Siellä oli ollut PUURO-JUHLAT!
KENEN VAUVA OLI KEHDANNUT PASKANTAA KESKEN JUHLIEN HOUSUUN?
En minä Holo siitä valita, koska PASKALLA KÄYNTI ON MINUSTA NORMAALIA.
Kävin vauvan puolesta SAKASTIN puolen vessassa paskalla eli SYNNIN PÄÄSTÖLLÄ, koska en minä kyllä KEHTAA VAUVAN KANSSA ALKAA PASKASTA KÄRÄJÖIMÄÄN!
Paskasta käräjöinnit on Siirtolan seurakunnan hommia ja HOLONA en hänen seurakuntaan liity vaan mielummin otan VANKEUTTA, koska Siirtolan seurakunta on huhujen mukaan lähtösin Kittilästä. Lars Levi Laestadius oli muistaakseni Kittilän seurakunnan PASTORI.
Kävin Ivalon kirkon ala-kerran siivoamassa.
4
176
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään, että olisin hakenut sitä KIRKKOJEN JA SEURAKUNNAN SIIVOOJAN TYÖPAIKKAA, mutta en voi hakea, koska MINÄ OLEN TEHNYT SITÄKIN SIIVOUSTA IHAN PALKKA TYÖNTEKIJÄNÄ JA OLIN SILLOIN JO SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA.
FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ SIIVOUS TYÖT JOISTA MAKSETAAN PALKKAA ON KUNNIANLOUKKAUKSIA!
Minun pitää TYÖTTÖMÄNÄ KÄYDÄ KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHALLA TÖISSÄ JA PITÄÄ VIELÄ HEILLE MAKSAA KUNNIANLOUKKAUS KORVAUKSIA, koska HEISTÄ ON KUNNIANLOUKKAUS JOS MINULLE MAKSETAAN TYÖN TEOSTA PALKKAA! - Anonyymi
Juuso sano että oli hyvin siivottu.
- Anonyymi00005
Tietenkin oli, koska minä KUNNIATON PASKA POISTAN AINA KAIKKIEN SYNNISSÄ RYPEVIEN HUONOT ENERGIAT IVALON KIRKOSTA NIIN SIELLÄ PYSYY JUMALAN PUHTAASSA RAKKAUS ENERGIASSA.
En ole siitä rahallista korvausta ollut edes vailla.
Ivalon kirkon sakastissa minä KUNNIATON PASKA OLEN SAANUT NIMENI.
FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ IVALON KIRKKO KUNNIAN LOUKKAUS JA IHAN LÄÄNIN ROVASTIA MYÖDEN.
ANTERO NIVA OLI MINUN KASTE-PAPPI.
LAPIN LÄÄNI OLI SILLOIN, KUN MINÄ SYNNYIN OULUN JA LAPIN LÄÄNIN.
EN EDES TIENNYT SITÄ, ETTÄ IVALON KIRKKO OLI OTETTU KÄYTTÖÖN 17.7 JOKA ON MYÖS MINUN SYNTYMÄPÄIVÄ.
FB KUNNIALLISILLA ON SENTÄÄN SUURET KUNNIAT, MUTTA IVALON KIRKKO NÄKYY IKKUNASTA KUN RAOTAN VERHOJA.
EI IVALON JA INARIN KIRKON TYÖNTEKIJÄT OLE TUOMINNEET MINUA ENKÄ MINÄ HEITÄ VAIKKA HEKIN OVAT OSA ERONNEET JA MENNEET UUTEEN SUHTEESEEN.
HE OVAT KAIKKI KUNNIALLISIA INARIN SEURAKUNTALAISIA SEKÄ USKOLLISIA IVALON KIRKOSSA KÄVIJÖITÄ JOIDEN KUNNIOITA FB:SSÄ LOUKKASIN. HE KÄYVÄT KUULEMMA JOKA JUMALAN PALVELUKSESSA JA MESSUSSA.
Minä olin siivoosin välillä Inarin seurakunnan tiloja ja Ivalon kirkkoa ja SAIN SIITÄ PALKKAA NIIN, kuin kuuluu.
FB kunniallisten mielestä minun pitää SIIVOOTA JA TEHDÄ TÖITÄ ILMAISEKSI JA MAKSAA HEILLE KORVAUKSIA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934