HM:n uusi kuvasto

plipplas

joko se on ilmestynyt???
Mulle ei ole vielä tullut, mutta jos jollekulle on niin kertokaa onko hyviä vaatteitta!!

13

1761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärpänen

Ei todellakaan ole, Henkka Maukka valmistaa vaan ihme kuteita ja eritoten farkut on malleiltaan tosi huonoja .
      Ei kannata ostaa mitään sieltä.
      Esim. joku Josefssons on parempi.

• lisa

Mä tilasin netin kautta syksyn kuvaston jo aikaa sitten,enkä oo viel saanu.Miten joillekin se on jo tullu??Elloksen kuvasto tuli hiljattain ja olin pettyny sen sisältöön.Ei siel ollu ku yks neule mitä vois aatella.Sekin jotain akryylisekoitetta:(
        Mul ei oo mitään vastaan maanläheisiä värejä.Pidän lämpimistä sävyistä ja ne parhaiten sopiikin...

• kuvasto

H&M-kuvasto ilmestyy elokuun alkupuolella ja jos olet aikaisemmin sieltä tilannut niin se pitäis tulla sulle kotiin, muuten joudut sen kuvaston erikseen tilaamaan.
      Alkukesästä tilasin sieltä kahdet caprit, ihan hyvälaatusia on ollu, mutta kannattaa melkein tilata kokoa isommat (housut, paidat, takit). Sain lähettää tilaamani caprit takasin ja vaihtaa kokoa isompiin.

• on.

varsinkin rocky puolen vaatteet on pieniä, pitää tilata kokoa isommat, itse 38 niin paidat ainakin kokoa 40.

• hmm

itse olin kai sitten tilannut sen kuvaston, kun tuo jo pari kk(?!) sitten tuli.
      Aivan järkyttävän värisiä vaatteita ennen kaikkea.
      Ymmärrän että syksyllä ovat in enemmän maanläheiset värit, mutta että kaikki olisivat eriasteisia ruskeansävyjä..

• samaa mieltä

En ole uutta kuvastoa vielä saanut vaikka olenkin tilaillut sieltä. Mutta olen myös huomannut sen että syksyn vaatteet ja neuleet on mielestäni aika ankeen värisiä. Maanläheisiä väriä mutta ei tulisi mieleenikään ostaa/pukea päälleni.

• wermnb

Minulle tuli h&m:n kuvasto pari kuukautta sitten, mutta en kyllä tilannut yhtään ryysyä. Oli aivan kamalan näköisiä. Jokaiseen neuleeseenkin oli laitettu ihan ihmeellisiä juttuja. Koko kuvastossa ei ollut yhtään neuletta ilman pitsiä, nyöriä, hörhelöä tai ruusua. Yleensä tilaan jokaisesta kuvastosta useampaankin kertaan, ja lisäksi nettitilaukset päälle, mutta ensimmäiseen kertaan en löytänyt kuvastosta yhtään vaatetta jonka laittaisin päälle (alusvaatteita lukuunottamatta).

• maikki

Mutta eikös se ole hyvä kun ei ole mitään ostettavaa, säästyy rahaa ja luontoa!

• kerttuli

Voi ei, mä taidan olla sitten vanha tai jotain ( jo 30v...:)), kun musta hm syksyn kuvastossa oli pitkästä aikaa IIIIHANIA vaatteita, just kaikkea ruskeeta, luumua ja paljon tweediä, klassisia juttuja...

Mutta makuasioitahan nää kai on, mä olen aina tykännyt vähän klassisemmasta tyylistä, ja just sellasista brittityylisistä tweedvaatteista ym.
        Ja yleensä oon katellut, et on liikaa vaan "nuorisomuotia" HM:n kuvastoissa.

Eli makuasioita, tuo uus syyskuvasto ei ehkä oo niin paljon nuorempien makuun ( /-20 v), mutta meikäläiseen puree!

Laatu ja kokomitoitukset nyt ovat mitä ovat, mutta...

• P.i.n.k.Y

..itseasiassa jo toukokuun loppupuolella. Ihmettelin vähän, että mitenkä se nyt niin aikasi postiluukusta tiaphti.. ;)

Tosiaan, paljon ruskeen eri sävyjä, mutta myös vaaleeta turkoosia, vihreetä ja vaaleanpunaista. Ei mitään "räikeetä ja kirkasta" kuten kevät/kesävaatteissa. Mutta ihan hyvännäkösiä farkkuja (tosin eivät yleensäkään vastaa odotuksia!) sekä takkeja ja jakkuja. Alusvaatteetkin oli ihan katseenkestäviä ;)

• kerttuli

Nyt näkyi nettikaupassa olevan jo syysvalikoima.

• anna

Ja ihan kivannäkösiä vaatteita löytää. Osa ei kuitenkaan mun tyyliä, mut ehdottomasti meinaan tilata!

• ilmeistyi

joskus toukokuussa, varsinainen kuvasto tänään.

kerrankin jotain tilattavaa, ei mitään teinivaatteita koko lehti täynnä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe