Alkoholi ei ole syy. Mies on selvinpäin mitä ihanin jota rakastaa. Ja joka varmasti rakastaa minua. Mutta vakava alkoholiongelma on ja ne kestävät kuukausia. Voi sen jälkeen olla muutaman kk juomatta ja ralli alkaa alusta. Työpaikkaa ei ole vielä menettänyt (oma firma). Nyt selvisi että on kännissä hakenut ja käynyt maksullisissa, koettanut vonkua seksiä ja kivaa seuraa yhdeltä sun toiselta (myös exältään). Tätä jatkunut hyvän tovin. Vihelsin meidän välisen pelin poikki. 8vuotta yhdessä ja nyt kaikki uusiksi. Viimeiset kaksi vuotta ollaan rakennettu omaa taloa, pihaa ja tonttia ja pohdittu tulevaa.
Ei itketä, minun tulevaisuuden suunnitelmat on selvät. Uuden kämpän ja töiden haku alkoi eilen. Isoja liikkeitä ja isoja menetyksiä tulee olemaan mutta askel kerrallaan. Hyvä tästä tulee minun puolelta, sen tiedän.
Miehen alkoholiongelma ja pettäminen
Anonyymi-ap
1
411
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2703354Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821379
- 1371038
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64839Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676