En ymmärrä naisten kuntosaleja

Anonyymi-ap

En ymmärrä naisten kuntosaleja!

En ole koskaan treenannut salilla, jossa minua ja treenaamistani ei katsota.

Enkä treenaa sellaisilla saleilla koskaan tulevaisuudessakaan, vaikka olisin miten ryppyinen ja raihnainen mummeli. 🤭

🦄

71

417

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mjaa

Itse olen unelmoinut salielämästä, mutta en ole päässyt eteistä edemmäs sisään, koska haisen viinalta ja tupakalta. Lisäksi minussa on kuulemma kumiliimatahroja ja lemuan ilokaasulta ja bensiiniltä.

Panettelua, sanon minä.

Otan yhteyttä ihmisoikeuskomissioon, niin katsotaan mistä se kana pissii.

(hihitystä)

• Anonyymi
        UUSI

Sali on siitä jännä kuntoilumuoto, että siellä alkaa haista paitsi omalta hieltä myös muiden hieltä, ellei ole varovainen. 🙄

🦄

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sali on siitä jännä kuntoilumuoto, että siellä alkaa haista paitsi omalta hieltä myös muiden hieltä, ellei ole varovainen. 🙄

🦄

Kuplahalleissa haisee kamalalta tiettyjen henkilöiden läsnäollessa.
        (siis vaikka olisivat käyneet suihkussa)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Rehellinen mielipiteeni on se että hikoilu on yliarvostettua

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki ei kaipaa katseita vaan treenirauhaa. Ei halua levitellä haaroja miesten edessä.

• Anonyymi
        UUSI

Minulla on kyllä housut jalassa salilla...

Kukaan ei myöskään koskaan ole asettunut strategisesti juuri reiden lähentäjä/loitontajalaitteen eteen, kun treenaan sillä. 🤔

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kyllä housut jalassa salilla...

Kukaan ei myöskään koskaan ole asettunut strategisesti juuri reiden lähentäjä/loitontajalaitteen eteen, kun treenaan sillä. 🤔

🦄

Riippuu salista, miten laitteet on aseteltu esim. peilin eteen jne. Ihan sama, miten on, mutta en tykkää. Joskus kävin sekasalilla ja en tykännyt. On ihmisiä, jotka keskittyy omaan treeniin ja sitten on ihmisiä, jotka tykkää katsella samalla muita. Ei välttämättä tee sitä tarkoituksella, mutta itse koin sen ahdistavaksi. Onneksi on nykyisin kotona salihuone.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu salista, miten laitteet on aseteltu esim. peilin eteen jne. Ihan sama, miten on, mutta en tykkää. Joskus kävin sekasalilla ja en tykännyt. On ihmisiä, jotka keskittyy omaan treeniin ja sitten on ihmisiä, jotka tykkää katsella samalla muita. Ei välttämättä tee sitä tarkoituksella, mutta itse koin sen ahdistavaksi. Onneksi on nykyisin kotona salihuone.

On hyvä tehdä peilin edessä sellaiset liikkeet, joissa vaaditaan vahvaa tukea monelta eri lihasryhmältä. Peilistä voi tarkistaa, että asento pysyy oikeana.

Minua ahdistaa, jos kukaan ei katso. 😩

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä tehdä peilin edessä sellaiset liikkeet, joissa vaaditaan vahvaa tukea monelta eri lihasryhmältä. Peilistä voi tarkistaa, että asento pysyy oikeana.

Minua ahdistaa, jos kukaan ei katso. 😩

🦄

Tykkään itsekin katseista muuten, mutta en salilla. Sama koskee lenkillä oloa. Moikkaan vain tutut lenkkeilijät. Minulla on muutama itse asiassa tuntematon moikkailututtu, jotka juoksee paljon samaan aikaan, mutta muuten välttelen katseita. Moikkailutut ovat ehkä asuneet ulkomailla, kun heillä on tuo tapana ja olen sitten vastannut peukutukseen tai moikkaukseen. Mutta muuten varsinkin kesällä katseet tuntuvat kiusalliselta. On vaikea katsoa silmiin vastaantulijoita. Ei johdu itsetunnosta. En ole epävarma itsestä. Juoksen mikroshortseissa ja topissa jos lämmintä, mutta en vaan tykkää katseista urheillessa. Jännä juttu, nyt vasta oikein mietin asiaa. Tosiaan, katseet ahdistaa.

