kun ensin olisi tuota polttoainetta?
jos köyhä 2000 e lyhyen koron juttuun, saa 40e verojen jälkeen (minkä pankki maksaa) tuottoa
keskiköyhä 20 000e saa 400e
rikas? 200 000 eikö se saa jo 4000e ?
aika mojova potti kerran vuoteen siis
mikä ero köyhien ja rikkaiden sijoittaminen?
12
134
Vastaukset
- Anonyymi
sitä voi tietysti ajatella että jos joku antaa mulle 200 000e vuodeksi, toki mulla varaa maksaa "tuottoa" hänelle 4500e nokittaakin kunhan ei pyydä koko summaa takaisin muutamaan vuoteen..?
- Anonyymi
..kun nois lyhye koron jutuissa voi takas tilille ottaa milloin vaan heti..
- Anonyymi
JA NYT SITTEN MIETTIMÄÄN! Kumpi noista tekee enemmän töitä? Versus palkka.
Vastaus= Tyhmä tekee enemmän töitä- Anonyymi
Hyvää yötä eräälle viisaalle joka ei sitä näytä ja esitelmöi nut me mennään nukkumaan. Oon vähä myöhäs jo
- Anonyymi
Sijoituksen tuotosta menee pääomaveroa 30 %.
40 -> 15
400 -> 150
4000 -> 1500
Valtio saa siis sijoitustesi tuotoista 30 %.
Kummallista on se, että on vain yksi pääomaveromuoto. Luulisi, että tuota olisi 'jalostettu'.
Vilma- Anonyymi
Veroja voi kiertää monella tapaa. Köyhät on yleensä tyhmiä, lihavia ja laiskoja, siksi ne ei vaurastu, kuten ovelammat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veroja voi kiertää monella tapaa. Köyhät on yleensä tyhmiä, lihavia ja laiskoja, siksi ne ei vaurastu, kuten ovelammat.
15:11
Ymmärsitkö tuon "jalostettu" asian.
Äläkä leiki selvänäkijä. Jos olisit, et olisi täällä.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:11
Ymmärsitkö tuon "jalostettu" asian.
Äläkä leiki selvänäkijä. Jos olisit, et olisi täällä.
VilmaVaikutat typerykseltä, jalostamisjuttuinesi.
Jos olisit fiksumpi, sinäkin voisit olla varakkaampi. - Anonyymi
verot on laskettu tuohon alkuun, jos lyhyen koron, pankki sen hoitaa ja ilmoittaa myös verottajalle
muuten olisi isompi määrät, vähensin jo valmiiksi
mutta riippuu toki mihin sijoittaa, jos riskiä lisää, voi olla enemmän (tai vähemmän.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat typerykseltä, jalostamisjuttuinesi.
Jos olisit fiksumpi, sinäkin voisit olla varakkaampi.15:40
Päinvastoin.
Et ymmärtänyt ja lähdit solvaamaan.
Vilma
- Anonyymi
Minä ainakin huijaan verottaja täysillä! Ne on MUN rahoja!
Jos nyt totta puhutaan, niin koskaan en saa maksettua sitä pelastamista, mitä tulin yhteiskunnalle maksamaan onnettomuudessa ja hoidossa.
Puhumattakaan koulutuksesta infrasta, lapsilisistä ja muusta yhteiskunnan tuesta. Ja kyllä. Aikoinaan kuuluun niinsanottuihin hyvin tienaaviin.
Kantsii veroista vinkujien ajaa mönkkärillä täysillä kiveen, niin tulee se totuus esiin.
>simiti< - Anonyymi
jos sijoitat noin 15 senttiä vuodessa miten nopeasti tulet miljonäåäriksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114669Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734415Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951789- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61129Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3561127- 611010
- 67989
- 92958