aktiivisesti hain, viestitin, asioin työvoimapalvelussa henkilökohtaisen työntekijäni kanssa, josta hän ei pitänyt ja uhkasi minua pakkohoidon osoituksen tekemisellä
miten ikävä
paskajauhanta jatkuu tuhansia vuosia
olin täynnä voimaa tällä kertaa paskajauhantaan
mutta virkailija tällä kertaa ei ollut voimakas
todellisuudessa kumpikaan ei jaksa paskajauhantaa suuntaan eikä toiseen
repin aktiivisesti työvirkailijaa ja hän uhkasi minua
20
432
Vastaukset
- Anonyymi
Ulosannistasi päätellen olet kyllä enemmänkin pakkohoidon tarpeessa
- Anonyymi
Sähköhoidolla saadaan epävakaasta persoonallisuudesta kärsivä hyvään hoitotasapainoinoon...
- Anonyymi
Mulle tuli olantsapiini ja klotsapiini
- Anonyymi
Jos työtön alkaa riehumaan paikalle kutsutaan vartiat
- Anonyymi
Juhana ja sen veli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhana ja sen veli?
Securitas
(telesskooppi patukka)
Yksi isku reiteen niin työttömän pullikointi loppuu siihen
- Anonyymi
Piti oikein katsoa näppäimistöä kuinka lähellä v -kirjain on p:tä ja että onko aloittajan sormi lipsahtanut väärään kirjaimeen tahattomasti. Mutta ei, kyllä se kertoo aloittajan koulujakäymättömyydestä ja sivistyksen puutteesta jotakin.
- Anonyymi
lipsahtaako sinulla useinkin sormi v:stä p:hen kun tuollaisia puhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lipsahtaako sinulla useinkin sormi v:stä p:hen kun tuollaisia puhut?
Puhuuko täällä joku? Jos ääniä kuulet niin kannattaa äkkiä mennä tutkituttamaan päänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuuko täällä joku? Jos ääniä kuulet niin kannattaa äkkiä mennä tutkituttamaan päänsä
Varmaan sen lipsahduksen jälkeen maistat sormeasi?
- Anonyymi
Tunnekuohussa kirjoitettu. Kiinnostaa oikeasti, mitä tapahtui?
- Anonyymi
Ei yhtään mitään, sarjassaan taas yksi tyhjäpäinen aloitus vailla mitään järkeä.
- Anonyymi
Onko taas joku joutunut kaltoinkohdelluksi mahdollisessa puolimielipuolisessa työnhakuprosesissa heh`? No tottakai taas kerran ilmiselvästi on.
- Anonyymi
Mitäs mielipuolista työnhaussa oikein on? Kun itse olin työtön niin en kokenut mitenkään ongelmalliseksi tai vaikeaksi välillä käydä työvoimavirkailijan kanssa juttelemassa. Se että tälläinen mahdollisuus nykyään järjestetty on on suuri etu ja sitä pitää hyödyntää
- Anonyymi
No, onhan se aivan sanonko mistä, kirjoittaa muka låhete pakkohoitoon, joka onnistuu vaan psykiatrin M1-lausunnolla.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla psykiatri vaan lääkärikin sen voi tehdä
- Anonyymi
No, ainakaan "asiantuntija" ei voi sitä tehdä sen voin sanoa.
- Anonyymi
psykologi voi
- Anonyymi
Ootko käynyt uudestaan revimässä? :D :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532524Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70896- 115885
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70854- 137805
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736