Siellä oli ollut PUURO-JUHLAT!
KENEN VAUVA OLI KEHDANNUT PASKANTAA KESKEN JUHLIEN HOUSUUN?
En minä Holo siitä valita, koska PASKALLA KÄYNTI ON MINUSTA NORMAALIA.
Kävin vauvan puolesta SAKASTIN puolen vessassa paskalla eli SYNNIN PÄÄSTÖLLÄ, koska en minä kyllä KEHTAA VAUVAN KANSSA ALKAA PASKASTA KÄRÄJÖIMÄÄN!
Paskasta käräjöinnit on Siirtolan seurakunnan hommia ja HOLONA en hänen seurakuntaan liity vaan mielummin otan VANKEUTTA, koska Siirtolan seurakunta on huhujen mukaan lähtösin Kittilästä. Lars Levi Laestadius oli muistaakseni Kittilän seurakunnan PASTORI.
Kävin Ivalon kirkon ala-kerran siivoamassa.
4
182
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään, että olisin hakenut sitä KIRKKOJEN JA SEURAKUNNAN SIIVOOJAN TYÖPAIKKAA, mutta en voi hakea, koska MINÄ OLEN TEHNYT SITÄKIN SIIVOUSTA IHAN PALKKA TYÖNTEKIJÄNÄ JA OLIN SILLOIN JO SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA.
FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ SIIVOUS TYÖT JOISTA MAKSETAAN PALKKAA ON KUNNIANLOUKKAUKSIA!
Minun pitää TYÖTTÖMÄNÄ KÄYDÄ KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHALLA TÖISSÄ JA PITÄÄ VIELÄ HEILLE MAKSAA KUNNIANLOUKKAUS KORVAUKSIA, koska HEISTÄ ON KUNNIANLOUKKAUS JOS MINULLE MAKSETAAN TYÖN TEOSTA PALKKAA! - Anonyymi
Juuso sano että oli hyvin siivottu.
- Anonyymi00005
Tietenkin oli, koska minä KUNNIATON PASKA POISTAN AINA KAIKKIEN SYNNISSÄ RYPEVIEN HUONOT ENERGIAT IVALON KIRKOSTA NIIN SIELLÄ PYSYY JUMALAN PUHTAASSA RAKKAUS ENERGIASSA.
En ole siitä rahallista korvausta ollut edes vailla.
Ivalon kirkon sakastissa minä KUNNIATON PASKA OLEN SAANUT NIMENI.
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ IVALON KIRKKO KUNNIAN LOUKKAUS JA IHAN LÄÄNIN ROVASTIA MYÖDEN.
ANTERO NIVA OLI MINUN KASTE-PAPPI.
LAPIN LÄÄNI OLI SILLOIN, KUN MINÄ SYNNYIN OULUN JA LAPIN LÄÄNIN.
EN EDES TIENNYT SITÄ, ETTÄ IVALON KIRKKO OLI OTETTU KÄYTTÖÖN 17.7 JOKA ON MYÖS MINUN SYNTYMÄPÄIVÄ.
FB KUNNIALLISILLA ON SENTÄÄN SUURET KUNNIAT, MUTTA IVALON KIRKKO NÄKYY IKKUNASTA KUN RAOTAN VERHOJA.
EI IVALON JA INARIN KIRKON TYÖNTEKIJÄT OLE TUOMINNEET MINUA ENKÄ MINÄ HEITÄ VAIKKA HEKIN OVAT OSA ERONNEET JA MENNEET UUTEEN SUHTEESEEN.
HE OVAT KAIKKI KUNNIALLISIA INARIN SEURAKUNTALAISIA SEKÄ USKOLLISIA IVALON KIRKOSSA KÄVIJÖITÄ JOIDEN KUNNIOITA FB:SSÄ LOUKKASIN. HE KÄYVÄT KUULEMMA JOKA JUMALAN PALVELUKSESSA JA MESSUSSA.
Minä olin siivoosin välillä Inarin seurakunnan tiloja ja Ivalon kirkkoa ja SAIN SIITÄ PALKKAA NIIN, kuin kuuluu.
FB kunniallisten mielestä minun pitää SIIVOOTA JA TEHDÄ TÖITÄ ILMAISEKSI JA MAKSAA HEILLE KORVAUKSIA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla823087Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "642643SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1332608Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy51944Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.921546Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341326Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1051065Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o1971023Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m86994Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä85971