Elimistöni on muutunut tehokkaammaksi

Anonyymi-ap

Elimistöni ottaa irti kaiken energian ja hyödyntää 99% ravinnosta ravinnosta, en ole isolla hädällä käynyt kahteen päivään.

18

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Varaappas lääkäriltä aikaa että antaa ulostuslääkettä ettei tule nieluun asti ulostetta eli koko mies tai nainen täynnä sitä itseään tai tilaa ambulanssi

• UUSI

E=mc^2

Elät mielenkiintoista aikaa.

• Anonyymi
      UUSI

Meikäläisen päivän menu:
      Aamulla klo 9.30: 2dl kaurapuuroa, noin desilitra marjoja, 1dl maitoa ja 1,5dl kahvia.
      Iltapäivällä klo 14.30: 1,5 perunaa, kastiketta, 5-6 eineslihapullaa, 1rkl kurkkusalaattia, 5 punajuurenviipaletta, 1 siivu leipää ja 1,5 dl vettä ja 2dl vispipuuroa.
      Ilalla klo 18.30 1,5dl kahvia, 1 siivu leipää, leikkele ja pari juustosiivua ja korvapuusti.

Tollanen on meikäläisen päivittäine mneuu, vai lihottaako tuo?

• Anonyymi
        UUSI

Jos käy ruumiillisessa työssä, tai liikkuu jonkun verran, niin tuohan laihduttaa.
        Kasviksia saisi kyllä olla enemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käy ruumiillisessa työssä, tai liikkuu jonkun verran, niin tuohan laihduttaa.
        Kasviksia saisi kyllä olla enemmän.

Liikun pyörällä kaikki kauppareissut ja kesäisin olen pyöräillyt 30-60km lenkkejä.
        Kauppareissuilla tulee helposti yli 10km.
        Paino on pysynyt 55-60 kg välillä jo kymmeniä vuosia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liikun pyörällä kaikki kauppareissut ja kesäisin olen pyöräillyt 30-60km lenkkejä.
        Kauppareissuilla tulee helposti yli 10km.
        Paino on pysynyt 55-60 kg välillä jo kymmeniä vuosia.

Mitä sukupuolta ja kuinka pitkä olet?

• Anonyymi
        UUSI

Kiva lukea toisten ruokavalioita. Siiskö jokapäivä tuollainen sama menu? Ei kai?

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sukupuolta ja kuinka pitkä olet?

Mies olen ja 170cm pituus.
        Harvemmin tule herkuteltua, joskus jos herkuttele, niin menee litran jäätelö ihan helposti, vaikka muuten syön vähän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva lukea toisten ruokavalioita. Siiskö jokapäivä tuollainen sama menu? Ei kai?

- Sheena

No ei jokapiväinen, mutta suurimman osan vuotta.
        Välillä teen jotain keittoruokaa, lasagnea, tonnikalapastaa ja noin viikon määrän kerrallaan teen ja sitten lämmitän pienempiä annoksia siitä.
        Illalla jos netistä katselee vaikka paikallisia grillien annoksia, niin alkaa tekeen mieli ja nälkä meinaa tulla, mutta en sorru ja mene grilille, vaan menen nukkumaan ja aamulla ei enää tee mieli grilliruokaa.
        Harvemmin tulee grilliruokaa edes syötyä.

• Anonyymi
        UUSI

No minä syön tuon jo ennen aamu kymmentä eikä paino nouse. Työkin on kyllä kovaa ja fyysistä.

• Anonyymi
      UUSI

Jaahas, mullapa on just päinvastainen tilanne. Eilen illalla mysliä sekä makaroni-nuudeli-tonnikalamuhennosta suurensuuri satsi. Tänään kinkkupiirakan valmistusta ja sitäkin söin kunnolla. Tolet kinkkupiiraaseen nolla, kun en syö sitä ikinä. Tänään tuli aivan jumalaton "köntsä". Kokonaisbiomassassaan ylsi helposti vedenrajan yläpuolelle, tosin yltää se mulla muulloinkin. Osa selittyy pohjalla olevalla paperilla sillä en halua syvyyspommeista roiskeita iholleni. Tekee hyvää metabolian ja elimistön puhdistumisen kannalta jos tavaraa päätyy ulos asti. -💊-.

