En ymmärrä naisten kuntosaleja

Anonyymi-ap

En ymmärrä naisten kuntosaleja!

En ole koskaan treenannut salilla, jossa minua ja treenaamistani ei katsota.

Enkä treenaa sellaisilla saleilla koskaan tulevaisuudessakaan, vaikka olisin miten ryppyinen ja raihnainen mummeli. 🤭

🦄

123

790

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjaa

Itse olen unelmoinut salielämästä, mutta en ole päässyt eteistä edemmäs sisään, koska haisen viinalta ja tupakalta. Lisäksi minussa on kuulemma kumiliimatahroja ja lemuan ilokaasulta ja bensiiniltä.

Panettelua, sanon minä.

Otan yhteyttä ihmisoikeuskomissioon, niin katsotaan mistä se kana pissii.

(hihitystä)

• Anonyymi

Sali on siitä jännä kuntoilumuoto, että siellä alkaa haista paitsi omalta hieltä myös muiden hieltä, ellei ole varovainen. 🙄

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Sali on siitä jännä kuntoilumuoto, että siellä alkaa haista paitsi omalta hieltä myös muiden hieltä, ellei ole varovainen. 🙄

🦄

Kuplahalleissa haisee kamalalta tiettyjen henkilöiden läsnäollessa.
        (siis vaikka olisivat käyneet suihkussa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Rehellinen mielipiteeni on se että hikoilu on yliarvostettua

• Anonyymi

Kaikki ei kaipaa katseita vaan treenirauhaa. Ei halua levitellä haaroja miesten edessä.

• Anonyymi

Minulla on kyllä housut jalassa salilla...

Kukaan ei myöskään koskaan ole asettunut strategisesti juuri reiden lähentäjä/loitontajalaitteen eteen, kun treenaan sillä. 🤔

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kyllä housut jalassa salilla...

Kukaan ei myöskään koskaan ole asettunut strategisesti juuri reiden lähentäjä/loitontajalaitteen eteen, kun treenaan sillä. 🤔

🦄

Riippuu salista, miten laitteet on aseteltu esim. peilin eteen jne. Ihan sama, miten on, mutta en tykkää. Joskus kävin sekasalilla ja en tykännyt. On ihmisiä, jotka keskittyy omaan treeniin ja sitten on ihmisiä, jotka tykkää katsella samalla muita. Ei välttämättä tee sitä tarkoituksella, mutta itse koin sen ahdistavaksi. Onneksi on nykyisin kotona salihuone.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu salista, miten laitteet on aseteltu esim. peilin eteen jne. Ihan sama, miten on, mutta en tykkää. Joskus kävin sekasalilla ja en tykännyt. On ihmisiä, jotka keskittyy omaan treeniin ja sitten on ihmisiä, jotka tykkää katsella samalla muita. Ei välttämättä tee sitä tarkoituksella, mutta itse koin sen ahdistavaksi. Onneksi on nykyisin kotona salihuone.

On hyvä tehdä peilin edessä sellaiset liikkeet, joissa vaaditaan vahvaa tukea monelta eri lihasryhmältä. Peilistä voi tarkistaa, että asento pysyy oikeana.

Minua ahdistaa, jos kukaan ei katso. 😩

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä tehdä peilin edessä sellaiset liikkeet, joissa vaaditaan vahvaa tukea monelta eri lihasryhmältä. Peilistä voi tarkistaa, että asento pysyy oikeana.

Minua ahdistaa, jos kukaan ei katso. 😩

🦄

Tykkään itsekin katseista muuten, mutta en salilla. Sama koskee lenkillä oloa. Moikkaan vain tutut lenkkeilijät. Minulla on muutama itse asiassa tuntematon moikkailututtu, jotka juoksee paljon samaan aikaan, mutta muuten välttelen katseita. Moikkailutut ovat ehkä asuneet ulkomailla, kun heillä on tuo tapana ja olen sitten vastannut peukutukseen tai moikkaukseen. Mutta muuten varsinkin kesällä katseet tuntuvat kiusalliselta. On vaikea katsoa silmiin vastaantulijoita. Ei johdu itsetunnosta. En ole epävarma itsestä. Juoksen mikroshortseissa ja topissa jos lämmintä, mutta en vaan tykkää katseista urheillessa. Jännä juttu, nyt vasta oikein mietin asiaa. Tosiaan, katseet ahdistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa tehdä muuten etätöitä ja pitää aina sälekaihtimet kiinni.
        Ja kaupassa ei tarvitse käydä, kun wolttaa ruokansa ja seksivälineensä.

Ihanaa, kun ei tarvitse koskaan nähdä ketään, vai mitä?
        Todellisuus on ainoastaan näytöllä.

Muista poistaa kämpästäsi muuten kaikki peilit, ettet joudu kohtaamaan itseäsikään.
        Hauskaa loppuelämää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään itsekin katseista muuten, mutta en salilla. Sama koskee lenkillä oloa. Moikkaan vain tutut lenkkeilijät. Minulla on muutama itse asiassa tuntematon moikkailututtu, jotka juoksee paljon samaan aikaan, mutta muuten välttelen katseita. Moikkailutut ovat ehkä asuneet ulkomailla, kun heillä on tuo tapana ja olen sitten vastannut peukutukseen tai moikkaukseen. Mutta muuten varsinkin kesällä katseet tuntuvat kiusalliselta. On vaikea katsoa silmiin vastaantulijoita. Ei johdu itsetunnosta. En ole epävarma itsestä. Juoksen mikroshortseissa ja topissa jos lämmintä, mutta en vaan tykkää katseista urheillessa. Jännä juttu, nyt vasta oikein mietin asiaa. Tosiaan, katseet ahdistaa.

Kannattaa varmaan hakea diagnoosi ja pyytää naistenlehteä tekemään sinusta artikkeli.

Jeesus mitä ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa tehdä muuten etätöitä ja pitää aina sälekaihtimet kiinni.
        Ja kaupassa ei tarvitse käydä, kun wolttaa ruokansa ja seksivälineensä.

Ihanaa, kun ei tarvitse koskaan nähdä ketään, vai mitä?
        Todellisuus on ainoastaan näytöllä.

Muista poistaa kämpästäsi muuten kaikki peilit, ettet joudu kohtaamaan itseäsikään.
        Hauskaa loppuelämää!

Huippumyrkyllistä tekstiä, harmiksesi on todettava, että olen ihan hyväntuulinen edelleen, sekös jotain ihmistä voi harmittaa 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa varmaan hakea diagnoosi ja pyytää naistenlehteä tekemään sinusta artikkeli.

Jeesus mitä ihmisiä.

Ei elämässäni ole mitään kovin ihmeellistä, pientä ahdistusta joskus, ei mitään diagnoosia tarvitsevaa.🤭
        Itse en käyttäisi Jeesuksen nimeä noin, mutta ihmisiä on erilaisia.

Olen siis aika tyytyväinen, eihän se harmita sinua jotenkin 🥹

• Anonyymi

Perseen täytyy olla hyvä ja hyvät rinnat. Niitä on ilo katsella.

• Anonyymi

Et voi vaikuttaa niiden ulkomuotoon, esiintymistiheyteen tai muuhunkaan sellaiseen, josta käytät sanaa "täytyy".