• Anonyymi
      UUSI

Perseen täytyy olla hyvä ja hyvät rinnat. Niitä on ilo katsella.

• Anonyymi
        UUSI

Et voi vaikuttaa niiden ulkomuotoon, esiintymistiheyteen tai muuhunkaan sellaiseen, josta käytät sanaa "täytyy".

Olivat nuo ruumiinosat minkälaiset tahansa, ne ovat näkyvillä treenivaatteiden alla, jos kyseessä on sekasali.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

En mene salille katseltavaksi vaan treenaamaan, mutten minäkään menisi erilliselle naisten salille.

• Anonyymi
        UUSI

Molemmat onnistuvat vaivatta samanaikaisesti! Tai ei nyt sillä tavalla vaivatta, että kyllä salilla vaivaa täytyy nähdä, jos haluaa lihaksia.

Olen elävä todiste siitä, että huomionkipeys ei sulje pois tehokasta treeniä.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

Täysin varma, kaikkia naisia edustavilta feministeiltä saatu tieto on, että naisten suurin tarve ja haave on olla täysin rauhassa miehiltä.

Joten avaus on valetta.

• Anonyymi
        UUSI

Tai sitten minä en ole oikea feministi. 🤔

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Heteronaisena feminismin määrästä riippumatta, elämä olisi varsin tylsää ilman miehiä. sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten minä en ole oikea feministi. 🤔

🦄

olet huono feministi! häpeä!....

• UUSI

Kuntosalien yhteydessä voisi toimia baari, jossa tietysti myydään kaljaa.

Baaripöydät ripotelllaan pitkin salia ja ne sijoitetaan lähelle kuntolaitetta, jotta näkymä olisi hyvä.

Tämä ratkaisu varmasti tyydyttäisi niitä henkilöitä, jotka kaipaavat huomiota.

• Anonyymi
        UUSI

Unohdit, että eihän kuka vaan saa katsella ketä vaan.

Ja tässä on suuri vaara sille, että ällöttävät miehet erehtyvät katsomaan ihanien miesten tilalla.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä on suuri vaara sille, että ällöttävät miehet erehtyvät katsomaan ihanien miesten tilalla.

Olen nähnyt kuntosaleja, joissa on suuret kadulle avautuvat ikkunat.
        Enää ei puutu kuin punainen valo.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on hyvä idea.

Huutaisin kymmenen minuutin välein sinne tiskille: "Senkin laiskottelijat! Katsokaa minusta mallia!"

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien katseet kelpaavat, myös naisten!

Kunhan katsoo ystävällisesti. 😊

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Gattino kirjoitti:

Olen nähnyt kuntosaleja, joissa on suuret kadulle avautuvat ikkunat.
        Enää ei puutu kuin punainen valo.

Minä olen treenannutkin sellaisilla.

Ne ikkunat olivat pettymys: kukaan ei katsonut minua niiden kautta.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

minusta typerää liiketaloudellisesti rajata asiakaskuntaa?

• Anonyymi
      UUSI

eikö ne tajua että sinnehän lesbot rynnii sitten

• Anonyymi
      UUSI

Vanhana ja ryppyisenä pidät ilmeisesti sitten kunnon mekkalaa salilla tai haiset vaan kaalilaatikolle aina pinnistyksen jälkeen?

-keinovaginamies-

• UUSI

😄Aistin kaalilaatikon tuoksun.

• Anonyymi
        UUSI
        Gattino kirjoitti:

😄Aistin kaalilaatikon tuoksun.

No pakkohan sen on yrittää, että saa jotain huomioo :)
        Laittaa ukkonsa vielä kokkailemaan ne laatikot :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No pakkohan sen on yrittää, että saa jotain huomioo :)
        Laittaa ukkonsa vielä kokkailemaan ne laatikot :))

-keinovaginamies-

Keskustelunne on epäasiallista, epäkohteliasta ja ällöttävää. Pidän väittelystä mutta en väittele ihmisten kanssa, jotka eivät osaa käyttäytyä.

🦄

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelunne on epäasiallista, epäkohteliasta ja ällöttävää. Pidän väittelystä mutta en väittele ihmisten kanssa, jotka eivät osaa käyttäytyä.

