Minä olen tehnyt lääkärille täällä listaa mitä kaikkea pitää hoitaa kuntoon.

Anonyymi-ap

Holon lääkärille tekemässä listassa lukee näin:

- Uudet aivot
- Uusi naama
- Uudet silmät
- Rasvaimu
- Isommat tissit
- Uudet hampaat
- Uusi perse

Eli tehdään minut ihan UUDEKSI NAISEKSI KOKONAAN, koska OMANA ITSENÄNI EN KELPAA!

Sen jälkeen UUSI MIES, MEILLE TÄYDELLISET LAPSET, LUKSUS TALO JA TIETENKIN AUTOT JOTKA OVAT LUKSUS LUOKKAA!
Siivoukset sekä kaikki muut palvelut siihen päälle, koska KUNNIANSA LOUKANNEET EIVÄT OLE YMMÄRTÄNEET LOPETTAA VALITTAMISTA!
Palkkaa pitää saada molempien vähintään 10 000 euroa käteen ja ME LUOVUTAAN ELÄKKEISTÄ SEKÄ LAPSILISISTÄ, koska me kyllä eletään ilman niitäkin!

Mieheni joutuu tietenkin käymään nämä samat UUDISTUS PROSESSIT LÄPI!
Hän halusi KUNNIAA ja ei hänkään kyllä mikään KOMEA MIES OLE, mutta EN MINÄ OLE VALITTANUT.
Kyllähän miehilläkin on oikeus päästä näihin KOSMEETTIISIIN ULKONÄKÖÖN LIITTYVIIN LEIKKAUKSIIN, koska HE EDUSTAVAT SENTÄÄN SUOMEN VALTIOTA!

Tässä meidän suhteessa on sentään se hyvä puoli, että ME PÄÄSTÄÄN SENTÄÄN YHDESSÄ UUDISTUS PROJEKTIIN JA ME SAADAAN ITSE VAIKUTTAA SIIHEN, ETTÄ MILLAISIA MEISTÄ TULEE!

5

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Positiivinen asia on myös se, että meidän molempien perheet pääsee myös mukaan tähän UUDISTUKSEEN.
      Lasteni isät ovat sentään TÄYDELLISIÄ, mutta lapset eivät ole koska minä olen heidän ÄITI ja he ovat perineet osan ulkonäöstään sekä luonteestaan myös minulta!

• Anonyymi

Pakko tunnustaa, että minua alko kyllä kiinnostamaan, että mikähän MIEHESSÄNI oikein hänen mielestä on vikana.
        Minulla on jäänyt kyllä tuo asia huomaamatta kokonaan.
        Toisaalta voihan tuo olla, että silmäni on vain tottunut häneen ja hän on omalla kohelluksellaan saanut aikaan tuon, että MINÄ EN OLE HUOMANNUT HÄNEN VIKOJAAN!

Ehkä hän onkin oikeesti LIIAN LAIHA ja piilottaa tuota ongelmaa pukemalla kelkkahaalarin tai jotain muuta vastaavaa vaatteiden alle niin hän näyttää LÄSKILTÄ!