Olivat nuo ruumiinosat minkälaiset tahansa, ne ovat näkyvillä treenivaatteiden alla, jos kyseessä on sekasali.

🦄

• Anonyymi

En mene salille katseltavaksi vaan treenaamaan, mutten minäkään menisi erilliselle naisten salille.

• Anonyymi

Molemmat onnistuvat vaivatta samanaikaisesti! Tai ei nyt sillä tavalla vaivatta, että kyllä salilla vaivaa täytyy nähdä, jos haluaa lihaksia.

Olen elävä todiste siitä, että huomionkipeys ei sulje pois tehokasta treeniä.

🦄

• Anonyymi

Täysin varma, kaikkia naisia edustavilta feministeiltä saatu tieto on, että naisten suurin tarve ja haave on olla täysin rauhassa miehiltä.

Joten avaus on valetta.

• Anonyymi

Tai sitten minä en ole oikea feministi. 🤔

🦄

• Anonyymi

Heteronaisena feminismin määrästä riippumatta, elämä olisi varsin tylsää ilman miehiä. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

olet huono feministi! häpeä!....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Luonnehtisin mahdollista feminismiäsi selektiiviseksi ja poissulkevaksi wannabediktatuuriksi ja ns status on noussut päähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnehtisin mahdollista feminismiäsi selektiiviseksi ja poissulkevaksi wannabediktatuuriksi ja ns status on noussut päähän

En noudata patriarkaatin "käskyjä".

Kaikilta muilta osin olen lauhkea ja hyväluonteinen laukkaaja.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Ehkäpä olet nainen 1950-luvulta, tai mies.

• Kuntosalien yhteydessä voisi toimia baari, jossa tietysti myydään kaljaa.

Baaripöydät ripotelllaan pitkin salia ja ne sijoitetaan lähelle kuntolaitetta, jotta näkymä olisi hyvä.

Tämä ratkaisu varmasti tyydyttäisi niitä henkilöitä, jotka kaipaavat huomiota.

• Anonyymi

Unohdit, että eihän kuka vaan saa katsella ketä vaan.

Ja tässä on suuri vaara sille, että ällöttävät miehet erehtyvät katsomaan ihanien miesten tilalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä on suuri vaara sille, että ällöttävät miehet erehtyvät katsomaan ihanien miesten tilalla.

Olen nähnyt kuntosaleja, joissa on suuret kadulle avautuvat ikkunat.
        Enää ei puutu kuin punainen valo.

• Anonyymi

Tuo on hyvä idea.

Huutaisin kymmenen minuutin välein sinne tiskille: "Senkin laiskottelijat! Katsokaa minusta mallia!"

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien katseet kelpaavat, myös naisten!

Kunhan katsoo ystävällisesti. 😊

🦄

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Olen nähnyt kuntosaleja, joissa on suuret kadulle avautuvat ikkunat.
        Enää ei puutu kuin punainen valo.

Minä olen treenannutkin sellaisilla.

Ne ikkunat olivat pettymys: kukaan ei katsonut minua niiden kautta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien katseet kelpaavat, myös naisten!

Kunhan katsoo ystävällisesti. 😊

🦄

Juu, sitäkin voi harjoitella naisena sitä ystävälisesti katsomista tai sitten sen voi jättää väliin jopa aivan kokonaan

• Anonyymi

minusta typerää liiketaloudellisesti rajata asiakaskuntaa?

• Anonyymi

eikö ne tajua että sinnehän lesbot rynnii sitten

• Anonyymi

Näin on, senhän takia minä siellä käyn.😍

• Anonyymi

Vanhana ja ryppyisenä pidät ilmeisesti sitten kunnon mekkalaa salilla tai haiset vaan kaalilaatikolle aina pinnistyksen jälkeen?

-keinovaginamies-

• 😄Aistin kaalilaatikon tuoksun.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

😄Aistin kaalilaatikon tuoksun.

No pakkohan sen on yrittää, että saa jotain huomioo :)
        Laittaa ukkonsa vielä kokkailemaan ne laatikot :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pakkohan sen on yrittää, että saa jotain huomioo :)
        Laittaa ukkonsa vielä kokkailemaan ne laatikot :))

-keinovaginamies-

Keskustelunne on epäasiallista, epäkohteliasta ja ällöttävää. Pidän väittelystä mutta en väittele ihmisten kanssa, jotka eivät osaa käyttäytyä.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Keskustelunne on epäasiallista, epäkohteliasta ja ällöttävää. Pidän väittelystä mutta en väittele ihmisten kanssa, jotka eivät osaa käyttäytyä.

🦄

Voivoi, taasko joudun jäähylle, vaikka vain aistin kaalilaatikon tuoksun?
        Toisaalta en kaipaa mitään väittelyä. 😄

• Gattino kirjoitti:

Voivoi, taasko joudun jäähylle, vaikka vain aistin kaalilaatikon tuoksun?
        Toisaalta en kaipaa mitään väittelyä. 😄

Olen niin kömpelö ihmissuhteissa.

Kaveri täytti 50 vuotta ja sytytti sen kunniaksi sikarin.
        Kysyin kaverilta, tietääkö hän mitä Freud ajatteli sikarista,

"Kiitti vit*sti", kiitteli kaveri ja sammutti sikarin.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Olen niin kömpelö ihmissuhteissa.

Kaveri täytti 50 vuotta ja sytytti sen kunniaksi sikarin.
        Kysyin kaverilta, tietääkö hän mitä Freud ajatteli sikarista,

"Kiitti vit*sti", kiitteli kaveri ja sammutti sikarin.

Ääh,
        Tuossa vaiheessahan imaistaan vain isommat sauhut ja hymyillään kaverille :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Selvyyden vuoksi lisään vielä, että eniten pidän tietysti siitä, että mieheni katsoo treenaamistani. Hän on vain niin kovin kohtelias, että hän katsoo minua hyvin vaivihkaa silloin, kun en itse näe. Hän osaa myös antaa objektiivista palautetta tekniikastani.

🦄

• Ai kuinka romanttinen mies 😊.
        Tuosta asetelmasta voisi tehdä eroottisen leikin.

Ensin pitäisi asentaa (jumppa)tanko olohuoneeseen.

Intiimisti kotona, roikut tangossa, mies katsoo televisiota, vilkuilee sivusilmällä, kun avaat vartaloasi vain hänelle...

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Ai kuinka romanttinen mies 😊.
        Tuosta asetelmasta voisi tehdä eroottisen leikin.

Ensin pitäisi asentaa (jumppa)tanko olohuoneeseen.

Intiimisti kotona, roikut tangossa, mies katsoo televisiota, vilkuilee sivusilmällä, kun avaat vartaloasi vain hänelle...

Hän on romanttinen. Vielä hieman romanttisempi kuin minä.

