Norjalainen lohi maailman epäterveellisintä ruokaa
https://youtu.be/6eSQBXhMzuA?si=xRG0CkBz5wh4H21y
Norjalainen lohi on täynnä myrkkyjä.
8
187
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää.
Oon ostanut lohea pakastimeen. Syön ne loppuun, mutta sen jälkeen en enää.- Anonyymi
Tämä on vain yksi niistä kusetuksista mitä nykyään on 🤔
Minulla on pitkä lista muitakin kusetuksia.
Jopa tavalliselle laihduttamisellekkin ON terveellisempi vaihtoehto ja se on kehonkoostumuksen muuttaminen liikunnan avulla,eikä nälällä laihdutus 😳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vain yksi niistä kusetuksista mitä nykyään on 🤔
Minulla on pitkä lista muitakin kusetuksia.
Jopa tavalliselle laihduttamisellekkin ON terveellisempi vaihtoehto ja se on kehonkoostumuksen muuttaminen liikunnan avulla,eikä nälällä laihdutus 😳Käsitykseni erillaisista laihdutusvalmennuksista jossa paino laskee nopeasti on täyttä kusetusta.
- Anonyymi
Sallittuja lisäaineita
- Anonyymi
Juu Itämerestä, sieltä pyydettyä silakkaa ei suositella ihmisravinnoksi joten siitä tehdään pellettiä jota syötetään kasvatus lohille, no nyt on myrkyt poistuneet ja ihmiset voivat siten lohta syödä, sykää jos tahdotte minä en.
- Anonyymi
joo toissa päivänä lidlistä ostin. Harvemmin tulee syötyä&ostettua norjanlohta että suosimme kotimaisia tuotteita&kallaa.
- Anonyymi
Nyt taisi jäädä syömättä kalaölypullo jonka olen ostanut noin 1,5 vuotta sitten.
Ostin sen silloin siksi,kun en ole syönyt ollenkaan kalaa sen kalleuden takia.
Ne myrkyt nimenomaan kertyy rasvaisen kalaan ja rasvaan.- Anonyymi
"Nyt taisi jäädä syömättä kalaölypullo jonka olen ostanut noin 1,5 vuotta sitten."
Sama täällä. Ostin kalaöljypullon 25 vuotta sitten, mutta kyllä se nyt jää käyttämättä. Pahaa se olikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀874372BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983594- 2022971
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome702803Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 801289
- 601236
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381062- 60968
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120963