Kumpi söis

Anonyymi-ap

Mies vai nainen eli aamulla huomaatte aamu kahvilla että teiltä on eilisestä jäänyt esin 6 palaa fazerin sinistä suklaa palaa levystä tai yksi joulutorttu tai viineri tai tiikerikakun palanen eli kumpi sais syödä ne saisit itse päättää

47

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki minkä voi puolittaa syödään puoliksi, ellei sitten toinen luovu oikeudestaan puolikkaaseen.

Yksittäisiä suklaan palasia ei enää puoliteta.

🦄

• Anonyymi

Kyllä suklaankin voi jakaa esim kummallekkin 3 palaa ja tuskin yhtä joulutorttuu tai tiikerinkakun palaa puoliksi laitetaan eli sinä päätät kumpi söis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä suklaankin voi jakaa esim kummallekkin 3 palaa ja tuskin yhtä joulutorttuu tai tiikerinkakun palaa puoliksi laitetaan eli sinä päätät kumpi söis

Leivonnainen on helppo jakaa puoliksi veitsellä.

Minulle eivät maistu makeat jutut aamulla, joten en yleensä syö mitään kovin makeaa aamuisin. Mies saa vapaasti enemmän, jos on aamu.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle eivät maistu makeat jutut aamulla, joten en yleensä syö mitään kovin makeaa aamuisin. Mies saa vapaasti enemmän, jos on aamu.

🦄

No ei mies sanoo sinä saat syödä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Eli mies haluaa että saat aamulla hyvää miehelle kelpaa suukko sinulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei mies sanoo sinä saat syödä

Kyllä, on aina kohteliasta tarjota toiselle ensin. Mutta kuten sanoin, en kaipaa makeaa aamulla.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, on aina kohteliasta tarjota toiselle ensin. Mutta kuten sanoin, en kaipaa makeaa aamulla.

🦄

No syöt ne sitten päivällä tai sitten kun maistuu ne on sinun ja mies vartioi niitä sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No syöt ne sitten päivällä tai sitten kun maistuu ne on sinun ja mies vartioi niitä sinulle

Älä jaksa enää! 🥵 Olet uuvuttava keskustelukumppani! 🥵

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä yksittäinen suklaan palanenkin puolitetaan, kaikki voidaan puolittaa.

• Anonyymi

Samoin jakaisin. Jaettu ilo on kaksinkertainen.
      Vilma

• Anonyymi

Mies sanoo sinä saat syödä hän haluaa että sinä saat ne

• Anonyymi

Mies vai nainen vai muunsukupuolinen vai peräti persu?

• Anonyymi

Miksi vahingoittaa kehoaan syömällä mitään tuollaista sokerimoskaa?

• Jakaisin mussutettavat jo alun alkaen, niin ei tule sellaista tilannetta, että kumman syötävät ovat. Molemmat tietää jo valniiksi.

• Anonyymi

No miehen on puututtava ja sanottava ei sinä saat ne syödä ja ostetaan päivällä lisää suklaata tai viinereitä tai tehdään lisää joulutorttuja tai mies pyytää voisitko leipoa kuivakakkua että saatte kahvin kanssa kakkua mutta ei ole pakko leipoa jos et halua tai jaksa sit ostetaan jotain hyvää

• Anonyymi kirjoitti:

No miehen on puututtava ja sanottava ei sinä saat ne syödä ja ostetaan päivällä lisää suklaata tai viinereitä tai tehdään lisää joulutorttuja tai mies pyytää voisitko leipoa kuivakakkua että saatte kahvin kanssa kakkua mutta ei ole pakko leipoa jos et halua tai jaksa sit ostetaan jotain hyvää

No jos se mies haluaa väkisin ne mulle syöttää, niin leivotaan sitten jotain pikaista lisää. Mut kyllä se pitää sitten liikkuakin. Aina ei voi syödä kakkuja, että ei liho epäterveisiin mittasuhteisiin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No jos se mies haluaa väkisin ne mulle syöttää, niin leivotaan sitten jotain pikaista lisää. Mut kyllä se pitää sitten liikkuakin. Aina ei voi syödä kakkuja, että ei liho epäterveisiin mittasuhteisiin.