En tarvitse mitään tankoa. Kun olen opetellut jonkin uuden tanssiliikkeen, pyydän häntä katsomaan sen. Kohteliaisuudesta kysyn kyllä aina, sopiiko häiritä television katsomista tai lukemista hieman. 🤭

Hän myös tanssii kanssani jonkin paritanssin, jos kauniisti pyydän. Itse en vain oikein osaa paritanssien askeleita. 😞 Olen harrastanut enemmän yksilötansseja. Mutta paritanssit vain tuntuvat mukavilta, vaikkei oikein osaisikaan. 🤭

🦄

• Anonyymi

Tosi ällöttävää, ikävä sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi ällöttävää, ikävä sanoa.

Ihanaa! 😍

Miksi se sinua ällöttää?

🦄

• Anonyymi

Vai katsooko sinä punnerrat ja mies katselee muita naisia ja vokottelee heitä ja sinä luulet et katselee salaa ja vaivihkaa sinua oikeasti vahtaa muita naisia tai miehiä ehkä sen kohokohta on päästä suihkuun katselemaan miehiä ja suihkussa seksiä miksi se muuten sinne menisi

• Anonyymi

Ja menetkö sinä oikeasti sinne muka treenaamaan vai katselemaan naisia pukuhuoneessa ja suihkussa ehkä naisten kanssa naisten välistä seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja menetkö sinä oikeasti sinne muka treenaamaan vai katselemaan naisia pukuhuoneessa ja suihkussa ehkä naisten kanssa naisten välistä seksiä

Välis. Sinä käyttäydyt huonosti. Opettele käyttäytymään.

🦄

• Anonyymi

Ne tehdään tietyille ulkomaalaisryhmille, joiden ei ole sallittua kuntoilla miesten läsnäollessa.

• Mietin, että pitäisikö perustaa kuntosali, jossa on erityisesti kiinnitetty huomiota valaistukseen ja hyviin kuvaustaustoihin.

• Se on hyvä alku.

Tarjolla voisi olla myös ammattikuvaajan palveluita, kuten videokuvausta ja editointia.

Lähikuvaa sykkivästä lihaksesta ja vähän öljyä iholle, kiiltoa tuomaan.

Sitä kelpaa muille näytellä kun kertoo treeneistään.

• Gattino kirjoitti:

Se on hyvä alku.

Tarjolla voisi olla myös ammattikuvaajan palveluita, kuten videokuvausta ja editointia.

Lähikuvaa sykkivästä lihaksesta ja vähän öljyä iholle, kiiltoa tuomaan.

Sitä kelpaa muille näytellä kun kertoo treeneistään.

Videoon voisi viellä lisätä musiikkia.

Tässä olisi massan tuntua.

Gustav Holst- The Planets
        https://www.youtube.com/watch?v=Isic2Z2e2xs

• Minä taas ymmärrän. En halua arvostelevia katseita osakseni.

• Anonyymi

Kun tekee hommat hyvin ja nostaa paljon rautaa, katseet eivät ole huonolla tavalla arvostelevia.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tekee hommat hyvin ja nostaa paljon rautaa, katseet eivät ole huonolla tavalla arvostelevia.

🦄

Hei, mutta AV osaa arvostaa kuntoilevia naisia. Toki hänen tunnelmansa voi mennä pilalle, jos käytät meikkiä. Ja todettakoon sekin, etteivät meikit tahdo pysyä hyvin kuntosalilla :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, mutta AV osaa arvostaa kuntoilevia naisia. Toki hänen tunnelmansa voi mennä pilalle, jos käytät meikkiä. Ja todettakoon sekin, etteivät meikit tahdo pysyä hyvin kuntosalilla :)

En koskaan meikkaa varta vasten salia varten, mutta jos menen salille jostain muualta kuin kotoa, kasvoilla on meikkiä.

Suurin ongelma meikin kanssa treenatessa on se, ettei iho hengitä kunnolla. Meikit pysyvät kyllä hyvin. Hiki tulee siitä läpi. Mutta paremmin se pääsee tulemaan jos ei sen tarvitse raivata tietään meikin läpi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan meikkaa varta vasten salia varten, mutta jos menen salille jostain muualta kuin kotoa, kasvoilla on meikkiä.

Suurin ongelma meikin kanssa treenatessa on se, ettei iho hengitä kunnolla. Meikit pysyvät kyllä hyvin. Hiki tulee siitä läpi. Mutta paremmin se pääsee tulemaan jos ei sen tarvitse raivata tietään meikin läpi.

🦄

Äh, se oli vain heitton AV:lle :). Ihan sama minulle, mitä muut tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, se oli vain heitton AV:lle :). Ihan sama minulle, mitä muut tekevät.

Tiesin, mutta halusin selostaa vain selostamisen ilosta. 😇

🦄

• Anonyymi

en minäkään...

olen mies, ja salilla treenaamiseen oleellisesti kuuluu se että toiset katsoo mitä teet, ja jos nostat isoja painoja saat ihailua osaksesi.
      ehkä naiset tuntee häpeää niistä pikkuriikkisistä painoista mitä ne käyttää?

• Anonyymi

"salilla treenaamiseen oleellisesti kuuluu se että toiset katsoo mitä teet, ja jos nostat isoja painoja saat ihailua osaksesi."

Juuri näin! Lisäisin tuohon vielä sen, että tekniikka täytyy olla hallussa. Jos painot ovat isommat kuin mihin olisi oikeasti voimaa, tekniikka kärsii. Voimaa ei siis voi kompensoida huonolla tekniikalla.

Naisten häpeästä osaa sanoa. En ole koskaan nostanut pikkuriikkisiä painoja. 😎

🦄

• Anonyymi

Voi huokaus. Kyllä Todellavaikeeta oli sittem ykkösmies, mitä naisten katseluun kuntosaleilla tulee.

Niin puhdasta ja hyvää tekevää kateutta ei ole voinut saada mistään muualta 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi huokaus. Kyllä Todellavaikeeta oli sittem ykkösmies, mitä naisten katseluun kuntosaleilla tulee.

Niin puhdasta ja hyvää tekevää kateutta ei ole voinut saada mistään muualta 🤭

Hän katseli sellaisia feminiinisiä naisia, jotka eivät olleet ikinä rautaa nähneetkään, saati sitten nostaneet.

Mutta jokaisella on makunsa ja saa ollakin.

🦄

• Anonyymi

Valitettavasti jotkut naiset saavat osakseen paljon epätoivottua lähentelyä miesten osalta (yleensä ulkomaalaisten), vaikka haluavat vain keskittyä treenaamiseen.

• Anonyymi

no tuossa on selkeä ongelma, mutta tuo ongelma ei keskity kuntosaleihin vaan on kaikkialla, baareissa, kirjastoissa, ravintoloissa, kaupoissa, kadulla. kun joillain maahantulijoilla on aivan erillainen kulttuuri kuin mitä täällä on, heillä on aivan ok mennä juttelemaan kenelle tahansa sattuvat näkemään.

tuohon voisi puuttua siten että sääntö saleilla olisi ettei muita treenaajia saa häiritä, ja olisi erikseen lepo-alue missä voi keskustella.

• Anonyymi

Minä taas ymmärrän naisten kuntosaleja.

Sitä en ymmärrä, että haluat miehiltä myönnytyksiä, joita he eivät tule antamaan. Se saa vaikuttamaan naiset yksinkertaisilta, vaikka tavoitteesi on toinen. Itse pelkään, että tässä maailmantilanteessa aloituksesi lietsoo enemmän polarisaatiota.