🦄

Voivoi, taasko joudun jäähylle, vaikka vain aistin kaalilaatikon tuoksun?
        Toisaalta en kaipaa mitään väittelyä. 😄

• UUSI
        Gattino kirjoitti:

Voivoi, taasko joudun jäähylle, vaikka vain aistin kaalilaatikon tuoksun?
        Toisaalta en kaipaa mitään väittelyä. 😄

Olen niin kömpelö ihmissuhteissa.

Kaveri täytti 50 vuotta ja sytytti sen kunniaksi sikarin.
        Kysyin kaverilta, tietääkö hän mitä Freud ajatteli sikarista,

"Kiitti vit*sti", kiitteli kaveri ja sammutti sikarin.

• Anonyymi
        UUSI
        Gattino kirjoitti:

Olen niin kömpelö ihmissuhteissa.

Kaveri täytti 50 vuotta ja sytytti sen kunniaksi sikarin.
        Kysyin kaverilta, tietääkö hän mitä Freud ajatteli sikarista,

"Kiitti vit*sti", kiitteli kaveri ja sammutti sikarin.

Ääh,
        Tuossa vaiheessahan imaistaan vain isommat sauhut ja hymyillään kaverille :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
      UUSI

Selvyyden vuoksi lisään vielä, että eniten pidän tietysti siitä, että mieheni katsoo treenaamistani. Hän on vain niin kovin kohtelias, että hän katsoo minua hyvin vaivihkaa silloin, kun en itse näe. Hän osaa myös antaa objektiivista palautetta tekniikastani.

🦄

• UUSI

Ai kuinka romanttinen mies 😊.
        Tuosta asetelmasta voisi tehdä eroottisen leikin.

Ensin pitäisi asentaa (jumppa)tanko olohuoneeseen.

Intiimisti kotona, roikut tangossa, mies katsoo televisiota, vilkuilee sivusilmällä, kun avaat vartaloasi vain hänelle...

• Anonyymi
        UUSI
        Gattino kirjoitti:

Ai kuinka romanttinen mies 😊.
        Tuosta asetelmasta voisi tehdä eroottisen leikin.

Ensin pitäisi asentaa (jumppa)tanko olohuoneeseen.

Intiimisti kotona, roikut tangossa, mies katsoo televisiota, vilkuilee sivusilmällä, kun avaat vartaloasi vain hänelle...

Hän on romanttinen. Vielä hieman romanttisempi kuin minä.

En tarvitse mitään tankoa. Kun olen opetellut jonkin uuden tanssiliikkeen, pyydän häntä katsomaan sen. Kohteliaisuudesta kysyn kyllä aina, sopiiko häiritä television katsomista tai lukemista hieman. 🤭

Hän myös tanssii kanssani jonkin paritanssin, jos kauniisti pyydän. Itse en vain oikein osaa paritanssien askeleita. 😞 Olen harrastanut enemmän yksilötansseja. Mutta paritanssit vain tuntuvat mukavilta, vaikkei oikein osaisikaan. 🤭

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Tosi ällöttävää, ikävä sanoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi ällöttävää, ikävä sanoa.

Ihanaa! 😍

Miksi se sinua ällöttää?

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Vai katsooko sinä punnerrat ja mies katselee muita naisia ja vokottelee heitä ja sinä luulet et katselee salaa ja vaivihkaa sinua oikeasti vahtaa muita naisia tai miehiä ehkä sen kohokohta on päästä suihkuun katselemaan miehiä ja suihkussa seksiä miksi se muuten sinne menisi

• Anonyymi
        UUSI

Ja menetkö sinä oikeasti sinne muka treenaamaan vai katselemaan naisia pukuhuoneessa ja suihkussa ehkä naisten kanssa naisten välistä seksiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja menetkö sinä oikeasti sinne muka treenaamaan vai katselemaan naisia pukuhuoneessa ja suihkussa ehkä naisten kanssa naisten välistä seksiä

Välis. Sinä käyttäydyt huonosti. Opettele käyttäytymään.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

Ne tehdään tietyille ulkomaalaisryhmille, joiden ei ole sallittua kuntoilla miesten läsnäollessa.

• UUSI

Mietin, että pitäisikö perustaa kuntosali, jossa on erityisesti kiinnitetty huomiota valaistukseen ja hyviin kuvaustaustoihin.

• UUSI

Se on hyvä alku.

