Joulusiivous alkaa nyt. Joulusiivous on pahin mahdollinen sana yksilölle, joka siivoaa työkseen.
Mutta
Paikkojen putsimisessa on piilohymiö, sillä kaiken tämän helvetin keskellä seisoo vakaa ymmärrys siitä, että kun tekee jotain turhaa, niin mieli ei silloin kulje räteissä, pinnoissa, käsissä tai oudoissa aineissa, vaan syvällä identiteeksi kutsutun olennon sielussa, sydämessä,
Turhan tekeminen puhdistaa. Turha antaa aikaa miettiä muita.
- Kuinka tämä korkki aukeaa ja miten tämä käynnistyy?
(naurua)
Joulusiivous
11
192
Vastaukset
- Anonyymi
No
Katsos kun sitä korkkia tulee painaa alaspäin, ja sitten vasta kiertää.
Tai vihta.
(hirn)- Anonyymi
Funeau pesee ikkunoitaan
Minusta tämä on ihan hauskaa. On aivan älytön se tunne, kun avaa valtavan kehitelmän seinästään, niin on osa luontoa: tuulee, varikset raakkuvat ja sade tulee sisään.
Viisaat ihmiset hoitelevat tällaiset hommelit keväällä, kun ei sada, tuule ja aurinko paistaa.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Funeau pesee ikkunoitaan
Minusta tämä on ihan hauskaa. On aivan älytön se tunne, kun avaa valtavan kehitelmän seinästään, niin on osa luontoa: tuulee, varikset raakkuvat ja sade tulee sisään.
Viisaat ihmiset hoitelevat tällaiset hommelit keväällä, kun ei sada, tuule ja aurinko paistaa.
(hihitystä)Pinttynyttä likaa
Eräs ällöttävimmistä (ja vaikeimmista) lian olomuodoista on painomuste.
Koska tähän residenssiin saapuu aamuisin lehti, niin jopa talvisin se on kuuma, kun se suusta ulos tulee.
Postiluukku
Katsokaas kun on niin, ettei ole mitään niin tahrivaa kuin Sanomat.
Sormenjälkiä kaikkialla vitivalkoisilla pinnoilla sanomatta mitään.
Hiljaisuus on tarmokkuutta, sen julkituominen kohtalo.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinttynyttä likaa
Eräs ällöttävimmistä (ja vaikeimmista) lian olomuodoista on painomuste.
Koska tähän residenssiin saapuu aamuisin lehti, niin jopa talvisin se on kuuma, kun se suusta ulos tulee.
Postiluukku
Katsokaas kun on niin, ettei ole mitään niin tahrivaa kuin Sanomat.
Sormenjälkiä kaikkialla vitivalkoisilla pinnoilla sanomatta mitään.
Hiljaisuus on tarmokkuutta, sen julkituominen kohtalo.
(hihitystä)Päivän kevennys
Kun ihmiskunta ihmettelee johtajiaan ja näiden mielenmaisemaa, niin ei minulle muuta tule mieleen kuin täydellinen inhimillisyydestä katoaminen, vain sen vuoksi, että kyseinen heppu kokisi olevansa ihminen ja olemassa.
Olla oikeassa.
Aika vitun monimutkainen prosessi.
On se että omistaisi kaiken ja opponentteja ei olisi.
Kun Robinson Crusoe päätyi samalle saarelle Ton Hunksin kanssa, niin sille jo jo akatkin kaukaisilla rannoilla nauroivat.
(hihitystä)
Joulusiivous on asennoitumiskysymys. Itse en siivoa työkseni, joten täällä on vain yksi kämppä siivottavana. Koska olen etukäteen järjestellyt ja siivonnut nurkkia pintapuolisesti (aina vähän kerrallaan), ei tämän vuoden urakka ole kovinkaan suuri.
Olen ehkä outo tapaus, mutta pidän siivoamisesta, kunhan saan tehdä sen rauhassa omaan tahtiin ja ilma häiriötekijöitä. Ärsyynnyn, jos minut keskeytetään, tai joku pyörii jaloissa.
Mielummin siivoaminen ja järjesteleminen, kuin ruuanlaitto ja/ tai leipominen. Iso luuta lakaisemaan vaan! 😊🧹- Anonyymi
Mjaa-a
Ongelma synopsiksessasi on se että informaation lähde olen minä.
Eli minä levitän ja sinä tulet.
Paradoksaalista, eikö kyllä.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjaa-a
Ongelma synopsiksessasi on se että informaation lähde olen minä.
Eli minä levitän ja sinä tulet.
Paradoksaalista, eikö kyllä.
(hihitystä)Kyllä ja samalla monimutkaisen yksinkertaista. 🤩
- Anonyymi
Turha-Purolla on Tur Hakkeen ongel mat. -sivusta
- Anonyymi
Ei tarvi mitään joulusiivousta, kun säännöllisesti tekee viikkosiivouksen eli lattiat siivoaa.
Pölyjä pyyhkii kun niitä ilmaantuu, eikä kerralla ala kaikkea siivoamaan, vaan vähän kerrallaan.
Vai otatteko mallia joulusiivouksesta vanhoista suomi mustavalko filmeistä, kun talon emäntä povillaan kuuraa lattiaa vesiämpäri vierellä, kattiat,seivät, katot kaikki kuurataan ja matot tampataan ja jopa pestään avannossa, kun pitää olla niin puhdasta, kun joul tulee ja sitten isäntä kantaa kuusen tupaa ja olkipaaleja levitätä lattialle, siinä meni se lattian puunaus, on olkia ja roskaa lattialla ja lehemän paskaa, kun isäntä navettasaappailla tuvan lattialla tallustelee.
Enenvanhaan maatlaoissa oli yleinen tapa saappailla tuvassa kävellä ja kiikkutuolissa situskella piippu hampaiden välissä ja maaseudun tulevaisuus lehti levitettynä siinä lukea.- Anonyymi
Mjoo
Olet oikeassa. Juuri näin tehtiin.
Ja mikä oudointa on, on se että mikään mahti maailmassa ei voi tätä geneettistä perimää muuttaa.
Yksilö voi tehdä sen mitä se milloinkin tehdä haluaa, jättää sen tekemättä, tai suunnitella sen tekemistä.
Mutta se on varma, että ei se siinä onnistu.
Kompetenssi
Kammottava sana.
(naurua)
- Anonyymi
Pääseekö mies häärimään naisen puutarhaan ennen joulaattoa??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604693Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville744481Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.143596Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1373193- 1912909
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa401855- 741604
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621535Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211311IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih191212