Tapoja on monia, mutta et pyri avaamaan asiaa järkiperusteluin. Minusta tämä tällainen on jo mennyttä, vaikka taustalla oleva asia ei.

Jos taas haluat pitää vain hauskaa palstalla, niin asia on okei. Ja ehkä avaat asiaa vasta lopuksi :)

• Anonyymi

"Sitä en ymmärrä, että haluat miehiltä myönnytyksiä, joita he eivät tule antamaan."

Kutsutaanko katseita nykyään "myönnytyksiksi"?

Sillä mitään muuta kuin katseita en ole salilla halunnut, etkä löydä teksteistäni todisteita siitä, että olisin mitään muuta halunnut.

Ja ihan hyvin olen katseita saanut.

Eli voit lopettaa valehtelun.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sitä en ymmärrä, että haluat miehiltä myönnytyksiä, joita he eivät tule antamaan."

Kutsutaanko katseita nykyään "myönnytyksiksi"?

Sillä mitään muuta kuin katseita en ole salilla halunnut, etkä löydä teksteistäni todisteita siitä, että olisin mitään muuta halunnut.

Ja ihan hyvin olen katseita saanut.

Eli voit lopettaa valehtelun.

🦄

Ymmärrät väärin mitä tarkoitin. Kerjäät ihailua ja läpsit päin näköä vääränlaisista kommenteista, joita et halua.

Onko tämä näkemykseni valehtelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrät väärin mitä tarkoitin. Kerjäät ihailua ja läpsit päin näköä vääränlaisista kommenteista, joita et halua.

On totta, etten ymmärrä lainkaan, mistä puhut.

Et varmaankaan vaivaudu selittämään, mitä tarkoitat, mutta totta puhuen minua ei edes oikein kiinnosta.

Olen tottunut hyvin käyttäytyvien ja ystävällisten miesten seuraan. Sinä outoine vihjailuinesi et edusta sellaisia.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis jos nainen tykkää kun miehet ihailevat häntä, siis sillä tavalla ihailevat, pitävät naista viehättävänä ja haluttavana, niin se on jollain tapaa väärin? kerro lisää tästä feministisestä aatteestasi, että miten se noin niinkuin toimii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis jos nainen tykkää kun miehet ihailevat häntä, siis sillä tavalla ihailevat, pitävät naista viehättävänä ja haluttavana, niin se on jollain tapaa väärin? kerro lisää tästä feministisestä aatteestasi, että miten se noin niinkuin toimii?

En pidä sitä aatteena, vaan ajalle tyypillisenä suuntauksena. Joka tosin jo lopussa

Naiset pitävät ihailusta, mutta yksikin vääränlainen kommentti voi nostattaa valtavam somen paskameren. Yhtäkkiä vaikuttaa, kuin kaikki naiset olisivat kaikkia miehiä vastaan. Näin ei ole oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä sitä aatteena, vaan ajalle tyypillisenä suuntauksena. Joka tosin jo lopussa

Naiset pitävät ihailusta, mutta yksikin vääränlainen kommentti voi nostattaa valtavam somen paskameren. Yhtäkkiä vaikuttaa, kuin kaikki naiset olisivat kaikkia miehiä vastaan. Näin ei ole oikeasti.

Muistutan, että hyvin käytäytyvät ihmiset eivät kirjoita vääränlaisia kommentteja.

Sinun kommenttisi oli siinä mielessä patriarkaatille tyypillinen, että patriarkaatin edustajat pyrkivät usein sälyttämään naisille vastuuta omasta huonosta käytöksestään.

Miesten huono käytös ei ole naisten syy. Ei edes kommenttikentissä. Miesten täytyy ihan itse opetella käyttäytymään.

🦄

• Itse kyllä olen niiden suhteen ihan ymmärtäväinen siinä mielessä että jos vastakkaisen sukupuolen paikallaolo koetaan niin ahdistavaksi että se estää kuntosalikäynnt niin on hyvä että on tällainen mahdollisuus.
      Samalla tavalla kuin uimahalleissa on naisten vuoro niin toivon että tällaiset kannustavat sitten kaikkia naisia liikuntaan mukaan.

Itsellänikin olisi korkea kynnys lähteä johonkin yleiseen joogaryhmään mutta olen käynyt äijäjoogassa jossa on oman tasoista (eli semikankeaa porukkaa) seurana.

• Anonyymi

Mutta siinä se ymmärtämisen vaikeus juuri onkin!

En ymmärrä, miksi vastakkaisen sukupuolen paikallaolo koetaan ahdistavaksi. Mistä niitä katseita muuten saisi?!

Ja kuka treenaisi ilman, että joku katsoo?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä, miksi vastakkaisen sukupuolen paikallaolo koetaan ahdistavaksi. Mistä niitä katseita muuten saisi?!

🦄

no siis, käsittäisin asian niin että noille naisille on ok että toiset naiset ahmivat heitä katseillaan ja huomioivat heitä hymyillään, mutta heille on ahdistavaa jos mies tekee sitä samaa. siis toisinsanoen he ovat feministejä.

minusta tuohon pitäisi puuttua kovalla kädellä ja karsia tuollainen asennoituminen heti pois koko yhteiskunnasta. sille ei pidä antaa yhtään sijaa missään.
        tuota naisten eristämistä alettiin tekemään erään uskonnon varjolla, ja nyt silkan feministisen aatteen takia. ei tuollaista eriarvoistamista pitäisi hyväksyä ollenkaan missään vähänkään sivistyneessä yhteiskunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no siis, käsittäisin asian niin että noille naisille on ok että toiset naiset ahmivat heitä katseillaan ja huomioivat heitä hymyillään, mutta heille on ahdistavaa jos mies tekee sitä samaa. siis toisinsanoen he ovat feministejä.

minusta tuohon pitäisi puuttua kovalla kädellä ja karsia tuollainen asennoituminen heti pois koko yhteiskunnasta. sille ei pidä antaa yhtään sijaa missään.
        tuota naisten eristämistä alettiin tekemään erään uskonnon varjolla, ja nyt silkan feministisen aatteen takia. ei tuollaista eriarvoistamista pitäisi hyväksyä ollenkaan missään vähänkään sivistyneessä yhteiskunnassa.

No nyt on paksua, yai sitten ei. Mielestäni miehet vahtii toisten miesten pefaa enemmän, eikä tässä maassa ole naisille enää mitään tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt on paksua, yai sitten ei. Mielestäni miehet vahtii toisten miesten pefaa enemmän, eikä tässä maassa ole naisille enää mitään tekemistä.

Otse rn menisi takuuseen edes yksisarvisen vehkeistä. Ihan sama mitä hyvää olevinaan naisista puhuu. Homopuppeli vailla huomiota. Sitähän nämä miehet nykyisin ovat tännä kaikki. Feministi olevinaan muka, hei haloo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otse rn menisi takuuseen edes yksisarvisen vehkeistä. Ihan sama mitä hyvää olevinaan naisista puhuu. Homopuppeli vailla huomiota. Sitähän nämä miehet nykyisin ovat tännä kaikki. Feministi olevinaan muka, hei haloo.