Minähän olen sentään kehunut häntä, että hänellä on hyvät ja pitkät HILLASTAJAN JALAT!
        Me lähdetään tulevassa lasten kanssa HILLAAN!
        Minä sanon lapsille, että : Meillä on niin lyhyet jalat niin me jäädään tähän poimimaan näihin pikku ämpäreihin hilloja ja otetaan aikaa samalla, kun ISIÄ TERÄSMIEHENÄ JUOKSEE VIITTA JA TUKKA HULMUTEN JÄNGÄLLÄ ISON ÄMPÄRIN KANSSA!
        Minä sanon aina välillä lapsille, että : Huutakaa isille, että HYVÄ HYVÄ ISÄ NYT TULEE UUS SUPER-FOOD ENNÄTYS!!!!
        Lapsilla on tietenkin liput kädessä niin ISÄ LÖYTÄÄ POIS SIELTÄ JÄNGÄLTÄ!
        Jos me ei jakseta oottaa niin me jätetään liput ja eväät sinne jängän reunaan sekä lappu jossa lukee ” Me jaksettu oottaa joten me lähettiin kotia lämmittämään saunaan ja viettämään leffa-iltaa. Me tullaan 3päivän päästä kattomaan, että oletkos täällä vai vieläkö sinä jatkat juoksua. Jos sinua ei viikon päästä näy niin me soitetaan POLIISIT ja sanotaan, että : Käykääpä teki varsin kattomassa, että vieläkö se MEIDÄN ISI JUOKSEE JÄNGÄLLÄ SUPER-FOOD MAAILMAN ENNÄTYSTÄ VAI ONKO HÄNELLÄ JOKU MIELENOSOITUS MENOSSA, KUN EI OLE EVÄÄTKÄÄN KELVANNEET!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko tunnustaa, että minua alko kyllä kiinnostamaan, että mikähän MIEHESSÄNI oikein hänen mielestä on vikana.
        Minulla on jäänyt kyllä tuo asia huomaamatta kokonaan.
        Toisaalta voihan tuo olla, että silmäni on vain tottunut häneen ja hän on omalla kohelluksellaan saanut aikaan tuon, että MINÄ EN OLE HUOMANNUT HÄNEN VIKOJAAN!

Ehkä hän onkin oikeesti LIIAN LAIHA ja piilottaa tuota ongelmaa pukemalla kelkkahaalarin tai jotain muuta vastaavaa vaatteiden alle niin hän näyttää LÄSKILTÄ!

Minähän olen sentään kehunut häntä, että hänellä on hyvät ja pitkät HILLASTAJAN JALAT!
        Me lähdetään tulevassa lasten kanssa HILLAAN!
        Minä sanon lapsille, että : Meillä on niin lyhyet jalat niin me jäädään tähän poimimaan näihin pikku ämpäreihin hilloja ja otetaan aikaa samalla, kun ISIÄ TERÄSMIEHENÄ JUOKSEE VIITTA JA TUKKA HULMUTEN JÄNGÄLLÄ ISON ÄMPÄRIN KANSSA!
        Minä sanon aina välillä lapsille, että : Huutakaa isille, että HYVÄ HYVÄ ISÄ NYT TULEE UUS SUPER-FOOD ENNÄTYS!!!!
        Lapsilla on tietenkin liput kädessä niin ISÄ LÖYTÄÄ POIS SIELTÄ JÄNGÄLTÄ!
        Jos me ei jakseta oottaa niin me jätetään liput ja eväät sinne jängän reunaan sekä lappu jossa lukee ” Me jaksettu oottaa joten me lähettiin kotia lämmittämään saunaan ja viettämään leffa-iltaa. Me tullaan 3päivän päästä kattomaan, että oletkos täällä vai vieläkö sinä jatkat juoksua. Jos sinua ei viikon päästä näy niin me soitetaan POLIISIT ja sanotaan, että : Käykääpä teki varsin kattomassa, että vieläkö se MEIDÄN ISI JUOKSEE JÄNGÄLLÄ SUPER-FOOD MAAILMAN ENNÄTYSTÄ VAI ONKO HÄNELLÄ JOKU MIELENOSOITUS MENOSSA, KUN EI OLE EVÄÄTKÄÄN KELVANNEET!

Mieheni voisin viedä sille KARHU-JÄNGÄLLE jonne on helppo mennä, mutta minä olen niin hyvä suunnistamaan siellä, että minä en osaa pois sieltä vaikka olen lapsesta kulkenut.

