Olen sitten alkoholisti..

Anonyymi-ap

ettei kannata ihmetellä 2-3 päivän katoamisia. Se on omissa oloissa oloa ja kaljan lipittämistä. Muu aika onkin urheilua ja sen sellaista.

52

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä vähän veikkaillut.

• Anonyymi

Totta se on mutta satunnaista, haluaa vaan olla yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta se on mutta satunnaista, haluaa vaan olla yksin.

Jep. Puhelimen ei tarttis soida jne.

• Anonyymi

Juotko vain kotona vai baareissa?

• Anonyymi

Kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona.

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Si on varmaan parempi pysyä yssissei edes sellaset naiset ei hyväksy tuota miehelle jotka itse tuota harrastavat

• Anonyymi

No ei, mulla paljon ystäviä jotka ovat fiksusti ja puolisoina ammatilliseti korkeatasoisia naisia. Joskus kun vapaa on vetänyt viikon juopottelurännin. On sellaisia miehiä jotka ovat aina auttavat läheisiään, rauhallisia ja rakkaita. Vihamiehet pelkäävät. Tarkoittaa sitä että ovat itsestään pitäneet huolta, kuntosalikavereita ja ovimiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei, mulla paljon ystäviä jotka ovat fiksusti ja puolisoina ammatilliseti korkeatasoisia naisia. Joskus kun vapaa on vetänyt viikon juopottelurännin. On sellaisia miehiä jotka ovat aina auttavat läheisiään, rauhallisia ja rakkaita. Vihamiehet pelkäävät. Tarkoittaa sitä että ovat itsestään pitäneet huolta, kuntosalikavereita ja ovimiehiä.

Ei se katso koulutus tai ammattitasoa. Ihan ärsyttävää alentamista ja luokittelua. Sori. Pakko takertuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meinaa ettekö muutkin osaisin olla fiksusti. Onko tuo puhe sitä kulissihommaa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meinaa ettekö muutkin osaisin olla fiksusti. Onko tuo puhe sitä kulissihommaa vaan.

Päivisin fiksusti ja iltaisin kuin ellun kanat. Monella ihan normi enkä moiti. Itsellä vaan tuota vikaa että pitää saada jotain tuntemuksia korvien väliin ja huono olo pakottaa ottamaan lisää.

• Anonyymi

Okei. Eipä sitten mitään. Voi hyvin. Hyvää jatkoa.

• Anonyymi

Mitä siitä moraalista kerroit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siitä moraalista kerroit?

En ole ertonut moraalista mitään. Katsonut vierestä ku yksi työssä käynyt alkoholisti joi itsensä hengiltä. Ei kiitos. Itse en käytä juurikaan mitään päihteitä eikä tutut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ertonut moraalista mitään. Katsonut vierestä ku yksi työssä käynyt alkoholisti joi itsensä hengiltä. Ei kiitos. Itse en käytä juurikaan mitään päihteitä eikä tutut.

En minäkään normaalisti käytä, olutta palautusjuomana. Kaksi läheistä kaveria joi itsensä pois tästä maailmasta. He toki nauttivat pullon leijonaa työpäivän jälkeen ja olutta sivuun. Harmittaa vieläkin kun hyviä tyyppejä oli. Prätkä ja nuoruuskavereita.

• Anonyymi

Miksi valehtelit tästä aiemmin..

• Anonyymi

Isä oli maalari ja poikakin on juoppo. No en, kaikki on ihan hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isä oli maalari ja poikakin on juoppo. No en, kaikki on ihan hyvin.

Noni... Kannattaa varmaan kertoa irl.

• Anonyymi

Jos sulla on peliä jonkun kanssa, niin kerro hänelle.

• Anonyymi

No, olen sitä halunnut mutta en tiedä hänestä. Tässä olen vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, olen sitä halunnut mutta en tiedä hänestä. Tässä olen vielä.

Et tiedä hänen tunteista vai mitä tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä hänen tunteista vai mitä tarkoitat?

En tiedä hänen tunteista tai mistään muustakaan, olen boxin ulkopuolella, ihmisiäkään tunne. Vaikeita vuosia enkä mihinkään ole voinut luottaa. Nyt alkaa oma elämä tasapainottumaan.

• Anonyymi

Tuossa ongelmaa ole jos joskus "nollaa" itsensä. Nykyään johtajatason henkilöt vetää viikonloppuisin kaikkea muuta kuin alkoholia.

• Anonyymi

Jos joku sanoo itsestään, että on alkoholisti, niin hän ehkä parhaiten tietää itse!
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku sanoo itsestään, että on alkoholisti, niin hän ehkä parhaiten tietää itse!
        Sivusta

Alkoholisti osaa ihan itsekin vähätellä ongelmaansa ja juomisensa määrää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholisti osaa ihan itsekin vähätellä ongelmaansa ja juomisensa määrää.