Mietinkin jo, eivätkö palleroni näy teksteissäni?! 🍒

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietinkin jo, eivätkö palleroni näy teksteissäni?! 🍒

🦄

Aika iso tunnustus. Kun kuitenkin selvästi yrität esiintyä naisena joka kannattaa feminismiä. Mutta kaikkien lukijoiden mielestä olet selkeästi mies. Selvät miesten mielipiteet, asenne, esiintyminen, sanat joita käytät. Lyhyet töksähtävät lauseet. Selvästi et edes tunne yhtään oikeaa feministiä, kun et tiedä niiden mielipiteistä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika iso tunnustus. Kun kuitenkin selvästi yrität esiintyä naisena joka kannattaa feminismiä. Mutta kaikkien lukijoiden mielestä olet selkeästi mies. Selvät miesten mielipiteet, asenne, esiintyminen, sanat joita käytät. Lyhyet töksähtävät lauseet. Selvästi et edes tunne yhtään oikeaa feministiä, kun et tiedä niiden mielipiteistä mitään.

Ahhahaa! 😄😄😄

Olen sanaton. 🤭

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Selvät miesten mielipiteet, asenne, esiintyminen, sanat joita käytät."

Voisinko saada näistä joitain esimerkkejä? Muutkin voivat vastata.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

🦄

Voi toki olla ettei kyse aina ole kyse vain vastakkaisesta sukupuolesta.

Jos naiset kaipaavat enemmän ryhmäliikuntaa tai aerobista harjoittelua niin voi olla taloudellisesti järkevää rakentaa sen tyylinen kuntosali ja rajata asiakaskunta sen mukaan.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Voi toki olla ettei kyse aina ole kyse vain vastakkaisesta sukupuolesta.

Jos naiset kaipaavat enemmän ryhmäliikuntaa tai aerobista harjoittelua niin voi olla taloudellisesti järkevää rakentaa sen tyylinen kuntosali ja rajata asiakaskunta sen mukaan.

Miksi naiset kaipaisivat sitä enemmän kuin miehet?

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi naiset kaipaisivat sitä enemmän kuin miehet?

🦄

En ole tullut kysyneeksi mutta sellaisen huomion meidän lähialueen saleista olen tehnyt että siellä missä on ryhmäliikuntaa ja ohjattuja tunteja niin asiakaskunta on naispainoitteista ja taas salit joissa on enemmän vapaita painoja ovaat taas miesten suosiossa.

Ainakin niitä miespuolisia salikavereita joita tunnen niin he käyvät salin lisäksi myös pallopeleissä. Naisilla ehkä panoostavat pelkästään tuohon aerobiseen.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

En ole tullut kysyneeksi mutta sellaisen huomion meidän lähialueen saleista olen tehnyt että siellä missä on ryhmäliikuntaa ja ohjattuja tunteja niin asiakaskunta on naispainoitteista ja taas salit joissa on enemmän vapaita painoja ovaat taas miesten suosiossa.

Ainakin niitä miespuolisia salikavereita joita tunnen niin he käyvät salin lisäksi myös pallopeleissä. Naisilla ehkä panoostavat pelkästään tuohon aerobiseen.

Aivan.

No en suoraan sanoen ymmärrä tuotakaan. En voi sietää ryhmäliikuntaa. En tarvitse ketään sanomaan, mitä minun tulee tehdä seuraavaksi. 😄

🦄

• Anonyymi

Niin onhan se feministeille aika kauheaa kun ne parhaat miehet ei ole siellä joita voisi yrittää liehitellä.. mutta ihanaa kun ne jotka ei niitä kiinnosta ei ole siellä..

Nautanat ystävälle monta kertaa kun valittaa että salilla on joku juntti joka yrittää iskee. Ja samaan hengenvetoon valittaa ettei se parhaan näkönen mies huomaa häntä salilla...

• Anonyymi

Lopeta lässytys ja mene homoilemaan ihan vapaasti. Mitäpä se naissille kuuluu. Iske ihan vapaasti. Teiltähän se sujuu.

• Anonyymi

Sori. Pyydän anteeksi. Veti vain mielen matalaksi ja hel#tin vihaiseksi. Syyystä tai toisesta, finitot. En lukenut edes tekstiäsi loppuun.

https://youtu.be/X10c8SZA-tU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori. Pyydän anteeksi. Veti vain mielen matalaksi ja hel#tin vihaiseksi. Syyystä tai toisesta, finitot. En lukenut edes tekstiäsi loppuun.

https://youtu.be/X10c8SZA-tU

Kannattaa ehkä katsella jotain naisten red pill videoita jos aiheuttaa noin kovia reaktioita. Esim gabby joka on lisensoitu terapeutti.

https://youtu.be/oFHbyUAQqE0

• Anonyymi

Minä ymmärrän.

Kaikki eivät nauti siitä miehisestä katseesta kuten sinä. Eivät halua tyhmiä neuvoja. Tulla ohitetuksi jonossa ja muuten vähätellyksi. Yleensäkään torjua jatkuvia häiriötekijöitä, vaikka treenaamaan on tultu, ei alistettavaksi.

Olen treenannut joskus aikoinani naisten puolella. Oli kivaa. Joskus etsinkin ihan naisten salia saunalla, mutten löytänyt tarpeeseeni vastaavaa.

Luonne on kasvanut tässä matkan aikana ja astraalinen kastraatio on nykyään erityistaitoni. Salit joissa käyn ovat toistaiseksi välttäneet myrkylliset miehet asiakkainaan. (Tai sitten ne miehet välttelevät minua 😁)

xLiner

• Anonyymi

"Kaikki eivät nauti siitä miehisestä katseesta kuten sinä. Eivät halua tyhmiä neuvoja. Tulla ohitetuksi jonossa ja muuten vähätellyksi. Yleensäkään torjua jatkuvia häiriötekijöitä, vaikka treenaamaan on tultu, ei alistettavaksi."

Pureskelen tämän pala kerrallaan.

"Kaikki eivät nauti siitä miehisestä katseesta kuten sinä."

Feministinä en tulkitse katsetta lainkaan "miehiseksi katseeksi" vaan treenaamiseni katseluksi.

"Eivät halua tyhmiä neuvoja."

Tällaisia en ole saanut koskaan. Mutta minä osaaankin treenata. Useimmat suomalaiset eivät neuvo muita, vaikka muut tekisivät liikkeitä väärin. Se on vaarallista ja tehotonta, mutta Suomessa on kohteliaampaa olla neuvomatta. Kaikki sen kuitenkin huomaavat, jos teet jotain ihan väärin.

"Tulla ohitetuksi jonossa ja muuten vähätellyksi."

Näin on tapahtunut minulle äärimmäisen harvoin. Kuntosalilla ei koskaan. Kerran joku nainen käyttäytyi huonosti eikä pyytänyt anteeksi. Huomautin hänelle siitä.

"Yleensäkään torjua jatkuvia häiriötekijöitä, vaikka treenaamaan on tultu, ei alistettavaksi."

