Yötä pitkin mönkijällä rällääminen

Anonyymi-ap

No jo on nulikat saanu isältään kalliin rikottavan lainaan. Yötä myöten on pitäny saatana mönkijällä ajaa ko seonnu ihiminen. Saisivat vanahemmat laittaa lapsille nukkumaanmenoajat niin katotaan kuka ajaa ja ketä ja nulikat herää.

13

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapsia ei taideta enää kasvattaa/opettaa hyvien tapojen ja arvojen ymmärtämiseen.

Nyt on vain minä, minun ja minulle ajattelumalli, jossa vain minä on pääosassa.
      Muita ei tarvitse huomioida, kun vain MINÄ olen olemassa.

Muut ovat vain pilkkaamista varten ja siten voi ylistää itsensä muita paremmaksi.

• Anonyymi

Nykyinen nuoriso osaa vain häiriköidä ja levitellä toisistaan pilkkavideoita sekä harrastaa kiusaamista kaikki ja kaikkea kohtaan.
      Nyt nuoriso ihailee lukutaidottomuutta ja kaiken osaamattomuudella.

Julkiset tilat töhritään spreijaamalla, pysäkkien lasiseinät rikotaan ajanvietteenä, mopoilla häiriköidään huvikseen toisia ihmisiä, keskisormi ja naisten alapaa on ainoita kommunikointitapoja ja yleisesti sivistymätön käytös, jossa räkä roikkuu naamalla. Huumeet, rikollisuus, valehtelu ja kyvyttömyys ymmärtää omaa tyhmyyttään on hyvin suosittua ja hyväksyttyä nuorison keskuudessa.

• Anonyymi

Ei taida kovin nulikka olla aikuinen on.

• Anonyymi

Ennenvanhaan ei kukaan rällännyt eikä rikkonut mitään.Se oli kulta- aikaa täällä niemessäki .Alapää oli vain mielessä ja sitä kohti iltaisin hiiviskeltiin .Nykyään ei auta vaikka halogeenit päällä koittaisi jotakin tuhertaa.Ei nouse ei nouse ei .

• Anonyymi

No voi kamala ollaanko me nii rikollisia nytten kai meillä pitäis vankilaan mennä😂 kello oli alle 22.00 eli laillisesti sallittua keharoida vielä

• Anonyymi

Kyllä se on hyvä jo kuudelta olla katsomassa pikku kakkosta ja torkkua nojatuolissa .

• Anonyymi

Mitäs te Pedarit lasten asioihin sekaannutte

• Anonyymi

Itkekää kääkät🧟

• Anonyymi

Kääkkänät valittaa

• Anonyymi

Natsisiat

• Anonyymi

Kommarit ajaa kolhoosikoneilla

• Anonyymi

Saisit sinä opetella että nykyään voi nukkua milloin lystää. Valotkin on keksitty.

• Anonyymi

Sähkö on niin kallista, etten pidä valoja päällä. Kuljen pimeässä ,enkä autoonkaan sytytä valoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      169
      10382
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2833
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2558
    4. 85
      2391
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      148
      2119
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      244
      1968
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      44
      1412
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1405
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1215
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      873
    Aihe