Et sinä yhdestä tai kahdesta joulutortusta liho ja ei tarvi liikkuu ja jos liikut niin autolla liikut

• Anonyymi

Kumpi ehtii

• Anonyymi

Tilanne on mahdoton. Ei olisi jäänyt yhtään mitään.

xLiner

• Anonyymi

Mutta jos jostakin syystä olis käynyt niin että jäi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos jostakin syystä olis käynyt niin että jäi

Se olisi sitten perikunnan murhe?

xLiner

• Anonyymi

Se syö, joka hakuaa. Jos molemmat hakuaa niin puoliksi. Hyvin yksinkertaista.

• Anonyymi

Ei se nyt ihan noin ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin ole

Kyllä on. Tai no ehkä ei sellaiselle, jota ei ole kasvatettu hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on. Tai no ehkä ei sellaiselle, jota ei ole kasvatettu hyvin.

Ei se nyt noin ole että se syö kuka haluaa vaan täytyy kysyä kumppanilta lupa syödä ne eli kysyä lupaa saanko syödä ne tai kysyä haluaako hän syödä ne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt noin ole että se syö kuka haluaa vaan täytyy kysyä kumppanilta lupa syödä ne eli kysyä lupaa saanko syödä ne tai kysyä haluaako hän syödä ne

Tuollaista ei kukaan ehdottanutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista ei kukaan ehdottanutkaan.

Totta luin ja ymmärsin väärin eli luin se syö joka haluaa mutta siinä lukikin se syö joka hakuaa eli myönnän en tiedä mitä hakuaa sana tarkoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta luin ja ymmärsin väärin eli luin se syö joka haluaa mutta siinä lukikin se syö joka hakuaa eli myönnän en tiedä mitä hakuaa sana tarkoittaa

Se tarkoittti kyllä, että se syö, joka haluaa. Päätelmäsi kyseisestä lauseesta meni kuitenkin täysin päin honkia, mutta niinhän sinulla tuppaa aina menemään.

Se syö, joka haluaa. Jos molemmat haluaa niin puoliksi. Hyvin yksinkertaista ... miten muuten ajattelit saada selville sen, haluavatko molemmat (mahdollista puolittamista varten), jollei asiaa kysytä? Viestini pitää ilmiselvästi sisällään oletuksen, että asiaa kysytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tarkoittti kyllä, että se syö, joka haluaa. Päätelmäsi kyseisestä lauseesta meni kuitenkin täysin päin honkia, mutta niinhän sinulla tuppaa aina menemään.

Se syö, joka haluaa. Jos molemmat haluaa niin puoliksi. Hyvin yksinkertaista ... miten muuten ajattelit saada selville sen, haluavatko molemmat (mahdollista puolittamista varten), jollei asiaa kysytä? Viestini pitää ilmiselvästi sisällään oletuksen, että asiaa kysytään.

Mies tietää sitä ei puoliteta vaan jompi kumpi syö sen kokonaan ja mieskin haluaisi sen syödä mutta haluaa antaa sen naiselleen ja mies kysyy haluatko sinä sen syödä tai sinä saat sen syödä hän ottaa voileipii eli mies haluaa että nainen saa suklaan tai joulutortun ja että mies sais suukon kiitokseksi ja kumpikin on tyytyväisiä mutta nyt on mentävä moikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tietää sitä ei puoliteta vaan jompi kumpi syö sen kokonaan ja mieskin haluaisi sen syödä mutta haluaa antaa sen naiselleen ja mies kysyy haluatko sinä sen syödä tai sinä saat sen syödä hän ottaa voileipii eli mies haluaa että nainen saa suklaan tai joulutortun ja että mies sais suukon kiitokseksi ja kumpikin on tyytyväisiä mutta nyt on mentävä moikka

No sitten syö. Who cares? En todellakaan jaksaisi katsella ukkoa, joka keksimällä keksii ongelmiaa joulutortuistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ei, en todellakaan olisi tyytyväinen, jos mies alkaisi jankuttaa jostain joulutortusta heti aamusta.

• Anonyymi

Kaikesta sitä voi ongelmia kuvetella. Herkut tietysti lähtökohtaisesti puolitetaan. Se, jolle tulee mieliteko syödä ne, kysyy haluaako toinen puolet. Jollei halua, saa kysyjä syödä ne. Ei kaikesta tarvitse tehdä ongelmaa.