Minäkin menen sinne treenaamaan. Minulla ei ole siellä muita häiriötekijöitä kuin ne lihakseni, joissa ei ole vielä tarpeeksi voimaa. Ainoa, joka on salilla minun "yläpuolellani" on rauta. 🥵 Eivät ihmiset.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaikki eivät nauti siitä miehisestä katseesta kuten sinä. Eivät halua tyhmiä neuvoja. Tulla ohitetuksi jonossa ja muuten vähätellyksi. Yleensäkään torjua jatkuvia häiriötekijöitä, vaikka treenaamaan on tultu, ei alistettavaksi."

Pureskelen tämän pala kerrallaan.

"Kaikki eivät nauti siitä miehisestä katseesta kuten sinä."

Feministinä en tulkitse katsetta lainkaan "miehiseksi katseeksi" vaan treenaamiseni katseluksi.

"Eivät halua tyhmiä neuvoja."

Tällaisia en ole saanut koskaan. Mutta minä osaaankin treenata. Useimmat suomalaiset eivät neuvo muita, vaikka muut tekisivät liikkeitä väärin. Se on vaarallista ja tehotonta, mutta Suomessa on kohteliaampaa olla neuvomatta. Kaikki sen kuitenkin huomaavat, jos teet jotain ihan väärin.

"Tulla ohitetuksi jonossa ja muuten vähätellyksi."

Näin on tapahtunut minulle äärimmäisen harvoin. Kuntosalilla ei koskaan. Kerran joku nainen käyttäytyi huonosti eikä pyytänyt anteeksi. Huomautin hänelle siitä.

"Yleensäkään torjua jatkuvia häiriötekijöitä, vaikka treenaamaan on tultu, ei alistettavaksi."

Minäkin menen sinne treenaamaan. Minulla ei ole siellä muita häiriötekijöitä kuin ne lihakseni, joissa ei ole vielä tarpeeksi voimaa. Ainoa, joka on salilla minun "yläpuolellani" on rauta. 🥵 Eivät ihmiset.

🦄

Mitä vttua Yksäri?

Eiku. Otsikossahan se luki.

Minä kuitenkin ymmärrän 🤗

xLiner

• Anonyymi

Käyn miehenä salilla tekemässä treenini ja jos paikalla sattuu olemaan hyvämuotoinen naissukupuolen edustaja, ihan taatusti vilkaisen sopivan hetken tullen.

En nyt tietenkään jää tuijottamaan tai ala kommentoimaan, voin tietysti moikata ja kenties hymyillä, jos katseet kohtaavat.

Lähtökohtaisesti en mene kyttäämään ketään salille, vaan treenaan ja lähden litomaan.
      Naiskauneus on salilla aivan yhtä toivottua kuin missä tahansa, kadulla, puistoissa, lenkkipolulla.

Siitä ei kenenkään kuitenkaan tarvitse päässään viritellä jatkokehitelmää, että satunnaisen vastakkaisen sukupuolen päässä kaikki salilla olisivat alasti ja kiihottuneita.

Siitähän tuo katseiden välttely lopulta kumpuaa.
      Joidenkin päässä on lapsuudesta saatu traumaattinen mielikuva, että alastomuus on häpeällistä, pyllistäminen on panokutsu ja kaikki ovat vaatteistaan huolimatta itse asiassa koko ajan kuola valuen pyrkimässä yhdyntään.

Sellaisten ihmisten on ehkä parasta hankkia apua tai sitten on vain eristäydyttävä sälekaihtimien taakse ja tungettava se pää omaan perseeseen vielä syvemmälle.

• Anonyymi

Se, mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle. Siksi on hyvä, että on valinnsnvaraa!

• Anonyymi

Erittäin järkevä kommentti! 😁👍

🦄

• Anonyymi

Otan vähän takaisin. Kommentissa on yksi häiritsevä kohta:

Kirjoittaja kertoo katsovansa naisKAUNEUTTA.

Minä puolestani olen puhunut treenaamisen katsomisesta. Se ei ole aina perinteisellä tavalla kaunista, koska se sisältää hikoilua, irvistelyä ynnä muuta. En myöskään ole väittänyt olevani kaunis.

Kun nainen tekee salilla hyvää treeniä raskailla painoilla, hänelle voisi antaa tunnustusta ensisijaisesti siitä, että hän tekee taidokasta työtä. 💪

Pyydän mitä kohteliaimmin vastausta kommenttiini siltä, jolle vastaan.

🦄

• Anonyymi

Kun kerran treenasin vajaan vuoden vain naisille tarkoitetulla salilla, en enää sekasaleille suostu menemään. Ympäristönä paljon miellyttävämpi, kaikin mahdollisin tavoin. Nykyisessä kaupungissa ei naisten saleja ole, joten liikun sitten muuten.

• Anonyymi

Voisitko perustella tämän mielipiteesi yksityiskohtaisesti, miksi tarkalleen ottaen mielestäsi on noin?

• Anonyymi

En ole pitkään aikaan uskaltautunut salille, mutta ehkä vielä joku päivä... Kynnystä kyllä laskisi se, jos lähellä olisi naisten kuntosali.

Mulla on aika paljonkin kokemusta siitä, että osa miehistä kommentoi ikävästi, jos ja kun en miellytä heidän esteettistä makuaan. En ymmärrä mikseivät voi vaan olla katsomatta, ja että miksi pitää olla vielä ilkeäkin. Naiset eivät ole koskaan sanoneet mitään, eivät salilla, uimahallissa tai missään muuallakaan.

• Anonyymi

Lisään vielä että ymmärrän kyllä sen, että joku toinen nauttii katseista, eikä se minulta ole pois, ei ollenkaan. Mutta itse en osaa ottaa katseita kuin arvosteluna, mikä se varmasti useimmiten onkin, ja olen sitten pahoillani siitä että olen siellä pilaamassa jonkun maisemia. Näkymättömyys olisi kiva juttu.

• Anonyymi

Paskat kukaan mies kommentoi yhtään mitään salilla käyvien naisten ulkonäöstä!

Olen käynyt sekä julkisilla että kaupallisilla saleilla vuosikymmeniä useamman kerran viikossa enkä IKINÄ ole kuullut mitään negatiivista kommentointia kenenkään ulkomuodosta.

Jonkun habaa tai pyykkilautaa on joskus ihasteltu ääneen, mutta kenenkään vartaloista ei ole muuten sanottu mitään, ja nuokin vain jos "kohde" on sattunut olemaan selvästi telinevoimistelijan tai bodarin keho tai jos nainen on selvästi poikkeuksellisen vahva, kommentointi hyväntahtoisesti kohdistuu suoritukseen ja henkilön fyysisiin kykyihin, ei perseen muotoon tai muodon puuttumiseen.

En tiedä, mistä on tullut harhakäsitys, että naisten saleilla hilluvat silaritissiset, huulitäytteillä ja tekoripsillä varustetut instagram-tyrkyt eivät kommentoisi tavallista, ehkä epävarmaa salilla käyvää toista naista.

Näitä kelmuja muuten ei pahemmin esimerkiksi uimahallien saleilla näy....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat kukaan mies kommentoi yhtään mitään salilla käyvien naisten ulkonäöstä!