Siellä pyörii karhu, mutta ei sitä ole kukaan ampunut.
        Minä sanoin, että : En minä ole tehnyt karhulle mitään joten ei se karhu tee minulle mitään, koska EI MINULLA KOIRAA JOKA ÄRSYTTÄÄ KARHUA METSÄSSÄ EIKÄ MINULLA OLE MUUTAKAAN MIKÄ KARHUA ÄRSYTTÄÄ METSÄSSÄ!

Se on sen kokoinen jänkä, että KARHU JA MINÄ SAADAAN MOLEMMAT IHAN VARMASTI SEN VERRAN HILLOJA MITÄ TARVITAAN!

En ole käynyt siellä sen jälkeen, kun tuli kaverin koiran kanssa riitaa. Ensin pelastin sen koiran ja se vitun koira kanto kiitoksena minulle karhun tappaman poron luun.
        Minä otin sen luun siltä ja sanoin koiralle sekä näytin luuta, että : Minä pieksän sinut seuraavaksi jos vielä kannat minulle luita metsässä tai muualla!
        Ei se tuonut minulle enään luita ja oppi kulkemaan metsässä minun vieressä, mutta se oppi myös katoamaan jos karhu oli jossain lähellä.

Ei se ollut minun koira, mutta otin välillä mukaan metsään kun menin. Minä en ala kenenkään koiria HOITAMAAN!
        Minusta hyvä koira on sellainen joka on NAULATTU TALLIN SEINÄÄN KIINNI, koska ei se häiritse siinä ketään!

Veikko Aatami Heikkilän luona kävin aikoinaan siivoamassa niin hän sanoi minulle, että : HYVÄT KOIRAT OVAT SELLAISIA JOTKA NAULATAAN SEINÄÄN KIINNI!
        Hänellä oli hieman omituinen huumori, mutta kyllä me hänen kanssa toimeen tultiin. Jos minä en mennyt hänen luo niin hän tuli taksilla pihalle ja kysy : Miksi et ole tullut vaikka me sovittiin?
        Minulla oli omakin ELÄMÄ ja EI HÄNEN OMATKAAN LAPSETKAAN HÄNEN LUONA KÄYNEET!
        Minä yritin sentään REILUNA SYRJIÄ ASIAKKAITA JOIDEN OMAT LAPSET SYRJIVÄT SUORAAN HEITÄ!
        Tarkoitus oli hyvä, mutta ei edistyneet siitäkään huolimatta vaikka tein konkurssin!
        Asiakkaat ehtivät kuolla, mutta minua ahdisti koska he olivat kaikki liian läheisiä minulle. He olivat tavanneet omasta tahdostaan myös minun lapset ja heidän elämän alkoivat pyörimään minun elämän ympärillä.
        Heidän kaikkien omaiset kävivät minun kunnian päälle, koska minä olin asiakkaille läheisempi mitä heidän omat perheet.
        Tuskin heidän omaiset koskaan edes ajatteli, että miltä minusta tuntui mennä asiakkaan kotiin jonka ELÄMÄ oli HAPPILAITTEEN VARASSA ja hän voi olla kuolleena kotonaan ja minä olen yksinhuoltaja-äitinä 3 lapsen kanssa. Minä olisin varmaan pakannut lapset autoon ja tappanut itseni sekä lapset jos minä olisin asiakkaan löytänyt kotoa kuolleena. Heidän omaiset olisivat SYYTTÄNEET MINUA ja väittäneet, että minä olen MURHANNUT HEIDÄN RAKKAAN ÄIDIN/ISÄN SIIVOOJANA!
        Heidän auttaminen on ollut KUNNIANLOUKKAUS jo muutenkin, koska minä olin tuolloin FACEBOOKISSA.
        En koskaan kertonut siellä, että miten raskasta asiakkaiden kanssa oli olla joiden omaiset kävivät vain lomalla LAPISSA, koska heidän vanhempien luona sai EDULLISTA MAJOITUSTA TÄYSHOIDOLLA ja Holo kävi siivoamassa! Hintaa nostin, koska kulut nousi niin asiakkaat alko valittamaan, että HEILLÄ EI OLE VARA MAKSAA 30 euroa siivoustunnilta.
        25 euroa heillä oli vara maksaa, mutta KUNNIOITIN ASIAKKAITA ja HEIDÄN OMAISIIN! Siivoosin 3-4 tuntia ja laskutin 2 tunnista niin EIVÄT KÖYHÄT MENE KONKURSSIIN! He saivat sentään PERINTÖJÄ ja MINÄ TEIN HEIDÄN KUNNIAKSI KONKURSSIN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni voisin viedä sille KARHU-JÄNGÄLLE jonne on helppo mennä, mutta minä olen niin hyvä suunnistamaan siellä, että minä en osaa pois sieltä vaikka olen lapsesta kulkenut.

