Vaateliikkeissä on epämiellyttävää ja ahdistavaa käydä katsomassa vaatteita, kun myyjät hyökkäävät heti kimppuun "voinko olla avuksi". Tätä lausetta saa jatkuvasti kuulla samassa liikkeessä useammalta myyjältä. Heti ollaan kimpussa, kun sisään astutaan. Voinko olla avuksi!
Vaateliikkeet
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
No voi hellanlettas ku sitä ollaan herkkää!!!Se on hienoa että apua/neuvoa on tarjolla jumaliste!Parempihan se noinpäin on,vai tykkäätkö ettiä apua kaupassa ?!
- Anonyymi
Ei minua haittaa, toisinaan apu kelpaa ja saan hyvää palvelua ja joskus sanon kohteliaasti:
Kiitos, haluan ensin katsella, pyydän apua jos tarvitsen ja katson myyjää silmiin kunnes saan ymmärtävän nyökkäyksen. Myynti on myyjän työtä, ei kait ne ilkeyttään apuaan tarjoa.
- Anonyymi
Tuskimpa asiakkaat ovat niin avuttomia etteikö löydä etsimäänsä tuotetta ilman, että heti on joku niskaan hengittämässä. Kiva olisi rauhassa katsella mikä itseä miellyttäisi eikä vain myyjää.
- Anonyymi
Toiset löytävät itse, toinen tarvitsee apua, ja myyjät ovat myös asiakkaita varten muun työn ohessa, koitapa ymmärtää. Ja on sinulla suu sanoa, ja kiittää tarjouksesta palvella, ellet tarvitse apua.
- Anonyymi
Aloittaja on nyt ihan kujalla,ei myyjä halua häiritä ...
- Anonyymi
Jos joku tulee kauppaan,hän on ostamassa jotain.Myyjä on apurina ostamisessa.Sitä varten hän on siellä.Ei hän voi tietää kuka on introvertti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1394735Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv772706Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91186- 48924
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799