Olen käynyt sekä julkisilla että kaupallisilla saleilla vuosikymmeniä useamman kerran viikossa enkä IKINÄ ole kuullut mitään negatiivista kommentointia kenenkään ulkomuodosta.

Jonkun habaa tai pyykkilautaa on joskus ihasteltu ääneen, mutta kenenkään vartaloista ei ole muuten sanottu mitään, ja nuokin vain jos "kohde" on sattunut olemaan selvästi telinevoimistelijan tai bodarin keho tai jos nainen on selvästi poikkeuksellisen vahva, kommentointi hyväntahtoisesti kohdistuu suoritukseen ja henkilön fyysisiin kykyihin, ei perseen muotoon tai muodon puuttumiseen.

En tiedä, mistä on tullut harhakäsitys, että naisten saleilla hilluvat silaritissiset, huulitäytteillä ja tekoripsillä varustetut instagram-tyrkyt eivät kommentoisi tavallista, ehkä epävarmaa salilla käyvää toista naista.

Näitä kelmuja muuten ei pahemmin esimerkiksi uimahallien saleilla näy....

"Paskat kukaan mies kommentoi yhtään mitään salilla käyvien naisten ulkonäöstä"

Wtf? Olen kyllä ihan itse oman elämäni kokemusasiantuntija, mutta hyvä että sinä tiedät paremmin. Onko sinulla yleisestikin ottaen vaikea hahmottaa ja/tai hyväksyä sitä että toisten ihmisten ajatukset ja kokemukset poikkeavat joskus omastasi?

Tarkennettakoon sen verran että kommentointi ei tokikaan ole rajoittunut kuntosalille, ja se on vähentynyt ajan saatossa, ehkä joko oman ikääntymiseni ja/tai miesten fiksuuntumisen myötä.

• Anonyymi

"Mulla on aika paljonkin kokemusta siitä, että osa miehistä kommentoi ikävästi, jos ja kun en miellytä heidän esteettistä makuaan."

Huh, aika hurjaa!

Kysy reippaasti miehen etu- ja sukunimi. Sitten ilmoitat salin henkilökunnalle. Tuollainen ihminen ansaitsee porttikiellon, ja ihan varmasti saa sellaisen, jos henkilökunta saa tietää.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mulla on aika paljonkin kokemusta siitä, että osa miehistä kommentoi ikävästi, jos ja kun en miellytä heidän esteettistä makuaan."

Huh, aika hurjaa!

Kysy reippaasti miehen etu- ja sukunimi. Sitten ilmoitat salin henkilökunnalle. Tuollainen ihminen ansaitsee porttikiellon, ja ihan varmasti saa sellaisen, jos henkilökunta saa tietää.

🦄

Okei, tuollaista mahdollisuutta en ollut ikinä ajatellutkaan. Joo.

Kai siihen on elämänsä aikana tottunut, että joillakin sitä sanomista tuntuu olevan. Ja onhan se tosi noloa olla sellaisen huomion kohteena, yleensä siitä tilanteesta vaan yrittää päästä pois mahdollisimman äkkiä.

Joskus ihmiset _ovat_ aika julmia ja lapsellisia. Just viime viikolla kuuntelin, kun pari työkaveria (> 40v miehiä) naureskeli kolmannelle, uudelle tyypille, jolla on kyllä aika erikoinen nauru, ja joka nauraa aika usein. Nämä kaksi hyväkästä sitten matkivat sitä naurua keskenään, kommentoivat aika häijysti ja naureskelivat, siitä aiheesta on tuntui riittävän hauskutusta heille. Onneksi se uusi tyyppi ei kuullut siitä mitään, varmastiolisi pahoittanut mielensä. Mutta siis, nämä ovat ihan aikuisia miehiä, päällepäin fiksun oloisia, töissäkäyviä ja koulutettuja jne., mutta eihän toi ole mitenkään asiallista työmaalla. Oon vähän yllättynyt ja loukkaantunut, ja mietin vaan että mitenkähän ne pilkkaa meitä muita, jos ei olla paikalla. Kakarat. Se on siinä ja tässä että annanko palautetta eteenpäin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, tuollaista mahdollisuutta en ollut ikinä ajatellutkaan. Joo.

Kai siihen on elämänsä aikana tottunut, että joillakin sitä sanomista tuntuu olevan. Ja onhan se tosi noloa olla sellaisen huomion kohteena, yleensä siitä tilanteesta vaan yrittää päästä pois mahdollisimman äkkiä.

Joskus ihmiset _ovat_ aika julmia ja lapsellisia. Just viime viikolla kuuntelin, kun pari työkaveria (> 40v miehiä) naureskeli kolmannelle, uudelle tyypille, jolla on kyllä aika erikoinen nauru, ja joka nauraa aika usein. Nämä kaksi hyväkästä sitten matkivat sitä naurua keskenään, kommentoivat aika häijysti ja naureskelivat, siitä aiheesta on tuntui riittävän hauskutusta heille. Onneksi se uusi tyyppi ei kuullut siitä mitään, varmastiolisi pahoittanut mielensä. Mutta siis, nämä ovat ihan aikuisia miehiä, päällepäin fiksun oloisia, töissäkäyviä ja koulutettuja jne., mutta eihän toi ole mitenkään asiallista työmaalla. Oon vähän yllättynyt ja loukkaantunut, ja mietin vaan että mitenkähän ne pilkkaa meitä muita, jos ei olla paikalla. Kakarat. Se on siinä ja tässä että annanko palautetta eteenpäin...

Esihenkilöillä on lakiin perustuva velvoite turvata kaikille kiusaamisesta vapaa ilmapiiri. Lisäksi heille maksetaan sen turvaamisesta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esihenkilöillä on lakiin perustuva velvoite turvata kaikille kiusaamisesta vapaa ilmapiiri. Lisäksi heille maksetaan sen turvaamisesta.

🦄

Joo, toki. Mutta ei tosta mitään rangaistusta tule kumminkaan, nuhteet ehkä, kun ei ole näyttöä sen enemmästä. En vaan usko että oli eka kerta, olen kuullut heidän aikaisemminkin keskenään naureskelevan tuohon tapaan, samaan sävyyn, nyt vaan olin sattumalta niin niin lähellä että kuulin aiheen. Enkä mä en oikein usko että noi +40v miehet enää oppii tavoille, taitaa olla mätiä omenia. Mutta että kaikkea sitä onkin. Inhottavaa!

(Tuntuu joskus että nuoret/nuoremmat miehet on paljon fiksummin käyttäytyviä kuin oma ikäluokka.)

• Anonyymi

Minä kyllä ymmärrän, että jotkut naiset haluavat treenata omassa rauhassaan. Minä käyn sekasalilla eikä minua miehet häiritse lainkaan. En kiinnitä heihin mitään huomiota ja oletan, etteivät hekään minuun. Salilla treenataan ja keskitytään omaan tekemiseen. Tai niin ainakin pitäisi. Jotkut naiset valitettavasti ovat kokeneet salilla häirintää ja erityisesti näiden henkilöiden kohdalla ymmärrän, jos he haluavat treenata omassa rauhassa.

