Jepulis. Soitin hänelle ja hän hätäili, että TTK alkaa ja puoliso ei anna silloin minkään häiritä.
Itse oletan, että itse on kiinostunut ja kekkasi vain tekosyyn. Ei siinä, olen itsekin joskus kekannut tekosyitä, kun ei vain ole huvittanut mölistä.
Katja-vainaan kanssa ei koskaan tullut moisia ongelmia. Harmittaa vieläkin, kun sitä iloisuutta kesti niin kovin pienen aikaa.
Jospas minäkin joskus siirryn ajasta ikuisuuteen rakkaani luokse. Teoriassa minun pitäisi jo olla siellä, mutta ei. Noh, josko minulla on jokin tarkoitus?
Ei ole. Mulla vaan on sitkeä kroppa. En söisi hauduttamatta.
>simiti<
Entinen työkaverini alistui puolison ikeen alla?
15
216
Vastaukset
- Anonyymi
ihan selvästi se haluaa katsoa sitä p*skaa itse.... helppoa väittää toista syylliseksi.
Aika keljua laittaa puolison syyksi, jos itse haluaa katsella jotain tai soitit ajankohtaan kun on huono hetki. Kaitpa tuota olis voinut sanoa, että soitellaan uuemman kerran, kun just alkaa ohjelma jota tykkään seurata.
- Anonyymi
niinpä, mutta entäs jos se soittaja olisi kysynyt että "ai mikä ohjlema?" sitten olisi vaan pitänyt valehdella kuintenkin joku uutiset tai ajankohtaisohjelma tai urhelua.... ja jospa se soopa jo huusi siellä taustalla niin kuuli mikä se on.
noin pääsi helpommalla kun laittaa toisen syyksi kaiken. eikö silleen useinkin pääse kaikessa helpommalla..
mutta aika ontuva selitys näin kännykkäaikana, oilsi se vaan voinut siirtyä toiseen huoneeseen puhelemaan jos olisi halunnut. Anonyymi kirjoitti:
niinpä, mutta entäs jos se soittaja olisi kysynyt että "ai mikä ohjlema?" sitten olisi vaan pitänyt valehdella kuintenkin joku uutiset tai ajankohtaisohjelma tai urhelua.... ja jospa se soopa jo huusi siellä taustalla niin kuuli mikä se on.
noin pääsi helpommalla kun laittaa toisen syyksi kaiken. eikö silleen useinkin pääse kaikessa helpommalla..
mutta aika ontuva selitys näin kännykkäaikana, oilsi se vaan voinut siirtyä toiseen huoneeseen puhelemaan jos olisi halunnut.No ei tarvi valehdella. Kaikki kattoo mitä kattoo.
- Anonyymi
Jasu2025 kirjoitti:
No ei tarvi valehdella. Kaikki kattoo mitä kattoo.
no,minä ymmärsin niin että kyseessä on miespuolinen ystävä. ei kukaan mies voi mitenkään myöntää katsovansa tuollasta p*skaa.... et nyt selvästi tajua tätä ollenkaan. siitähän tämä koko aloitus on tullut että aloittaja on järkyttynyt asiasta.
Anonyymi kirjoitti:
no,minä ymmärsin niin että kyseessä on miespuolinen ystävä. ei kukaan mies voi mitenkään myöntää katsovansa tuollasta p*skaa.... et nyt selvästi tajua tätä ollenkaan. siitähän tämä koko aloitus on tullut että aloittaja on järkyttynyt asiasta.
Jaa, kyllä mä tiedän miehiä jotka katsoo ja myöntää katsovansa. Myös Emmerdalea, Salkkareita ja muutakin paskaa.
Jasu2025 kirjoitti:
Jaa, kyllä mä tiedän miehiä jotka katsoo ja myöntää katsovansa. Myös Emmerdalea, Salkkareita ja muutakin paskaa.
Toihan ei ole sukupuolesta kiinni vaan sukupuoliroolin ikeestä jonka ihan itse ottaa kantaakseen. Vaikkei ole mikään pakko edes.
Olitko kännissä? Itelle tulee aina kiire silloin jos saan kännipuhelun.
Ja sitten siihen elämäntarkoitukseen. Uskon että jokainen tarvitsee jonkun elämäntarkoituksen selvitäkseen tässä maailmassa jokseenkin tervejärkisenä. Mutta en kuitenkaan usko että elämässä on mitään ultimaallista tarkoitusta. Jokaisen pitää keksiä se itse.- Anonyymi
Hyvä kirjoitus!
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus!
Kiitos :)
PS. Miten pystyn tekemään saman kirjoitusvirheen kahteen kertaan samassa viestissä?
- Anonyymi
Voi olla tekosyy tai kaverisi vain haluaa hiljentyä puolisonsa kanssa ohjelmaa katsomaan. Se on aika yleistä. Että ollaan hissuksiin, kun kumppani haluaa rauhassa katsoa jotain, sellaista toisen kunnioittamista. Sitä tarvitaan.
- Sheena TTK muutti elämäni.
Nuo suloisesti liukuvat naiset pitkine säärineen ovat lumonneet minut.
Juutuupissa vaihdoin kissavideot tanssivideoihin.
https://www.youtube.com/shorts/FqEJN5Ugo4U
Hyvältä näyttää.
Ja näitä voisi katsella vieläkin vanhempana ukkona jossain hoivakodissa.- Anonyymi
Niinpä, tuli vaihdettua kissavideot tanssiin ja stilettikorkoihin, noh kissa kuin kissa
https://www.youtube.com/watch?v=mMybx__JHLI Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, tuli vaihdettua kissavideot tanssiin ja stilettikorkoihin, noh kissa kuin kissa
https://www.youtube.com/watch?v=mMybx__JHLITämä oli hyvin elähdyttävä kokemus.
Hetkessä haihtuivat,
utuiset hoivakotinäkymät.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Tämä oli hyvin elähdyttävä kokemus.
Hetkessä haihtuivat,
utuiset hoivakotinäkymät.Hyvinkin näköaloja avartavaa, ainut utu näkymissä lienee kaksitehojen linsseissä :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from281871Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261847Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471836- 1001788
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571122- 1101026
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20863- 53838
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110817