Threads tilini. Toinen kerta jo. Jatkossa vastailen sitten vain Suomalaisten ketjuihin. Meniköhän jollakin herne nenuun kun lisäilin vastaukseksi "Thank you moon and sun" Ainaisten kiitos "Thank you Jesus" palleroiden joukkoon. Ei jumalhelfettiprkl. Khyllä tuli myös niin upea videokin sinne kuvattua. Aevan suohirviön näköinen nainen.
Taas jäädytettiin
10
83
Vastaukset
- Anonyymi
Voin lähettää sulle lisää kuvia.. on peniksiä on vanhoja miehiä on rumia käsiä naama kuvia
Tinderistäkin on kuvia. Hauskat ylistys teksit värittää niitä.Peniksiä olen kuvina paljon saanut. On kyllä nuoria komeitakin. Voidaan julkasta ne kaikki. Laitetaan nimetkin niihin kenen ne on. Yks nainenkin on joka halus että otan siitä kauneus kuvia sohvalla tinderiin. Hänen tyttärestään. Niitäkin voidaan laittaa. Laitetaan niihin eri vartalo. Nimi siihen. Kaikki vaan näytille ihanaa 🙂
Toivotaan että tekin kestätte. Ainiin töistä on myöa työkaverien facet ym.mukaan gogo- Anonyymi
Paristakin miehestä paljukuvia. Nukkumiskuvia suolakurkut naamalla🤭hauskoja juttuja siinä kropan päällä
- Anonyymi
Enpä ole pyytänyt mitään alastonkuvia, eikä mulla sellaisia edes ole, enkä halua.
Ei ole Tinderiäkään, enkä sinne ole menossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole pyytänyt mitään alastonkuvia, eikä mulla sellaisia edes ole, enkä halua.
Ei ole Tinderiäkään, enkä sinne ole menossa.Ei niitä tarvitse kuin lähettää nettiin. Toisen tietämättä. Tämä ap tekee niin. Sittenhän mekin voidaan. Leikitään lampaita. Tehdään kaikki samaa mitä nää muutkin tekee. Ei siitä linnaan joudu ja vanhingossa ajaa päältä traktorilla tai sitten vaan ottaa pari kaljaa ja sanoo et läpällä tein. Ampuu vanhingossa ampumaradalla ukkonsa ja sanoo en mä tajunnu et painoin liipasinta. Ei meidän tuomareita kiinnosta ja lakimiehet on näin huonoja.
- Anonyymi
On lihavia on aivam liian laihoja riutuneita kaljuja rumia ristihampaita. Kaikkea kuvaa löytyy. Rumat vaatteet miehillä. Ruma kaulan asento. Ei ole käsivarsissa mitään. Roikkuvat narut.
- Anonyymi
Mitä vattua sä selität? En haluu mitään poke kuvia. Narisin vain omasta Threads-tilistäni joka taas suljettu. Siellä mukava viettää aikaa.
Täytyy vissiin tarkemmin kattella mitä vastaan siellä ja mihin ketjuihin.
Blokki-kirves täytyy laittaa taas heilumaan sinne.
Threads on keskustelupaikka tämmöselle introvertille. - Anonyymi
Ois kauhee jos pitäisi stalkkaa ihmisiä päivät pitkät niiden kaikki instat facet threadsit wa pinterestit feikki kuvat haavemaa haave ripset haave autot. Ihguu. Tää on se mikä on niin just mun juttu. Tänää tää ja huomen eri. Ostan temusta lisää muovii. Kaikki haluu mut. Ihguu. Miten joku jaksaa?
- Anonyymi
Kun haluaa suljetun tilinsä takaisin niin pitää kuvata video omasta naamasta, käännä päätä vasemmalle, käännä päätä oikealle jne. Omasta naamasta vattu. Se ole mikään pörnösivusto. Se on keskustelupaikka.
- Anonyymi
Jesh, tili tuli takaisin! Huh.
Siellä on varmasti mennyt kahvit väärään kurkkuun tilin tarkastajalla kun katteli mun ihanaa tunnistautumis videota. - Anonyymi
Neulapäillä on neulapäitten ongelmat. -sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"698907Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545574Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275026Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään143878Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102691Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html412623- 241737