Aletheias

• Anonyymi

Tuossa myös sulle selitys asiaan.
        https://www.svd.se/a/2dPKbr/ett-25-kilosryck-forandrade-saras-liv

"Medan fysisk styrka har stärkt mäns identitet, har den förvirrat kvinnors. Som tyngdlyftare blir Sara Martinsson ofta konfronterad av män. I boken ”Knäböj” skriver hon om hur kropps­ideal hindrat tjejer att bli riktigt starka."

Jos joku nainen on kokenut salilla "häirintää", tuohon "häirintään" voi olla monia syitä. Minua esimerkiksi on aina ottanut päähän, jos naisella on "liian kovat" tavoitteet salitreenaamisen suhteen. Tietysti mä pidän sen omana tietonani, jos nainen on mulle tuntematon, mutta esimerkiksi parisuhteessa uskoisin, että naisen "liian kovista" tavoitteista salilla, tulisi mulle ennemmin tai myöhemmin ongelmia.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa myös sulle selitys asiaan.

"Medan fysisk styrka har stärkt mäns identitet, har den förvirrat kvinnors. Som tyngdlyftare blir Sara Martinsson ofta konfronterad av män. I boken ”Knäböj” skriver hon om hur kropps­ideal hindrat tjejer att bli riktigt starka."

Jos joku nainen on kokenut salilla "häirintää", tuohon "häirintään" voi olla monia syitä. Minua esimerkiksi on aina ottanut päähän, jos naisella on "liian kovat" tavoitteet salitreenaamisen suhteen. Tietysti mä pidän sen omana tietonani, jos nainen on mulle tuntematon, mutta esimerkiksi parisuhteessa uskoisin, että naisen "liian kovista" tavoitteista salilla, tulisi mulle ennemmin tai myöhemmin ongelmia.

Todellavaikeeta

Varmasti on monia syitä siihen, jos joku kokee häirintää salilla. Moni kaunis nainen herättää miesten huomion, valitettavasti myös niiden ääliöiden. Nämä ääliöt eivät osaa normaaleja käyttäytymissääntöjä vaan alkavat käyttäytyä kuin idiootit. Toiset miehet ehkä kokevat naiset uhkana, mikä on todella outoa ja reagoivat uhkantunteeseen häiriköimällä naisia. Muistan sinun kertoneen tuosta kammostasi voimakkaita naisia kohtaan aikaisemminkin enkä pysty edelleenkään käsittämään sitä.

Saleissa on myös eroja. Salilla, jossa minä käyn, saa jokainen treenata rauhassa, myös ne kauniit nuoret naiset. Salillani käy monenlaisia ihmisiä enkä ole kertaakaan nähnyt asiatonta käyttäytymistä. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö se olisi mahdollista, mutta salillani on sellainen rauhallinen treenaamisen meininki, jokainen keskittyy omaan tekemiseen kuulokkeet korvissa. Sain tänäänkin tehä treenin ihan rauhassa 🤗 Vaihdoin vain pari sanaa puolitutun kanssa ja nyrkkeilyä treenaamassa olleen nuoren miehen kanssa. Oli hyvä treeni!

Aletheias

• Anonyymi

Tuossa on vastaus kysymykseen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Höh, lisää lihasta vain. Eikä mitään naisten saleja. 😁

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, lisää lihasta vain. Eikä mitään naisten saleja. 😁

🦄

Sun täytyy ymmärtää lihasten ja voiman merkitys laajemmin.

Jos mietitään vaikkapa eri uskontoja, minua on aina kiinnostanut tämä kysymys.
        https://yle.fi/a/3-12216013

”Naisen itsetunnon on oltava niin vahva, ettei hän pyri miehen yläpuolelle”

"Vaikka mies tekee muslimiperheessä päätökset, naisella kuuluu olla myös oma tahto, sanoo turkulainen perheenäiti Afrah Al Bayaty. “Jos mies mielivaltaisesti kieltää asioita naiselta, se ei ole oikein.”"

Erittäin mielenkiintoinen kysymys: jos mies itse on "heikko", kuinka yleistä on, että rajoittaa myös naisen salilla käyntiä.

Katsotaanpas salilla kävijöiden määrää esimerkiksi Intiassa, jossa syntyvyys on kuitenkin Länsimaita korkeammalla.
        https://www.hindustantimes.com/business/zerodha-ceo-nithin-kamath-on-gym-statistics-50-lakh-indians-engage-101684767623442.html

‘Only 0.2% of Indians hit the gym'

Tutkimusten mukaan esimerkiksi tämä hypergamia-ilmiö on kulttuurista riippumaton.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun täytyy ymmärtää lihasten ja voiman merkitys laajemmin.

Jos mietitään vaikkapa eri uskontoja, minua on aina kiinnostanut tämä kysymys.
        https://yle.fi/a/3-12216013

”Naisen itsetunnon on oltava niin vahva, ettei hän pyri miehen yläpuolelle”

"Vaikka mies tekee muslimiperheessä päätökset, naisella kuuluu olla myös oma tahto, sanoo turkulainen perheenäiti Afrah Al Bayaty. “Jos mies mielivaltaisesti kieltää asioita naiselta, se ei ole oikein.”"

Erittäin mielenkiintoinen kysymys: jos mies itse on "heikko", kuinka yleistä on, että rajoittaa myös naisen salilla käyntiä.

Katsotaanpas salilla kävijöiden määrää esimerkiksi Intiassa, jossa syntyvyys on kuitenkin Länsimaita korkeammalla.
        https://www.hindustantimes.com/business/zerodha-ceo-nithin-kamath-on-gym-statistics-50-lakh-indians-engage-101684767623442.html

‘Only 0.2% of Indians hit the gym'

Tutkimusten mukaan esimerkiksi tämä hypergamia-ilmiö on kulttuurista riippumaton.

Todellavaikeeta

Minua ei kiinnosta tuollainen lässytys. 😁 Sori.

Ei vaikuta minun elämääni.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei kiinnosta tuollainen lässytys. 😁 Sori.

Ei vaikuta minun elämääni.

🦄

hah!... no siinä nyt on oikea mies!
        tai siis nainen, tai jokin. sarvi päässä..

• Anonyymi

Ei ne nekään ymmärrä sinua.

• Anonyymi

Siinäpä olet ymmärtämättä, minä en salille mene itseäni esittelemään, enkä ketään iskemään, vaan treenaamaan.

• Anonyymi

Onko miesten kuntosaleja, joihin naisilta pääsy kielletty, kuten miehiltä on pääsy kielletty naisten kuntosaleille.
      Menevätkö naiset naisten kuntosaleille, että saavat treenata eevan asussa vai miksi naisten kuntosaleja on erikseen.

• Anonyymi

Niinpä. Erittäin hyvä kysymys.

• Anonyymi

Jotenkin epäilen että teistä hyvin harva käy salilla ja vähiten ap, koska antaa noin paljon energiaa tälle sivustolle ja salikeskustelulle.
      Ps: Säästä energiat salille.

• Anonyymi

Tosimies ei huomiota kaipaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Saleen et ymmärrä koska oot mies.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      99
      9510
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4937
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      50
      4629
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2398
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      105
      1622
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      44
      1434
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      55
      1364
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1296
    9. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      47
      1289
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1272
    Aihe