eikö teitä persut hävetä yhtään?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c4d78aa7-9de5-4aef-b959-9768aefed6bc
juusola ja persut tapattavat paljon ihmisiä
9
507
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ei niitä hävetä. Etkö ole tutustunut aatteeseen, josta persut saavat innoituksensa.
- Anonyymi
Perussuomalaiset on isänmaallinen ja kristillissosiaalinen puolue, joka edistää kansallista etua. Me arvostamme ja haluamme korostaa tavallisten ihmisten ääntä ja roolia politiikassa, kulttuurissa ja historiassa.
Perussuomalaisten huomion keskiössä ei ole yksittäinen ammattikunta tai muu suppea eturyhmä vaan suomalaiset kokonaisuudessaan. Olemme vanhanaikaisen ja epäoikeudenmukaisen eturyhmäpolitiikan yläpuolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset on isänmaallinen ja kristillissosiaalinen puolue, joka edistää kansallista etua. Me arvostamme ja haluamme korostaa tavallisten ihmisten ääntä ja roolia politiikassa, kulttuurissa ja historiassa.
Perussuomalaisten huomion keskiössä ei ole yksittäinen ammattikunta tai muu suppea eturyhmä vaan suomalaiset kokonaisuudessaan. Olemme vanhanaikaisen ja epäoikeudenmukaisen eturyhmäpolitiikan yläpuolella.Ei se niin ole. Persupoliitikot on yksinkertaisten ja tehtäväänsä soveltumattomien hönöjen kokoelma, jotka ei häpeä valehdella saadakseen kannatusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten huomion keskiössä ei ole yksittäinen ammattikunta tai muu suppea eturyhmä vaan suomalaiset kokonaisuudessaan. Olemme vanhanaikaisen ja epäoikeudenmukaisen eturyhmäpolitiikan yläpuolella.Lyhyesti sanottuna persut ovat natsipuolue.
- Anonyymi
ex koulukiusattujen puolue
- Anonyymi
Ex- koulukiusaajien puolue.
- Anonyymi
Sitten sanotaan ettei persut ole onnistuneet missään. Kun tätä krokotiilinkyynelien määrää katsoo, niin on onnistuttu aivan erinomaisesti. Jokainen punikin vuodattama kyynel ja stressistä harmaantunut hius on voitto yhteiskunnalle :-)
- Anonyymi
Ikäni maksanut veroja, mutta palveluja ei enää saa. Kun kuolee, niin säästöähän siitä kertyy. Kaikenlaisia idiootteja sitä valtaan valitaan. Syyttäkää siten itseänne.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459