Uteleeko terveyspalvelun tarjoaja jälkikäteen?

Anonyymi-ap

Tuleeko sähköpostiin oirekartoituskyselyjä ja hoito-ohjeita ilman että tällaisesta palvelusta olisi sovittu etukäteen? Päätyykö työterveyskäynnit ja itse maksetut samaan seurantaan? Kaverin puolesta kysyn.

8

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sama taho hoitaa kaikki vaivasi mutta osan niistä eri ominaisuudessa niin tietenkin voi haluta saada kokonaiskuvan voinnistasi kirjattua ylös puolivirallista tietä. Eli kerrot osa totuuksia sen mukaan kenen luona käyt vointiasi edistämässä.

• Anonyymi

Kova väite että terveystietoja jaetaan "puolivirallista tietä" ilman potilaan suostumusta. Tuossa ois YLE MOT:lle jutun juurta.

• Anonyymi00003

Mehiläistä ei kiinnosta asiakkaan hyvinvointi edes asiointi hetkellä saati jälkikäteen . Näin Kuopiossa.

• Anonyymi00004

Minulla leikattiin joitain vuosia sitten selkä HUS.ssa. Taisi mennä reilu vuosi aikaa, kun tuli joku oirekysely, miten olen pärjäillyt.
      En tosin vastannut siihen, kun siitä ei ole millään tavalla hyötyä jos joutuu kertomaan, että edelleen on ongelmaa selän kanssa.
      Selän kanssa kärsin seitsemän vuotta, ennen kuin leikattiin, vaiva joksikin aikaa katosi, mutta on tullut uusia kipuja toiselle puolelle selkää.
      En ole valitellut kivuista, koska menisihän se taas se seitsemän vuotta, ennen kuin mitään tapahtuisi terveydenhuollon puolella. Turha vaiva, en jaksa, en viitsi.

• Anonyymi00005

Liisamari kruger saa selän kuntoon ilman leikkausta, montakymmentä vastaavaa hoitanut.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Liisamari kruger saa selän kuntoon ilman leikkausta, montakymmentä vastaavaa hoitanut.

Jaa, onko se joku " poppamies " ?
        Ihan kaikki selkävaivatkaan eivät hoidu ilman leikkausta. Toki riippuu vaivasta, mikä on.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jaa, onko se joku " poppamies " ?
        Ihan kaikki selkävaivatkaan eivät hoidu ilman leikkausta. Toki riippuu vaivasta, mikä on.

Liisamari kruger hoitaa konservatiivisesti sen mitä muut leikkaavat. Mehiläisestä löytyy.

• Anonyymi00010

Terveydenhuolto ei yleensä ota yhteyttä tavallisella, suojaamattomalla sähköpostilla tietoturva- ja salassapitosyistä. Arkaluonteisia potilastietoja ei saa lähettää suojaamattomasti. Arkaluonteisia tietoja, kuten oirekartoituskyselyitä, ei saa lähettää tavallisen sähköpostin kautta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe