Ajatteletteko naiset tunteella vai järjellä?

Anonyymi-ap

Kaupassa on "aivan ihana" vaate mutta se maksaa liikaa.Voittaako järki ja jätätte sen ostamatta.Vai tingittekö menoista ja ostatte silti.
Tai baarissa tapaatte miehen jonka mukaan haluatte lähteä mutta järki sanoo ei.Eli tunnepohjalta lähdettekö?
Autokaupassa löytyy edullinen auto mutta toinen on aivan "ihanan" värinen ja törkeän kallis.Voittaako siis tunne vai järki?

23

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Järki.

• Anonyymi
      UUSI

Yleensä järki. