Sinkku kumpi olo tulee

Anonyymi-ap

Kun olet ollut ilman seksiä niin haluatko 1 että saisit vain panna vai 2 että saisit tyydyttää vastakkaisen sukupuolen ja tuottaa hänelle nautintoa

19

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntyvyystilastojen ja muun uutisoidun perusteella tuo harrastus on tässä maassa jo kokonaan loppunut.

• Anonyymi

Kumpikaan noista ei yksistään kiinnosta.

• Anonyymi

alkaa kuulostamaan kuin jolain ikävä-palstan piiptykseltä miten on ikävä kaikkea puhelintakin on jo tosi paljon ikiävä ja ikää kaikkea... miljoonia ikäviä asioita ja nimikirjaimia joilla saruutellakkin, oletko sinä?

Joku pilvipalvelin tekoälykin kuoemirruu jo ruhjansista ikäv_kirjoituksista..

• Anonyymi

No jos ne nyt nuo miehet rehellisesti vastaa ni ei ne muuta halua kun panna jos viime kerrasta on pitkäkin aika useimmiten viikko on jo pitkä aika

• Anonyymi

Ei demiseksuaali voi harrastaa seksiä ennen kuin tutustuu uuteen kumppaniin, koska monien asioiden pitää ensin sopia uuden kumppanin kanssa yhteen. Muuten seksistä ei saa mitään nautintoa, jos tietyt asiat eivät natsaa uuden miehen kanssa. Voi jopa käydä niin, ettei enää koskaan tapaa juuri sellaista kumppania, jonka kanssa seksistä pystyisi nauttimaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei demiseksuaali voi harrastaa seksiä ennen kuin tutustuu uuteen kumppaniin, koska monien asioiden pitää ensin sopia uuden kumppanin kanssa yhteen. Muuten seksistä ei saa mitään nautintoa, jos tietyt asiat eivät natsaa uuden miehen kanssa. Voi jopa käydä niin, ettei enää koskaan tapaa juuri sellaista kumppania, jonka kanssa seksistä pystyisi nauttimaan!

Googlasin demiseksuaalin. Olen todella sitä, aivan nappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlasin demiseksuaalin. Olen todella sitä, aivan nappiin.

Anteeksi nyt vain, mutta demiseksuaalisuus on mielestäni huomattavasti normaalimpaa kuin se, ettei ole demiseksuaali.

Vaikka en vaadi itselleni oikeutta määritellä normaalin ja epänormaalin rajaa, haluan silti sanoa tästä asiasta mielipiteeni:

Se, että joku on demiseksuaali, on normaali tilanne. Sitä varten ei tarvitsisi olla mitään erityistä termiä, jolla demiseksuaalisuus itsessään saadaan kuulostamaan poikkeavalta. Mielestäni erillistä termiä seksuaalisuudelleen tarvittaisiin juurikin niitä varten, jotka eivät ole demiseksuaaleja.

🦄

• Anonyymi

Kun minulla on nälkä, ostan herkullisen ruoka-annoksen vain naiselle, itse nälkäisenä katson vierestä hänen syömistään. Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa:)

AV

• Anonyymi

Helpompaa kun jokainen hoitelee itse itsensä 😊

xLiner

• Anonyymi

Ehkäpä mutta kummasta xliner tykkää enemmän

• Anonyymi

En ajattele koskaan pelkkää panemista. En ole harrastanut seksiä kenenkään kahteentoista vuoteen. Olen demiseksuaali ja minun on vaikea löytää sellaista miestä, joka vastaisi kaikkeen siihen, että tulisi se tunne, että kokisin hänen olevan sopiva juuri minulle. Ensin täytyy tutustua kunnolla ja sitten vasta tiedän sen.

• Anonyymi

Tämä sama meillä monilla. Eikä tässä paskassa maailmassa ole enää aikaa edes tutustua ihmisiin.

• Anonyymi

Ensisijaisesti oma pano jos kerran puutteessa olen. Seksuaalisuus tulee ihmisestä sisältä, ei sitä voi kylmästä lypsää. Jos toinen kertoo mitä haluaa minun tekevän ja jos ei ole kohtuutonta niin tietenkin teen. Vain pitkään uskollisesti vain minun kanssani seurustelleen kanssa harrastan suuseksiä, jos pesut on kunnossa. Mieluummin pyrkisin hoitamaan asian hellällä käpäilyllä. Mutta jos ei seiso sillä niin miehen pitää itse miettiä mistä johtuu, Jos minusta, niin minut vaihtoon. Jos kykenemättömyydessä, lääkkeet käyttöön.

• Siitä kuuluisi molempien nauttia yhtä paljon.

• Anonyymi

Naisena rakastan tuottaa miehelle nautintoa. Se on mulle todella tärkeää. Tämä mun mielipiteeni, en tiedä ihanampaa <3

• Anonyymi

Mutta myös toisin päin eli miehet rakastaa tuottaa nautintoa naisilleen mutta sinulla ei seksistä ja nautinnoista ole pulaa

• Anonyymi

onko sxinkuilla< aina liikaa xsdeksiäå hähä*=

• Jos kaikki maailmassa ajattelis aina ensisijaisesti toista, niin olishan se elämä helppoa.

Aika pahan pistit, mutta taidan kallistua siihen suuntaan, että tyydytän ensin toisen, sillä oletuksella, että hän ei ole ns. kerran laukeavaa tyyppiä.

Muussa tapauksessa molemmat tyydytetään yhtä aikaa.

• Anonyymi

niin josx on kiinalaisissa kiejainmwekwissä teräviä kulmi niin joku rikollinen ja vaarallinen jotain..

oikeasti en tiedä.. pitäisi kysyä joltain tytöltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      183
      2570
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      38
      2443
    3. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      58
      2129
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      108
      2083
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      70
      2044
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      40
      2030
    7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      63
      1394
    8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      125
      1205
    9. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      24
      1117
    10. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      978
    Aihe