Tarjolla voisi olla myös ammattikuvaajan palveluita, kuten videokuvausta ja editointia.

Lähikuvaa sykkivästä lihaksesta ja vähän öljyä iholle, kiiltoa tuomaan.

Sitä kelpaa muille näytellä kun kertoo treeneistään.

• UUSI
        Gattino kirjoitti:

Se on hyvä alku.

Tarjolla voisi olla myös ammattikuvaajan palveluita, kuten videokuvausta ja editointia.

Lähikuvaa sykkivästä lihaksesta ja vähän öljyä iholle, kiiltoa tuomaan.

Sitä kelpaa muille näytellä kun kertoo treeneistään.

Videoon voisi viellä lisätä musiikkia.

Tässä olisi massan tuntua.

Gustav Holst- The Planets
        https://www.youtube.com/watch?v=Isic2Z2e2xs

• UUSI

• UUSI

Minä taas ymmärrän. En halua arvostelevia katseita osakseni.

• Anonyymi
        UUSI

Kun tekee hommat hyvin ja nostaa paljon rautaa, katseet eivät ole huonolla tavalla arvostelevia.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tekee hommat hyvin ja nostaa paljon rautaa, katseet eivät ole huonolla tavalla arvostelevia.

🦄

Hei, mutta AV osaa arvostaa kuntoilevia naisia. Toki hänen tunnelmansa voi mennä pilalle, jos käytät meikkiä. Ja todettakoon sekin, etteivät meikit tahdo pysyä hyvin kuntosalilla :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, mutta AV osaa arvostaa kuntoilevia naisia. Toki hänen tunnelmansa voi mennä pilalle, jos käytät meikkiä. Ja todettakoon sekin, etteivät meikit tahdo pysyä hyvin kuntosalilla :)

En koskaan meikkaa varta vasten salia varten, mutta jos menen salille jostain muualta kuin kotoa, kasvoilla on meikkiä.

Suurin ongelma meikin kanssa treenatessa on se, ettei iho hengitä kunnolla. Meikit pysyvät kyllä hyvin. Hiki tulee siitä läpi. Mutta paremmin se pääsee tulemaan jos ei sen tarvitse raivata tietään meikin läpi.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan meikkaa varta vasten salia varten, mutta jos menen salille jostain muualta kuin kotoa, kasvoilla on meikkiä.

Suurin ongelma meikin kanssa treenatessa on se, ettei iho hengitä kunnolla. Meikit pysyvät kyllä hyvin. Hiki tulee siitä läpi. Mutta paremmin se pääsee tulemaan jos ei sen tarvitse raivata tietään meikin läpi.

🦄

Äh, se oli vain heitton AV:lle :). Ihan sama minulle, mitä muut tekevät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, se oli vain heitton AV:lle :). Ihan sama minulle, mitä muut tekevät.

Tiesin, mutta halusin selostaa vain selostamisen ilosta. 😇

🦄

• Anonyymi
      UUSI

en minäkään...

olen mies, ja salilla treenaamiseen oleellisesti kuuluu se että toiset katsoo mitä teet, ja jos nostat isoja painoja saat ihailua osaksesi.
      ehkä naiset tuntee häpeää niistä pikkuriikkisistä painoista mitä ne käyttää?

• Anonyymi
        UUSI

"salilla treenaamiseen oleellisesti kuuluu se että toiset katsoo mitä teet, ja jos nostat isoja painoja saat ihailua osaksesi."

Juuri näin! Lisäisin tuohon vielä sen, että tekniikka täytyy olla hallussa. Jos painot ovat isommat kuin mihin olisi oikeasti voimaa, tekniikka kärsii. Voimaa ei siis voi kompensoida huonolla tekniikalla.

Naisten häpeästä osaa sanoa. En ole koskaan nostanut pikkuriikkisiä painoja. 😎

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Voi huokaus. Kyllä Todellavaikeeta oli sittem ykkösmies, mitä naisten katseluun kuntosaleilla tulee.

Niin puhdasta ja hyvää tekevää kateutta ei ole voinut saada mistään muualta 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi huokaus. Kyllä Todellavaikeeta oli sittem ykkösmies, mitä naisten katseluun kuntosaleilla tulee.

Niin puhdasta ja hyvää tekevää kateutta ei ole voinut saada mistään muualta 🤭

Hän katseli sellaisia feminiinisiä naisia, jotka eivät olleet ikinä rautaa nähneetkään, saati sitten nostaneet.

