No jo on nulikat saanu isältään kalliin rikottavan lainaan. Yötä myöten on pitäny saatana mönkijällä ajaa ko seonnu ihiminen. Saisivat vanahemmat laittaa lapsille nukkumaanmenoajat niin katotaan kuka ajaa ja ketä ja nulikat herää.
Yötä pitkin mönkijällä rällääminen
13
464
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsia ei taideta enää kasvattaa/opettaa hyvien tapojen ja arvojen ymmärtämiseen.
Nyt on vain minä, minun ja minulle ajattelumalli, jossa vain minä on pääosassa.
Muita ei tarvitse huomioida, kun vain MINÄ olen olemassa.
Muut ovat vain pilkkaamista varten ja siten voi ylistää itsensä muita paremmaksi. - Anonyymi
Nykyinen nuoriso osaa vain häiriköidä ja levitellä toisistaan pilkkavideoita sekä harrastaa kiusaamista kaikki ja kaikkea kohtaan.
Nyt nuoriso ihailee lukutaidottomuutta ja kaiken osaamattomuudella.
Julkiset tilat töhritään spreijaamalla, pysäkkien lasiseinät rikotaan ajanvietteenä, mopoilla häiriköidään huvikseen toisia ihmisiä, keskisormi ja naisten alapaa on ainoita kommunikointitapoja ja yleisesti sivistymätön käytös, jossa räkä roikkuu naamalla. Huumeet, rikollisuus, valehtelu ja kyvyttömyys ymmärtää omaa tyhmyyttään on hyvin suosittua ja hyväksyttyä nuorison keskuudessa. - Anonyymi
Ei taida kovin nulikka olla aikuinen on.
- Anonyymi
Ennenvanhaan ei kukaan rällännyt eikä rikkonut mitään.Se oli kulta- aikaa täällä niemessäki .Alapää oli vain mielessä ja sitä kohti iltaisin hiiviskeltiin .Nykyään ei auta vaikka halogeenit päällä koittaisi jotakin tuhertaa.Ei nouse ei nouse ei .
- Anonyymi
No voi kamala ollaanko me nii rikollisia nytten kai meillä pitäis vankilaan mennä😂 kello oli alle 22.00 eli laillisesti sallittua keharoida vielä
- Anonyymi
Kyllä se on hyvä jo kuudelta olla katsomassa pikku kakkosta ja torkkua nojatuolissa .
- Anonyymi
Mitäs te Pedarit lasten asioihin sekaannutte
- Anonyymi
Itkekää kääkät🧟
- Anonyymi
Kääkkänät valittaa
- Anonyymi
Natsisiat
- Anonyymi
Kommarit ajaa kolhoosikoneilla
- Anonyymi
Saisit sinä opetella että nykyään voi nukkua milloin lystää. Valotkin on keksitty.
- Anonyymi
Sähkö on niin kallista, etten pidä valoja päällä. Kuljen pimeässä ,enkä autoonkaan sytytä valoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.16910382- 552833
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822558- 852391
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1482119Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2441968- 441412
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131405Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211215Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34873