Alkoholi ei ole syy. Mies on selvinpäin mitä ihanin jota rakastaa. Ja joka varmasti rakastaa minua. Mutta vakava alkoholiongelma on ja ne kestävät kuukausia. Voi sen jälkeen olla muutaman kk juomatta ja ralli alkaa alusta. Työpaikkaa ei ole vielä menettänyt (oma firma). Nyt selvisi että on kännissä hakenut ja käynyt maksullisissa, koettanut vonkua seksiä ja kivaa seuraa yhdeltä sun toiselta (myös exältään). Tätä jatkunut hyvän tovin. Vihelsin meidän välisen pelin poikki. 8vuotta yhdessä ja nyt kaikki uusiksi. Viimeiset kaksi vuotta ollaan rakennettu omaa taloa, pihaa ja tonttia ja pohdittu tulevaa.
Ei itketä, minun tulevaisuuden suunnitelmat on selvät. Uuden kämpän ja töiden haku alkoi eilen. Isoja liikkeitä ja isoja menetyksiä tulee olemaan mutta askel kerrallaan. Hyvä tästä tulee minun puolelta, sen tiedän.
Miehen alkoholiongelma ja pettäminen
Anonyymi-ap
1
431
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit47582- 46569
- 76566
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183504