Oonko joutunut uskonnollisen aivopesun uhriksi?

Anonyymi-ap

Tutki itsemuielessäs onko näin käynyt.

10

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Anteeksi, tuli virhe. Oletko

• Anonyymi
      UUSI

ne uskovaisen hömpät tepsii vain uskovaisten pentuihin 🤔joku sukulaismuori yritti minulle tyrkyttää pienenä pentuna , mutta ei uponnut 🤣

• Anonyymi
      UUSI

uskovaisten ei kannata risteytyä ateistien kanssa , kakarat ei enää usko 🤣

• Anonyymi
        UUSI

Vastaa rohkeasti kysymykseeni. Anonyyminä sinun ei tarvitse pelätä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaa rohkeasti kysymykseeni. Anonyyminä sinun ei tarvitse pelätä.

olet jossain elämän vaiheessa , jossa haet uskonnosta ratkaisua , sen olen kuullut että elämä alkaa ahdistamaan , se on minulle täysin vierasta , lukisin vaikka aku ankkaa jos aika käy pitkäksi 🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Olen käynyt kirkossa muutaman kerran. Sain sieltä Pyhyyden tuntemuksia ja outoa iloa ja rakkautta kaikkea kohtaan. Mutta saarnoista en muista mitään. Elin vuosia pahoissa olosuhteissa, mutta ihmeellisesti jokin toi siunauksen ja pelastuksen aina., Heitin huokauksia pahoissa tilanteissa Jumalaksi kutsumalleni olennolle, koska en tiennyt Jeesuksesta enkä Pyhästä Hengestä paljoakaan. Aloin ahmia Raamattua ja Uudentestamentin sanomasta alkoi avautua Jeesuksen rooli, Jumalan Poikana ja Jumalana. Samoin uskon tunnustuksista Pyhä Henki kirkasti, että Hän tuli Isästä ja Pojasta Jumalaksi, kirkastamaan Heidän Jumaluuttaan Ihmisille, jotka janoavat Jumalan lapseutta. Kukaan ihminen, ei ole julistanut minulle henkilökohtaisesti kristinuskoa. Mutta Pyhä Henki on avannut Raamatun sanoman monikerroksisen, puhtaan viisauden sanoman, niin kirkkaasti, ettei se jätä pienintäkään epäilyä Raamatun kokonaissanoman totuudesta.

• Anonyymi
        UUSI

sinulta puuttuu intohimo

• Anonyymi
      UUSI

Olen huomannut kristityiksi rehellisesti tunnustautuvien oudon siunauksen elämissään. Vaikka on koettelemiksia, niin he porskuttavat tyynesti kaiken yli, aivan kuin Jeesuksen taluttamina. He nousevat tuhkasta takaisin kunniaansa, nöyrästi ja kiittäen. He eivät murru, vaan kiittävät väkevästä avusta ja uudesta kokemuksesta, Jumalansa viisaudesta, voimasta ja valtasuuruudesta. Olen seurannut syrjäsilmällä kristittyjen," hihhuleiksi "haukuttujen elämää. Olen tullut vakuuttuneeksi, että he ovat jo täällä maan päällä, Jumalan valtakunnan ikuisia jäseniä, Kun Jeesus kutsuu lopulta heitä, elämästä kyllikseen saaneita kotiinsa, heidän henkisielunsa vapautuu lihan kahleista ja siirtyy sillä sekunnilla Isänsä rakkauden valtakuntaan.

• Anonyymi
        UUSI

kun elämä alkaa ahdistamaan niin päässä on vikaa , ei nykyään voi alkaa ahdistamaan !!!
        ennen kun asuimme jossain pikkumökissä korvessa niin silloin se oli mahdollista ilman sähköä ja juoksevaa vettä 🤔ennen öljylamppuja

• Anonyymi
      UUSI

Ei, en ole joutunut liberaaliuskovien käännytettäväksi, vaikka on ne kyllä yrittänyt. Minun on vain niin vaikea päästä elämän konkreettisten tosiasioiden yli. Sukupuolia on kaksi eikä niitä voi vaihtaa. Avioliitto on vain heteroparin. Feminismi on tuhoisa ideologia eikä naisia pitäisi päästää päättämään muusta kuin olohuoneen sisustuksesta. Perinteiset arvot, usko Jeesukseen Kristukseen ja patriarkaatti, siinä on hyvän elämän valttikortit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      191
      3487
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      10
      2920
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      61
      2468
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2115
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1890
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      4
      1839
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      39
      1682
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1551
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1103
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74