Kuka nostaa tänne näkyviin jotain ällöttäviä ketjuja jostain vuodelta olkatoppaus ja lantiofarkut?
Sinkut-palsta on nykyään turvallinen tila kaikille! Minä olen tehnyt siitä sellaisen!
Kaikki limaiset sovinistit voivat mennä pois täältä. Teidän aikanne oli ja meni.
🦄
Kuka nostelee oxettavia vanhoja sovinistiketjuja?
15
660
Vastaukset
- Anonyymi
ibji ckyddkaew raas jaasryby
- Anonyymi
¨jos joku niin CloudFlaew alkaa kaayumaan päivittäiniin ....
- Anonyymi
Hondamies...
Sama tyyppi löytyy monen nikin ...lisäksi fantasiahahmojen takaa. - Anonyymi
Masennusväsymyskasvot on juuri nyt kuuminta poppia.
Ihan tylsää, kun kukaan kirjoittajista ei ole enää vastaamassa. Tekisi uusia aloituksia.
- Anonyymi
Noh, näillähän vain korostetaan feminismin riemuvoittoa palstalla, vastakohtaisuuksia peliin ja taas näyttää musta valkoisen rinnalta puhtaammalta, hups eiku toisinpäin 🤭
Olen miettinyt kuinka paljon näiden "sovinistien" mellastus vaikuttaa omaan ilmaisuuni.
Enhän minä haluaisi keski-ikäisille naisille tai miehelle puhua tähän tapaan, mitä täällä olen kirjoittanut.
Vakavissani olen pohtinut olenko häpeämätön, ruma ja meluisa,
vai ihan olosuhteiden uhri.- Anonyymi
Naiset haluavat vain jykeväleukaisia tappaja-alfoja miehikseen. Kunnollinen ja kiltti mies ei kelpaa.
Tämä palstatotuus on Aina ja Ikuisesti totta. - Anonyymi
minä en ehkä kirjaile tuollaisia vaan kun niin jos haluaisin auttaa tyttöjäkin masennukseen.
- Anonyymi
hyvä juttu joa jorkin kwllumialiicir päällä joa jollain supla-laulalla swlliswll kaatuu veteen
- Anonyymi
kellumislii vit tuokin nooh hassu ehkä snonra jota kelluu niiden avulla joa i oa oikein uisa
- Anonyymi
Feminismin voitto on sen tappion siemen.
Hyvä aloitus! Pidetään palsta siistinä ja ajankohtaisena. Vanhat on menneitä. Uusia asia- ja huumoriketjuja kaivataan.
Miksi vaivautua nostamaan vanhoja ketjuja, kun voi helposti laittaa uuden? 😁- Anonyymi
Toivotaan että nostetut ällötys ketjut poistetaan. Oikeastaan vaihtoehtoa ei ole, jos pidetään palsta turvallisena.
- Anonyymi00014
Salainen deitti tänä yönä? ❤️ Klikkaa tästä https://Rebecca.hoty.lat/Rebecca#/?/?/18b2rx8iu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511673
- 621612
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101178- 60981
- 49954
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556