https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4e2c05c5-5f53-4ff3-8571-cca1075649f9
Kurvinen esitti myös suoran kysymyksen sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juusolle (ps).
– Onko teillä tämä sote-järjestelmä hanskassa ja onko teillä asiat enää hallinnassanne?
Juuson mukaan hoitajalle tai lääkärille pääsy on tilastojen mukaan hyvällä mallilla.
– Kyllä me olemme hyvin selvinneet, vaikka negatiivista mielialaa täällä nostellaan, hän näpäytti.
Suora haasto Juusolle
11
574
Vastaukset 11
- Anonyymi
Hankitaan polkupyörä
https://www.youtube.com/watch?v=P4bq9HjjyZo - Anonyymi
Mikähän tällä suurella ,pienellä Kurvisella on hallinnassa? Vaimo sai kuitenkin poliittisen työpaikan,saavutus sekin.
- Anonyymi
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011648277.html
Sote on keskustan-Kurvisen kehitelmä ja nyt sitten Kurvinen kyselee terveysministeriltä omaa sysipaskaa sotemallia
-Onko teillä tämä sote-järjestelmä hanskassa ja onko teillä asiat enää hallinnassanne?- Anonyymi
Kuka tietää miksi sote uudistus oli pakko tehdä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tietää miksi sote uudistus oli pakko tehdä???
Veroparatiiseissa on vielä voitoille tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veroparatiiseissa on vielä voitoille tilaa.
Jonkinverran seurannut poitikoiden asioiden hoitoa niin kyll se oma napa vetää ensin. Kokouspalkkiot vedetään tappiin sun muut edut. Eikä niistä johtajien palkkioita riidellä.
- Anonyymi
Keskusta puolueen unelma toteutumassa!
Sotepomoille lisää liksaa – ja hoitajille leikkauksia.
Hyvinvointialueet joutuvat säästämään kovalla kädellä,
silti johtajien ökypalkat ovat nousseet entisestään.- Anonyymi
Sitähän tässä ihmetellään,mutta eiköhän aluevaltuutetut päätä. Lääkärille lisää johtajille lisää ja perushoidosta kenkää. Kyllä pitää olla pulla hyvää kun sallitaan tällainen. No tämäkin varmaan Juuson vika? Tai oikeastaan leipomoiden kun tekevät vietävän hyvää pullaa. Leipomoille kielto tehdä hyvää pullaa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän tässä ihmetellään,mutta eiköhän aluevaltuutetut päätä. Lääkärille lisää johtajille lisää ja perushoidosta kenkää. Kyllä pitää olla pulla hyvää kun sallitaan tällainen. No tämäkin varmaan Juuson vika? Tai oikeastaan leipomoiden kun tekevät vietävän hyvää pullaa. Leipomoille kielto tehdä hyvää pullaa:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891623Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan851092Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94952Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63869Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10708- 39689
- 57646
- 50626
- 45567
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o34565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 84514
- 49503