pian joku katselee rovaniemeltä miten vanhukset kärsivät kotonaan,hyvä persu taulapäät🤣
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/087a2eb8-68fd-4b57-bf73-b06819abab25
juusolan hölmö ehdottaa etävalvontaa vanhuksille
2
55
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ne vanhukset jotka selviävät vielä itse eivät etävalvontaa tarvitse. Osaavat kyllä huolehtia asioistaan itse. Tarvitsevat ehkä jotain palveluja, kaupassa, terveyskeskuksessa, teatterissaa jne käyntiin.
Mutta ne vanhukset jotka eivät enää pärjää itse, eivät osaa hoitaa hygieniaansa, syöminen vaikeaa, ruoanlaitosta puhumattakaan. Voivat olla myös kokonaan sänkypotilaita. Näitä ei mikään etävalvonta, etähoidot, avustukset auta. Ainoa apu voi olla kamera joka valvoo etteivät makaa kuolleena tai tajuttomana liian montaa päivää asunnossaan. Tämä Juuson drooniropotti hysteria on god pay koko vanhusten jonkunkaan asteen arvokkaalle hoidolle. Jos sitä nytkään voi arvokkaaksi sanoa mutta inhimmillisempi kuitenkin. Kyllä paras kun laaditaan laki siitä eitanasiasta, se olisi kaikkein arvokkain ratkaisu jolla suomen kansa pysyy onnelisena kansana ja sille voisi antaa nimeksi Juusoeutanasia, olisi niinkuin ajanmukainen nimi. - AnonyymiUUSI
pörrö muori perus muori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935421
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai784742Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1384709Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672124- 971809
- 991637
- 2571527
- 3571239
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581064- 2001031