Siellä pyörii karhu, mutta ei sitä ole kukaan ampunut.
        Minä sanoin, että : En minä ole tehnyt karhulle mitään joten ei se karhu tee minulle mitään, koska EI MINULLA KOIRAA JOKA ÄRSYTTÄÄ KARHUA METSÄSSÄ EIKÄ MINULLA OLE MUUTAKAAN MIKÄ KARHUA ÄRSYTTÄÄ METSÄSSÄ!

Se on sen kokoinen jänkä, että KARHU JA MINÄ SAADAAN MOLEMMAT IHAN VARMASTI SEN VERRAN HILLOJA MITÄ TARVITAAN!

En ole käynyt siellä sen jälkeen, kun tuli kaverin koiran kanssa riitaa. Ensin pelastin sen koiran ja se vitun koira kanto kiitoksena minulle karhun tappaman poron luun.
        Minä otin sen luun siltä ja sanoin koiralle sekä näytin luuta, että : Minä pieksän sinut seuraavaksi jos vielä kannat minulle luita metsässä tai muualla!
        Ei se tuonut minulle enään luita ja oppi kulkemaan metsässä minun vieressä, mutta se oppi myös katoamaan jos karhu oli jossain lähellä.

Ei se ollut minun koira, mutta otin välillä mukaan metsään kun menin. Minä en ala kenenkään koiria HOITAMAAN!
        Minusta hyvä koira on sellainen joka on NAULATTU TALLIN SEINÄÄN KIINNI, koska ei se häiritse siinä ketään!

Veikko Aatami Heikkilän luona kävin aikoinaan siivoamassa niin hän sanoi minulle, että : HYVÄT KOIRAT OVAT SELLAISIA JOTKA NAULATAAN SEINÄÄN KIINNI!
        Hänellä oli hieman omituinen huumori, mutta kyllä me hänen kanssa toimeen tultiin. Jos minä en mennyt hänen luo niin hän tuli taksilla pihalle ja kysy : Miksi et ole tullut vaikka me sovittiin?
        Minulla oli omakin ELÄMÄ ja EI HÄNEN OMATKAAN LAPSETKAAN HÄNEN LUONA KÄYNEET!
        Minä yritin sentään REILUNA SYRJIÄ ASIAKKAITA JOIDEN OMAT LAPSET SYRJIVÄT SUORAAN HEITÄ!
        Tarkoitus oli hyvä, mutta ei edistyneet siitäkään huolimatta vaikka tein konkurssin!
        Asiakkaat ehtivät kuolla, mutta minua ahdisti koska he olivat kaikki liian läheisiä minulle. He olivat tavanneet omasta tahdostaan myös minun lapset ja heidän elämän alkoivat pyörimään minun elämän ympärillä.
        Heidän kaikkien omaiset kävivät minun kunnian päälle, koska minä olin asiakkaille läheisempi mitä heidän omat perheet.
        Tuskin heidän omaiset koskaan edes ajatteli, että miltä minusta tuntui mennä asiakkaan kotiin jonka ELÄMÄ oli HAPPILAITTEEN VARASSA ja hän voi olla kuolleena kotonaan ja minä olen yksinhuoltaja-äitinä 3 lapsen kanssa. Minä olisin varmaan pakannut lapset autoon ja tappanut itseni sekä lapset jos minä olisin asiakkaan löytänyt kotoa kuolleena. Heidän omaiset olisivat SYYTTÄNEET MINUA ja väittäneet, että minä olen MURHANNUT HEIDÄN RAKKAAN ÄIDIN/ISÄN SIIVOOJANA!
        Heidän auttaminen on ollut KUNNIANLOUKKAUS jo muutenkin, koska minä olin tuolloin FACEBOOKISSA.
        En koskaan kertonut siellä, että miten raskasta asiakkaiden kanssa oli olla joiden omaiset kävivät vain lomalla LAPISSA, koska heidän vanhempien luona sai EDULLISTA MAJOITUSTA TÄYSHOIDOLLA ja Holo kävi siivoamassa! Hintaa nostin, koska kulut nousi niin asiakkaat alko valittamaan, että HEILLÄ EI OLE VARA MAKSAA 30 euroa siivoustunnilta.
        25 euroa heillä oli vara maksaa, mutta KUNNIOITIN ASIAKKAITA ja HEIDÄN OMAISIIN! Siivoosin 3-4 tuntia ja laskutin 2 tunnista niin EIVÄT KÖYHÄT MENE KONKURSSIIN! He saivat sentään PERINTÖJÄ ja MINÄ TEIN HEIDÄN KUNNIAKSI KONKURSSIN!