Mutta jokaisella on makunsa ja saa ollakin.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

Valitettavasti jotkut naiset saavat osakseen paljon epätoivottua lähentelyä miesten osalta (yleensä ulkomaalaisten), vaikka haluavat vain keskittyä treenaamiseen.

• Anonyymi
        UUSI

no tuossa on selkeä ongelma, mutta tuo ongelma ei keskity kuntosaleihin vaan on kaikkialla, baareissa, kirjastoissa, ravintoloissa, kaupoissa, kadulla. kun joillain maahantulijoilla on aivan erillainen kulttuuri kuin mitä täällä on, heillä on aivan ok mennä juttelemaan kenelle tahansa sattuvat näkemään.

tuohon voisi puuttua siten että sääntö saleilla olisi ettei muita treenaajia saa häiritä, ja olisi erikseen lepo-alue missä voi keskustella.

• Anonyymi
      UUSI

Minä taas ymmärrän naisten kuntosaleja.

Sitä en ymmärrä, että haluat miehiltä myönnytyksiä, joita he eivät tule antamaan. Se saa vaikuttamaan naiset yksinkertaisilta, vaikka tavoitteesi on toinen. Itse pelkään, että tässä maailmantilanteessa aloituksesi lietsoo enemmän polarisaatiota.

Tapoja on monia, mutta et pyri avaamaan asiaa järkiperusteluin. Minusta tämä tällainen on jo mennyttä, vaikka taustalla oleva asia ei.

Jos taas haluat pitää vain hauskaa palstalla, niin asia on okei. Ja ehkä avaat asiaa vasta lopuksi :)

• Anonyymi
        UUSI

"Sitä en ymmärrä, että haluat miehiltä myönnytyksiä, joita he eivät tule antamaan."

Kutsutaanko katseita nykyään "myönnytyksiksi"?

Sillä mitään muuta kuin katseita en ole salilla halunnut, etkä löydä teksteistäni todisteita siitä, että olisin mitään muuta halunnut.

Ja ihan hyvin olen katseita saanut.

Eli voit lopettaa valehtelun.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Sitä en ymmärrä, että haluat miehiltä myönnytyksiä, joita he eivät tule antamaan."

Kutsutaanko katseita nykyään "myönnytyksiksi"?

Sillä mitään muuta kuin katseita en ole salilla halunnut, etkä löydä teksteistäni todisteita siitä, että olisin mitään muuta halunnut.

Ja ihan hyvin olen katseita saanut.

Eli voit lopettaa valehtelun.

🦄

Ymmärrät väärin mitä tarkoitin. Kerjäät ihailua ja läpsit päin näköä vääränlaisista kommenteista, joita et halua.

Onko tämä näkemykseni valehtelua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrät väärin mitä tarkoitin. Kerjäät ihailua ja läpsit päin näköä vääränlaisista kommenteista, joita et halua.

On totta, etten ymmärrä lainkaan, mistä puhut.

Et varmaankaan vaivaudu selittämään, mitä tarkoitat, mutta totta puhuen minua ei edes oikein kiinnosta.

Olen tottunut hyvin käyttäytyvien ja ystävällisten miesten seuraan. Sinä outoine vihjailuinesi et edusta sellaisia.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

siis jos nainen tykkää kun miehet ihailevat häntä, siis sillä tavalla ihailevat, pitävät naista viehättävänä ja haluttavana, niin se on jollain tapaa väärin? kerro lisää tästä feministisestä aatteestasi, että miten se noin niinkuin toimii?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

siis jos nainen tykkää kun miehet ihailevat häntä, siis sillä tavalla ihailevat, pitävät naista viehättävänä ja haluttavana, niin se on jollain tapaa väärin? kerro lisää tästä feministisestä aatteestasi, että miten se noin niinkuin toimii?

En pidä sitä aatteena, vaan ajalle tyypillisenä suuntauksena. Joka tosin jo lopussa

Naiset pitävät ihailusta, mutta yksikin vääränlainen kommentti voi nostattaa valtavam somen paskameren. Yhtäkkiä vaikuttaa, kuin kaikki naiset olisivat kaikkia miehiä vastaan. Näin ei ole oikeasti.

