Kenelläkään muulla sellaista? Ihminen johon ei voi luottaa että se tekisi jotain mitä pyydät. Näennäisesti on sinun puolellasi, mutta et voi koskaan olla varma. Mielessä on aina jonkinlainen epäilys, tunne ettei voi luottaa toiseen täysin. On mukamas hyvä ystäväsi, mutta omat asiat on aina tärkeimpänä mielessä. Jos tarvitset jossain apua, et voi luottaa sen apuun. Jos auttaa niin tekee asiat ihan miten sattuu. En oikein tiedä itse mitä mieltä tästä pitäisi olla. Mitään ideoita tähän liittyen?
Epäluotettava ystävä
5
318
Vastaukset
- Anonyymi
Puoliso tuollainen, ei muita vaihtoehtoa kuin ero. Jos ystävänä olisi tuollainen, yhtälailla hänkin olisi ex, ja vielä nopeammin kuin puoliso tulee olemaan.
- Anonyymi
Ihan totta? Aika kurjaa. Pitäisihän se olla enemmän kuin ystävä, enemmän luotettava kuin vain ystävä. En osaa edes kuvitella kuinka vaikeaa tuollainen olisikaan. Onko se nainen vai mies se puoliso?
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu ulkopuoliselta sen ystävän seurassa, sillä on omat asiat mitä se ei edes kerro, vaikka minä taas kerron kaikki asiani sille. Se tekee omia juttujaan ja minä taas haluaisin tehdä yhdessä jotain. Sen omat asiat on aina tärkeämpiä kuin mikään minun asiani. Outo tunne tai epäilys on mielessä että haluaako se edes olla seurassani ollenkaan, kun vaikuttaisi mielummin viettävän aikaansa yksin omissa harrastuksissaan.
Kuullostaako tutulle tämmöinen? - Anonyymi
Moi,
Minulla on sellainen kaveri joka soittaa/ laittaa viestiä silloin kun haluaa jotain. Joskus apua lasten kuljettamisessa paikasta a paikkaan b , joskus taas haluaa lainata rahaa. Ei vastaa välttämättä puheluihin tai soita edes takaisin. Tykkää kertoa muiden henk kohtaisia asioita jotka on luottamuksella hänelle kerrottu. Aloittaa aina silloin niin keskustelun "minulta et ole tätä kuullut mutta..." olen sanonut ettei minulle toisten asiat kuulu. Sitten jos häntä joku ihminen keljuttaa niin sitä aletaan mustamaalata toisille. Jatkuva kilpaileminen mun kanssa ihan ihmeellisistä asioista ja haluaa aina laittaa paremmaksi. Itse ei ole tarvetta kilpailla hänen kanssaan yhtään mistään. Matkii asioita mitä teen.- Anonyymi
Ei tuo nyt ihan kovin ystävältä edes kuullosta..... Haluaa vaan hyötyä sinusta. Ehkä olisi parempi olla jatkossa kiireinen, työasioita tai jotain, tai auto on huollettavana tms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt201714