Olemme tutustuneet ensin netissä ja aloimme jonkin aikaa pitää yhteyttä tietyllä sovelluksella. Olen alkanut miettiä miten tämä yhteydenpito oikein on. Emme ole vielä edes tavanneet. Pidämme siis joka päivä yhteyttä toisiimme. Kerran olin viisi päivää ilman etten laittanut hänelle viestiä eikä hänkään ollut muhun silloin yhteydessä. Kun vihdoin otin uudestaan häneen yhteyttä niin hän vastasi viiden päivän hiljaisuuteen etten ollut muka enää kiinnostunut hänestä. Kerroin että haluan ja tarvitsen välillä ns.omaa aikaa . Ja nyt siis joudun laittaa hänelle viestiä joka päivä ettei vaan hän taas ala uskotella sitä etten olisi hänestä kiinnostunut. Hän ei itse ole aktiivinen laittamaan mulle päin viestiä vaan hän aina vastaa kyllä mun viesteihin.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Voi ihan hyvin pitää taukoja, ei tarvitse joka päivä vastata 🙂
- Anonyymi
Siis oikeesti?!
Olette ilmeisesti kovin nuoria, ei kai tästä muuta johtopäätöstä voi tehdä.
Suosittelen kyllä jättämään tuollaiset "parisuhteet" mahdollisimman pian. Et tunne etkä tiedä hänestä mitään ja hän jo nyt, aika narsistinomaisesti, kiukuttelee sinulle ja on saanut jo sinut toimimaankin hänen tahtonsa mukaisesti. Ei hyvä! - Anonyymi
No voi että.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171604
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101186
- 681124
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a402849- 73824
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792