Kuka nostaa tänne näkyviin jotain ällöttäviä ketjuja jostain vuodelta olkatoppaus ja lantiofarkut?
Sinkut-palsta on nykyään turvallinen tila kaikille! Minä olen tehnyt siitä sellaisen!
Kaikki limaiset sovinistit voivat mennä pois täältä. Teidän aikanne oli ja meni.
🦄
Kuka nostelee oxettavia vanhoja sovinistiketjuja?
11
459
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ibji ckyddkaew raas jaasryby
- AnonyymiUUSI
¨jos joku niin CloudFlaew alkaa kaayumaan päivittäiniin ....
- AnonyymiUUSI
Hondamies...
Sama tyyppi löytyy monen nikin ...lisäksi fantasiahahmojen takaa. - AnonyymiUUSI
Masennusväsymyskasvot on juuri nyt kuuminta poppia.
Ihan tylsää, kun kukaan kirjoittajista ei ole enää vastaamassa. Tekisi uusia aloituksia.
- AnonyymiUUSI
Noh, näillähän vain korostetaan feminismin riemuvoittoa palstalla, vastakohtaisuuksia peliin ja taas näyttää musta valkoisen rinnalta puhtaammalta, hups eiku toisinpäin 🤭
Olen miettinyt kuinka paljon näiden "sovinistien" mellastus vaikuttaa omaan ilmaisuuni.
Enhän minä haluaisi keski-ikäisille naisille tai miehelle puhua tähän tapaan, mitä täällä olen kirjoittanut.
Vakavissani olen pohtinut olenko häpeämätön, ruma ja meluisa,
vai ihan olosuhteiden uhri.- AnonyymiUUSI
Naiset haluavat vain jykeväleukaisia tappaja-alfoja miehikseen. Kunnollinen ja kiltti mies ei kelpaa.
Tämä palstatotuus on Aina ja Ikuisesti totta. - AnonyymiUUSI
minä en ehkä kirjaile tuollaisia vaan kun niin jos haluaisin auttaa tyttöjäkin masennukseen.
- AnonyymiUUSI
hyvä juttu joa jorkin kwllumialiicir päällä joa jollain supla-laulalla swlliswll kaatuu veteen
- AnonyymiUUSI
kellumislii vit tuokin nooh hassu ehkä snonra jota kelluu niiden avulla joa i oa oikein uisa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1233136Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from972503Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä532358Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276882297Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen72016Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue261577Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81310- 831307
- 691127
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191094