Silloin voi ehtiä jopa terveenä eläkkeelle.
Työn tekeminen sairastuttaa.
Työn tekeminen kannattaa aloittaa vasta 60-vuotiaana.
11
278
Vastaukset 11
- Anonyymi
Jos sinne asti on onnistunut lorvimaan muiden piikkiin niin kannattaneeko enää alkaa edes miettimään töitä?
- Anonyymi
Yksikin tunti työtä tuhoaa jo ihmissielun.
- Anonyymi
Sinulla tuskin vaaraa tällaisesta
- Anonyymi
Eläkeikä pitäisi laskea 27-vuoteen, silloin kaikki vanhuuseläkkeelle jo.
- Anonyymi
kyllä työnteko pitää ihmisen terveempänä.
Moni tekee eläkkeelläkin töitä. Jopa fyysisesti raskaissa
metallipajatöissä. Terveys hajoaa jos vain makoilee. - Anonyymi
Mutta vain rikkailla eli miljonääreillä on rahaa mennä töihin eli olla myöskin terveitä.
Ensin raha, sitten työ, muutoin yheiskuna rappeutuu sen jo näkee valtionvelkakin jo räjähtää käsiin ja Suomi tuhoutuu ellei tule rahaa ennen työtä- Anonyymi
Huumeet ovat tehneet tehtävänsä päähäsi ja ainoa elämäsi on vain kärvistellä omassa kuplassa.
Sanoisin että omamoka kyseessä, vaikka annettu merkittäviä mahdollisuuksia hyvään elämisen kokemukseen monella tavalla!
Kaikkien ÄO-taso ei riitä kuin masentavaan elämiseen.
- Anonyymi
Ja ehtii alkamaan valituksen siitä kun ei ole eläkettä kertynyt.....
- Anonyymi
Olen lukenut monesti näitä avautumisia työstä ja sen karmeudesta vaikka työttömille jatkuvasti annetaan infoa että kun teette työnhalkemuksianne niin miettikää oikeasti mitä te itse haluaisitte tehdä?Jos koulutus ei riitä niin silloin alkaa se opiskelu.
Kun kyse on mitä halut tehdä niin mielestäni "en mitään" on todella ääliön vastaus.
Toteutuisiko siis toiveesi kun sidottaisiin seinään tai tolppaan ja et todellakaan tee mitään?
Polkupyörävaras tasolle kun asettuu on se viimeinen merkki miten alas voi vajota ainoassa elämässä. Toiselta köyhältä kun alkaa varastelemaan ollaan todellakin pohjalla ja syvässä kuopassa! - Anonyymi
Kyllä se on silloin viimeistään lopetettava! Itse otin lopputilin 59v ja se oli eräs parhaimpia päätöksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396