Antaa vai saada suukivat eli haluaisitko saada sen mieheltä vai antaa sen miehelle
Nainen kumman haluaisit nyt aamulla
25
208
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin SEN mieheltä, minkä jälkeen SE lentäisi ikkunasta.
- Anonyymi
Sen saatuasi otat kummiskin miehen syliisi ja pussailet etkä päästäisi miestä syli otteestasi pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen saatuasi otat kummiskin miehen syliisi ja pussailet etkä päästäisi miestä syli otteestasi pois
Hyi vttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¡!!!!!!!!!!!!!
Juuri nyt en kumpaakaan. Olisi mukava vain köllöttää hänen kainalossaan ja silitellä hänen kehoaa. Tosi monestihan tuo johtaa sitten eteenpäin, mutta sillä en aloittaisi.
- Anonyymi
Totta puhut mutta kun olet kainalossa niin huomaat miehen se pystyssä
- Anonyymi
Mutta nyt täytyy mennä tupakille kun aamupala syöty ja puolen kuppia vielä kahvia jäljellä mutta nyt tupakil
- Anonyymi
Tupakki teki hyvää ja nyt kysyttiin sinun toivettasi kumman sinä haluaisit
Anonyymi kirjoitti:
Tupakki teki hyvää ja nyt kysyttiin sinun toivettasi kumman sinä haluaisit
Olen ennenkin sanonut, että tykkään antaa sitä.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen ennenkin sanonut, että tykkään antaa sitä.
Ok ja nyt asiasta toiseen mutta kumpi tekisi sen eka koska mieskin haluaisi tehdä sen sinulle
Anonyymi kirjoitti:
Ok ja nyt asiasta toiseen mutta kumpi tekisi sen eka koska mieskin haluaisi tehdä sen sinulle
Minä tietysti.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä tietysti.
Ihanaa ja saisit itsekkin tänään usein sitä tai entä jos mies antaisi sinulle eka ja kun sen jälkeen olet antanut miehelle niin mies antaa sinulle sen toistamiseen ja kolmannenkin kerran
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä tietysti.
Mutta nyt täytyisi ruveta miettimään mitä tänään tekisi miettinyt jos menis kirjastoon katsomaan eri harrastus lehtiä jos sais vinkkiä uuteen harrastukseen eli jos lehdistä näkis jonkun kiintoisan harrastuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstasetä tämä myötähäpeää herättävä jutustelu oman fiktiohahmosi kanssa sinulle joku sexuaalinen teko? Aika WTtä
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt täytyisi ruveta miettimään mitä tänään tekisi miettinyt jos menis kirjastoon katsomaan eri harrastus lehtiä jos sais vinkkiä uuteen harrastukseen eli jos lehdistä näkis jonkun kiintoisan harrastuksen
Menehän ihmeessä. Ainakin täällä meillä on tosi liukasta, joten ole varovainen kulkiessasi.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Menehän ihmeessä. Ainakin täällä meillä on tosi liukasta, joten ole varovainen kulkiessasi.
Eipä ole pahemmin tullut käytyä kirjastossa kai siellä on info mistä kysyä missä on harraste lehtiä tai jos siellä liikaa ihmisiä niin jaksaako mennä ettei katsota että onko minusta tullut olli olematon kun kirjastoon menee
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole pahemmin tullut käytyä kirjastossa kai siellä on info mistä kysyä missä on harraste lehtiä tai jos siellä liikaa ihmisiä niin jaksaako mennä ettei katsota että onko minusta tullut olli olematon kun kirjastoon menee
Älä mieti liikaa mitä muut miettii. Äläkä välitä ilkeilijöistä.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Älä mieti liikaa mitä muut miettii. Äläkä välitä ilkeilijöistä.
Kyl sitä miettii ettei menetä mainetta naisten silmissä et onko tuosta tullut nössö lukutoukka ja jokainen nainen kirjastossa tulee kysymään mitä komea alfa uros tekee kirjastossa
- Anonyymi
Mites ois Gulli jököttää haluu pilluu uu
- Anonyymi
No tekeekö se sulla edes sitäkähän
- Anonyymi
Voi rähmä, älä saata minua kiusaukseen sanoa mtn hengisesti väkivaltaista näille
- Anonyymi
EnääN tänään ja näin.
- Anonyymi
Mutta mielihän saattaa muuttua kun päivä tästä nääs etenee 😈
- Anonyymi
Ei kiitos kiinnosta kumpikaan aamutuimaan.
- Anonyymi
Enpä tiedä, tarvitseeko apua hampaidenpesussa, mutta voin tarvittaessa survoa harjaa suuhun. Hammasvesipurskuttelu viimeistelee raikkaan vaikutelman. En nyt tiedä sitten, että kumpi ensin pesee, mutta voidaan yhdessä hoitaa asia jos on avun tarvetta. Aloittaa perältä ja etenee vaahdottuen koko ajan :)
- Anonyymi
Mikä ihmeen suukiva, brunbergin suukkoko se on se suukiva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai999510Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764937Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.504629Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82398Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051622- 441434
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota551364Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.471289Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641272