• UUSI

Itse kyllä olen niiden suhteen ihan ymmärtäväinen siinä mielessä että jos vastakkaisen sukupuolen paikallaolo koetaan niin ahdistavaksi että se estää kuntosalikäynnt niin on hyvä että on tällainen mahdollisuus.
      Samalla tavalla kuin uimahalleissa on naisten vuoro niin toivon että tällaiset kannustavat sitten kaikkia naisia liikuntaan mukaan.

Itsellänikin olisi korkea kynnys lähteä johonkin yleiseen joogaryhmään mutta olen käynyt äijäjoogassa jossa on oman tasoista (eli semikankeaa porukkaa) seurana.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta siinä se ymmärtämisen vaikeus juuri onkin!

En ymmärrä, miksi vastakkaisen sukupuolen paikallaolo koetaan ahdistavaksi. Mistä niitä katseita muuten saisi?!

Ja kuka treenaisi ilman, että joku katsoo?

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siinä se ymmärtämisen vaikeus juuri onkin!

En ymmärrä, miksi vastakkaisen sukupuolen paikallaolo koetaan ahdistavaksi. Mistä niitä katseita muuten saisi?!

Ja kuka treenaisi ilman, että joku katsoo?

🦄

no siis, käsittäisin asian niin että noille naisille on ok että toiset naiset ahmivat heitä katseillaan ja huomioivat heitä hymyillään, mutta heille on ahdistavaa jos mies tekee sitä samaa. siis toisinsanoen he ovat feministejä.

minusta tuohon pitäisi puuttua kovalla kädellä ja karsia tuollainen asennoituminen heti pois koko yhteiskunnasta. sille ei pidä antaa yhtään sijaa missään.
        tuota naisten eristämistä alettiin tekemään erään uskonnon varjolla, ja nyt silkan feministisen aatteen takia. ei tuollaista eriarvoistamista pitäisi hyväksyä ollenkaan missään vähänkään sivistyneessä yhteiskunnassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

no siis, käsittäisin asian niin että noille naisille on ok että toiset naiset ahmivat heitä katseillaan ja huomioivat heitä hymyillään, mutta heille on ahdistavaa jos mies tekee sitä samaa. siis toisinsanoen he ovat feministejä.

minusta tuohon pitäisi puuttua kovalla kädellä ja karsia tuollainen asennoituminen heti pois koko yhteiskunnasta. sille ei pidä antaa yhtään sijaa missään.
        tuota naisten eristämistä alettiin tekemään erään uskonnon varjolla, ja nyt silkan feministisen aatteen takia. ei tuollaista eriarvoistamista pitäisi hyväksyä ollenkaan missään vähänkään sivistyneessä yhteiskunnassa.

No nyt on paksua, yai sitten ei. Mielestäni miehet vahtii toisten miesten pefaa enemmän, eikä tässä maassa ole naisille enää mitään tekemistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt on paksua, yai sitten ei. Mielestäni miehet vahtii toisten miesten pefaa enemmän, eikä tässä maassa ole naisille enää mitään tekemistä.

Otse rn menisi takuuseen edes yksisarvisen vehkeistä. Ihan sama mitä hyvää olevinaan naisista puhuu. Homopuppeli vailla huomiota. Sitähän nämä miehet nykyisin ovat tännä kaikki. Feministi olevinaan muka, hei haloo.

• Anonyymi
      UUSI

Niin onhan se feministeille aika kauheaa kun ne parhaat miehet ei ole siellä joita voisi yrittää liehitellä.. mutta ihanaa kun ne jotka ei niitä kiinnosta ei ole siellä..

Nautanat ystävälle monta kertaa kun valittaa että salilla on joku juntti joka yrittää iskee. Ja samaan hengenvetoon valittaa ettei se parhaan näkönen mies huomaa häntä salilla...

• Anonyymi
        UUSI

Lopeta lässytys ja mene homoilemaan ihan vapaasti. Mitäpä se naissille kuuluu. Iske ihan vapaasti. Teiltähän se sujuu.

• Anonyymi
        UUSI

Sori. Pyydän anteeksi. Veti vain mielen matalaksi ja hel#tin vihaiseksi. Syyystä tai toisesta, finitot. En lukenut edes tekstiäsi loppuun.

https://youtu.be/X10c8SZA-tU

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      191
      3507
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      12
      3100
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      63
      2489
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2125
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1910
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1858
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      39
      1682
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1571
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1123
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74