• Anonyymi

No joo kaikessa puoliksi mutta tarviiko kysyä haluatko syödä puolet esim pienestä joulutortusta vaan kysyy toiselta haluaako hän sen kokonaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo kaikessa puoliksi mutta tarviiko kysyä haluatko syödä puolet esim pienestä joulutortusta vaan kysyy toiselta haluaako hän sen kokonaan

Jollei itse halua sitä herkkua, niin typerää sitten kysellä mitään. Se toinen kysyy saako hän syödä sen, sitten kun hän sen tahtoo ja voi sanoa, että syö pois.

• Anonyymi

Jos ajattelen tätä noin realistisesti omaan elämääni, niin mieheni ei halua tuollaisia. Suklaa hänelle saattaisi kelvata, mutta ei todellakaan heti aamusta. Suklaatakaan hän ei yleensä syö noin montaa palaa kerralla.

• Anonyymi

Mjaa

Heräsin vastaustuulella. Eli olen anti- reivannut.

(hirn)

Joo siis kukaan ei edes ehtisi reagoida milenkään, kun Siniset olisivat jo kadonneet.

Ei liikettä, ei ääniä.

(hirn)

• Anonyymi

Ei mun mies syö joulutorttuja eikä kakkuja, joten minä (tai muksu) syödään ne. Suklaat taas saa mies, sillä tavallinen fazerin sininen ei ole kovin mieleeni.

• Anonyymi

Mä en syö mitään aamukahvini kanssa.

• Anonyymi

Johan onkin taas varsinainen ongelma. Näin länsimaisen ylensyöntivaltion asukkaana totean, että kaupasta saa halutessaan lisää. En vahdi talouteni herkkuja, joten sen kun mies syö, jos mieli tekee.

• Anonyymi

Tuo on totta. Lapseni, joka luonnollisista syistä kärsii vielä omien henkilökohtaisten resurssien niukkuudesta, on selvästi suojelevampi omien herkkuruokiensa suhteen. Minä, joka taas en kärsi samanlaisesta resurssien niukkuudesta ja joka voin halutessani aina marssia hakemaan lisää, en ole likipitäenkään niin suojeleva noiden suhteen.

• Anonyymi
      UUSI

Suklaat puoliksi muuten ei väliä mulle.
      Tosin oisin vahingossa saattanut käydä yön aikana syömässä ne suklaat. Anteeks.

• Anonyymi
      UUSI

Mies söis kaiken muun, minä yhden joulutortun, koska en juurikaan syö makeaa ja torttu ei oo kovin makea ja siitä sais kuitenkin energiaa lenkille.

• Anonyymi
      UUSI

Minä en aamulla syö mitään joulutorttuja, viineriä, kakkua tai suklaata.
      Vain kaurapuuro puolukkasurvoksella ja marjoilla kelpaa minulle.

• UUSI

Aamuisin minulle ei maistu mikään makea. Jos toiselle maistuu, niin se saa ihan suosiolla syödä ne kaikki.
      Minulle aamiaiseksi riittää kupillinen teetä ja paahtoleipäviipale juustolla.

• Anonyymi
      UUSI

Nainen veisi wc:hen mukaan ja söisi siellä ettei vain kukaan huomaa.

• Anonyymi
      UUSI

Valitsisin suklaan noista. Aamuisin ei maistu mikään, mutta syön vähintään banaania ja kuguttia.Sem lisäksi pidän kanelipullasta.

En tosin ymmärrä naisten pakkosyttämisiä. Tulee aina tarve puistella sinua , koska epäilen että sinua vaivaa joku pakkosyöttämisen perversio.

Pitäisikö sinun yrittää selvittää se?

• Anonyymi
      UUSI

Jos epäilen, että kysyjä on pervo kehitysvammainen, niin syyllistynkö johonkin väärään.

Vältän puhumasta ajatuksiani ääneen, mutta miten pitkään ja miten paljon parempi on vaieta, ettei kukaan loukkaannu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9417
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      74
      4908
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      44
      4571
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2368
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1576
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      43
      1395
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      53
      1310
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1286
    9. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1252
    10. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      45
      1192
    Aihe