikki on huonolla tavalla isoa.
Luulen kylläkin, että nainen haluaa sellaisen miehen jota hän voi katsoa ylöspäin, niskansa melkein niksauttaen kenossa. Tänä vuonna uimarannoilla suoritin ihmiskatsomista (people watching) ja pariskunnissa pituudet olivat ihan järjestään niin, että naisen päänlaki oli noin miehen olkapään korkeudella.
Omiin suhteisiini en ole erityisen tietoisesti vietellyt tuollaisia olkapääni mittaisia, mutta sellaisia kaikki ovat olleet. Tietoisesti olen vältellyt erityisen korkeita, itseni mittaisia naisia (188cm) sekä erityisen matalia naisia koska keskiarvosta poikkeavilla voi olla syndroomia. - Anonyymi
Ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385838
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4022664- 1382601
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv142113- 161778
- 731276
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä51111Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 85897