Aina se on säätelyä jos tietää ongelmansa, ei mitään vähättelyä. Joskus humala ja jälkiolot poistaa ajattelun ja juominen jatkuu. Tämä ei ole mitään jokapäiväistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina se on säätelyä jos tietää ongelmansa, ei mitään vähättelyä. Joskus humala ja jälkiolot poistaa ajattelun ja juominen jatkuu. Tämä ei ole mitään jokapäiväistä.

Uskon. Kausittain silloin tällöin joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon. Kausittain silloin tällöin joskus.

ja ihan pari vaan tasuriksi ;-)
        Ei pitäis vitsailla :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja ihan pari vaan tasuriksi ;-)
        Ei pitäis vitsailla :-D

Ei niin, eikä mitään kausiluontoista. Loiventava on ihan ok mutta joskus se menee humalan puolelle. Niin kauan otetaan kuin juomista riittää. Joilakin se riittää mullan alle.

• Anonyymi

Mää arvasin

• Anonyymi

Joo, harvemmin näkyy mistään. Muttei usein ole ongelmakaan. Ajanvietteestä jatkuvaan juopotteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, harvemmin näkyy mistään. Muttei usein ole ongelmakaan. Ajanvietteestä jatkuvaan juopotteluun.

Veikkaan että se ei vielä ole niin paha ongelma sulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se näkyy ihan varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että se ei vielä ole niin paha ongelma sulla.

On se kyllä vuoden ollut pelkkää sitä ja huomaan kuinka vanhentunut. Kaikki on muuten paremmin kuin hyvin. Toki olen harjoitellut mutta tääonniintätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kyllä vuoden ollut pelkkää sitä ja huomaan kuinka vanhentunut. Kaikki on muuten paremmin kuin hyvin. Toki olen harjoitellut mutta tääonniintätä.

Tiedät varmaan, ettei se tosta parane ainakaan. Se on hyvä, että olet jo huomannut ettei se hyvää tee sinulle.
        Mitäköhän saat tuosta, kun sitä jatkat kuitenkin? Oletko miettinyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän väsyneeltä näytät...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät varmaan, ettei se tosta parane ainakaan. Se on hyvä, että olet jo huomannut ettei se hyvää tee sinulle.

Alkoholi kai tuottaa jotain mielihyvää. En väkeviä ole nyt ottanut kun menee yläpää ihan sekaisin ja tekee mitä sattuu, tai kirjoittelee. Naapurin konjakkipullo taisi viimeksi panna mielen hulvattomaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt ja tiedän kyllä, hyvässä kunnossa olen vielä. Olen jo vuosia sitten huomannut, että perintönä tämä humalahakuisuus on tullut. Toki asiaan liittyy ujous johon humala on auttanut. Kaikki jotka minut tuntee, on varmaan tavannut hauskana baarissa. Nykyään kyllä haluan auttaa kaikkia ja sitä teenkin.

• Anonyymi

Purat pahaa oloasi mukamas menemällä salille. En uskonut. Niitä katoamisia ollut kesällä. Nyt niitä toki ei oikein voi olla.. Eli ehkä et ole sama.

• Anonyymi

Oletko sama joka ei vastannut kun lähetin onnittelut. 🫤

• Anonyymi

Onko perhettä?

• Anonyymi

Ei perhettä. Kaveri oli alkoholisti isä ja aina kylään mennessä veti talon kulmalla kolme ollutta putkeen. Nykyään ei alkoa ota.

• Anonyymi

Ootsä kyllä mainio💙😹 en voi muuta sanoa

• Anonyymi

Mut mä tiedän😉mitä sä teet ilman kertomattakin😹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mä tiedän😉mitä sä teet ilman kertomattakin😹

Juon sandelsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juon sandelsia.

Niin minäkin, tuo se laatikko tänne nyt! Maksan myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin, tuo se laatikko tänne nyt! Maksan myöhemmin.

Huudatko sä mulle🧐

• Anonyymi

Helppo tunnistaa feikiksi. Alkoholistilla ei tule mieleenkään kirjoittaa tänne, koska mielessä on vain viina, eikä esim. esiintyä toisena ihmisenä.

• Anonyymi

Niinpä. Tämähän tässä taas jonkun kahelin tarkoituksena on.

• Anonyymi

Kerropa diaknoosi krapulassa heräävälle, joka avaa herätessään kaljan ja jatkaa sitä juomistaan kun olo on mukavampi. Normimeinikiä kai etähomaailijoille.

• Anonyymi

Tässä voi olla 2-3 päivää syömättäkin kun juo olutta. Sandelsia voi tuoda laatikon. Kaikkea hyvää kaikille! En mitään paskaa huutele ja toivon kaikille hyvää, tykkään kuitenkin... ;-)) -ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      219
      17106
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      169
      12174
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      41
      5960
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4842
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      13
      4746
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      19
      3937
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3565
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      133
      2997
    9. 248
      1382
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1011
    Aihe