En minun tarvi tehdä YHTEISTYÖTÄ SAAMELAISTEN EIKÄ INARILAISTEN KANSSA, KOSKA AIKION LEON VANHIMMAN LAPSEN ÄIDIN MIELESTÄ MINÄ OLEN LOUKANNUT HÄNEN KUNNIAA JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN MYÖS HÄNEN LAPSENSA ISÄNSÄ JOKA ON INARILAINEN SEKÄ INARIN SAAMALAINEN!
        Minkäs teet jos minun asiakkaat olivat INARILAISIA JA INARIN SAAMELAISIA jotka tunsivat/tiesivät minut jo -80 luvulla, kun olin nuori!
        En minä sentään niin hullu ole, että ALAN SAAMENKIELEN OPETTAJAN KANSSA KÄRÄJÖIMÄÄN AIHEESTA KUMPI MEISTÄ ON PÄTEVÄMPI!
        Hän sai sentään KUNNIAA, mutta EI HÄNKÄÄN OLE EDES KIITTÄNYT KUNNIASTA!
        Suomi 100 vuotta vanhemmalta panostaja Holmalta saadut KUNNIAT OVAT sentään ARVOKKAITA ja varsinkin, koska MINÄ OLEN NAINEN JA ÄITI JOKA OLEN SYNTYNYT INARIN KUNNASSA!
        Minähän otan sentään VANKEUTTA mielummin, kun maksan sakon!

Inarin kunnan 150vuotis historiaan saadaan sentään 2 kertaa kirjata ylös, että Holo on sentään Inarin kunnassa syntyneenä 8 kertaa onnistunut loukkaamaan kunnioita Facebookissa ja kilttinä meni vielä sakko vankina 2 kertaa vankilaan!
        Saan varmaan oman patsaan siihen PETSAMOLAISTEN PATSAAN viereen jossa pidän kädessä kultaista taulua jossa lukee ” Syntynyt loukkaamaan kunnioita!”
        Alla lukee heidän nimet joiden kunnioita olen loukannut niin eivät pääse enää väittämään, että ivalolaiset valehtelee!

• Anonyymi

Onko vehkeet kunnossa vai pitääkö rustata paremmaks?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      49
      3258
    2. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      67
      2653
    3. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      66
      2467
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1348
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      303
      1273
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      3
      1139
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      104
      1034
    8. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1026
    9. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      997
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      991
    Aihe