Kyllä nyt kelpaa olla lappilainen. Aurinko kultaa huurteiset puut, rapsakka raikas pakkassää eikä täällä kaamoksesta tietoakaan. Päivä kyllä lyhyt, mutta laittamamme joulu- ja kausivalot piristää pimeyttä.
Turistit liikkuvat katukuvassa ja on säpinää. Jos saisimme matkailun rajoitettua niin, että oikeat majoituspaikat riittää ja saisimme pitää kodit koteina ja rauhan asuntaloihin niin kyllä tämä paratiisilta tuntuu.
Lähden nyt happihyppelylle ja pysähdyn välillä vetämään puhdasta raikasta ilmaa keuhkoihini ja fiilistelen tätä parasta talvisäätä ennen kuin lauhtuu ja tulee liukkautta ja loskaa. Lähtekää muutkin!
KYLLÄ KELPAA
14
193
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nyt kelpaa olla Rikollinen airnb huume lappilainen. Aurinko kultaa huurteiset juomat ja kuset puut keltaiseksi, rapsakka paska törähtää rapulassa housuun raikas pakkassää ja se jäätyy sinne eikä täällä kaamoksesta huumeissa airnb kämpässä tietoakaan missä ees oon. Päivä kyllä lyhyt mutta muna lyhyempi sitä lapsi tonttu imee , mutta laittamamme joulu- ja kausivalot piristää piripäissään pimeyttä.
Turistit liikkuvat huumeissa katukuvassa ja on säpinää. Jos saisimme matkailun raiskaaja turistien tulon rajoitettua niin, että oikeat huume majoituspaikat riittää ja saisimme pitää kodit juoppo koteina ja rauhan prostituution harrastamiseen asuntaloihin niin kyllä tämä paratiisilta tuntuu.
Lähden nyt paskat housuissa happihyppelylle ja pysähdyn välillä vetämään kokaiinia ja puhdasta raikasta ilmaa keuhkoihini ja fiilistelen huume päissäni tätä parasta talvisäätä ennen kuin joudun putkaan ja akkaki kotona lauhtuu ja tulee liukkautta alapäähän ja loskaa. Lähtekää muutkin! - Anonyymi
Hei sinä joka aloitit ketjun! Niin positiivista. Lähden tästä käppäilemään tuonne keskustaan. Voisimmeko tavata? Mennään vaikka kahvistelemaan, minä tarjoan pullakahvit.
- Anonyymi
Hyvä yritys raiskaaja.
- Anonyymi
Torstaina Rovaniemellä on jälleen jaossa hyväntekeväisyys keittoa köyhille! On jaloa auttaa köyhiä. Tulkaa paikalle torstaina Lordin aukiolle, siellä myös sosiaalista huoltoa, kun kohtaa toisia ihmisiä, ei jää yksin syrjäytymään. Vapaaehtoistyö on sydämen työtä, sillä auttaja auttaa hyvästä sydämestä toisia. Kannattaa lähteä vapaaehtoistoimintaan mukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torstaina Rovaniemellä on jälleen jaossa hyväntekeväisyys keittoa köyhille! On jaloa auttaa köyhiä. Tulkaa paikalle torstaina Lordin aukiolle, siellä myös sosiaalista huoltoa, kun kohtaa toisia ihmisiä, ei jää yksin syrjäytymään. Vapaaehtoistyö on sydämen työtä, sillä auttaja auttaa hyvästä sydämestä toisia. Kannattaa lähteä vapaaehtoistoimintaan mukaan!
Köyhille????? MILLÄ TARKASTAT, ETTÄ SOPPAA HALUAVA ON KÖYHÄ? ON NSIELLÄ MUITAKIN KUIN KÖYHIÄ, MUTTA NEHÄN OVATKIN JÄRJENKÖYHIÄ!!!!!
- Anonyymi
Oluthuoneellako tarjoat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oluthuoneellako tarjoat ?
Pullakahvit !
- Anonyymi
Kehtaa haukkua ihmisiä köyhiksi rasismia saatana
- Anonyymi
Ei me köyhiä olla, vaan asunnottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me köyhiä olla, vaan asunnottomia.
Voisiko kaupunki järjestää esim. telttamajoituksen niille ihmisille, jotka vuokraavat kotinsa lyhytvuokraukseen ja joutuvat siis itse pois kodeistaan?
- Anonyymi
Vuokrataan asuntoja turisteille välittämättä pätkääkään sitä vastustavista ..sipäistä,sitä mieltä olen.Vuokraan kämppääni ainaki ite turisteille koska saan niiltä mukavat rahat.Yksinkertaista.Turvat umpeen MIE OLEN ASUKAS-sakki....
- Anonyymi
Kaikki ovat tervetulleita syömään sitä makoisaa soppaa, olipa lyhytvuokraaja tai mie oon asukas! Siellä on aina soppatykin luona iloa ja lämpöä, ei mitään paskan puhumista! Toiset pilkkaavat avustustyötä, mutta köyhän vanhuksen silmästä kyynel tippuu soppakuppiin, kun saa höyryävää makoisaa keittoa ilmaiseksi syödäkseen ja säästyy rahaa pienestä eläkkeestä. Nykyinen hallitus ei välitä köyhistä (Kokoomus ja Persut), mutta vapaaehtoistyöllä paikataan aukkoja ja autetaan näitä sairaita ja heikko-osaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ovat tervetulleita syömään sitä makoisaa soppaa, olipa lyhytvuokraaja tai mie oon asukas! Siellä on aina soppatykin luona iloa ja lämpöä, ei mitään paskan puhumista! Toiset pilkkaavat avustustyötä, mutta köyhän vanhuksen silmästä kyynel tippuu soppakuppiin, kun saa höyryävää makoisaa keittoa ilmaiseksi syödäkseen ja säästyy rahaa pienestä eläkkeestä. Nykyinen hallitus ei välitä köyhistä (Kokoomus ja Persut), mutta vapaaehtoistyöllä paikataan aukkoja ja autetaan näitä sairaita ja heikko-osaisia.
Tulisin syömään, mutta pelkään
näiden ääriryhmien välisiä
yhteenottoja.
- Anonyymi
joku päivä kurkku leikataan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2694837Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393158Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52022Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik621746Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536