• Anonyymi
        UUSI

Tuli toinenkin "ulosanti" tänään. Lenkkeily on siitä hyödyllinen harrastus että aina ennen kyseistä koitosta on pakko mennä vessaan testaamaan lähteekö sieltä suolesta jotain irti vai ei. Tää on suoli24 ja jutut on sen mukaiset 💩. * Kulttuuria ☝️😗💩. No jos tuo olisi suklaata niin saattaisin suudellakin sitä 😅. En mä nyt sentään mikään pari tyttöä yks kuppi oo 🤭. Se en ollut mä joka sai tietää siitä, vaan taisi olla joku entinen luokkalaiseni kenen myötä sain tietää siitä ikonisesta videosta...

Anyway, nesteytyskin sisältyy asiaan jottei tuu nestehukkaa ja että vatsa pelittää. Nestehukka on aika ilkeä vaiva jos se tulee päälle. Ruoan ulostulo kestää vähintään monta tuntia ennen kuin se tulee ulos. Voi mennä kauemminkin. Eli se mun tän päivän eka köntsä on makaronimössöni tuotos. Kahvi ainakin triggeröi hädän jos ei mikään muu. Kerran iski auringonpistos jolloin heikotus tuli päälle kuin varkain, vähän niinkuin nestehukassa. Auringonpistoksen yhteydessä lervasin aivan ykskaks ja varoittamatta. Onneksi auto oli parkissa ja ehdin oksentaa ovesta ulos. Olin ollut uimassa kun oli lämmin kesäpäivä.

Jos ilmenee vatsakipuja ja kuumetta sekä ummetusta, niin kyseessä voi olla divertikuliitti. Siihen ei saa käyttää ummetuslääkkeitä koska niiden käyttö on silloin hengenvaarallista. Kuitupitoinen ruoka kannattaa, jotta tuo e.m. tauti ei pääsisi muodostumaan. Toinen on omenamaha liikalihavuuden myötä. Siitä voi seurata vaikka mitä. Muut vaivat mitkä kannattaa selvittää jos jotain ilmenee on punkki ja borrelioosi sekä kilpirauhasvaivat. -💊-.

• Anonyymi
      UUSI

"ottaa irti kaiken energian ja hyödyntää 99% ravinnosta r"

Tästä ei välttämättä ole kysymys vaan hidastuneesta aineenvaihdunnasta ja/tai muutoksista ruokavaliossa. Ja/tai veden puutteesta.

- Sheena

• UUSI

Harvoin on itellä vatsa kovana, mutta viimeksi kun meni vatsa jökkiin, söin ihan sikana luumuja. Kyllä räjähti oikein kunnolla. Jos luumut eivät auta, voi kokeilla PegOrionia. Sitten on olemassa vielä astetta tujumpi kotikonsti, nimittäin Microlax.

Onnea yritykseen.

• Anonyymi
        UUSI

Mää muistan, kun oltiin opiskeluaikana lapissa viikon leirikoululla, niin en koko viikon aikana käyny paskalla, vaan sitten vasta, kun kotiin pääsin.

• Anonyymi
      UUSI

Itse en käytä viljatuotteita hyvin vähän. Liha-/luulientä on mennyt tänään ja kohta teen lihapullia. Kananmunia myös syön. Hyviä öljyjä, voita ja harmaasuolaa. Sokeria en käytä. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa. Ruokavalioni pitää minut hoikkana.

• Anonyymi
      UUSI

Ostin iltapäivällä puolikiloa makeita luumuja aikoen syödä ne huomenna.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan normaalia, itsellä normaali jööttäysväli viikko. Ollut jo vuosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5838
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      402
      2664
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      138
      2601
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      14
      2113
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      16
      1778
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      73
      1276
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      5
      1111
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      85
      897
    Aihe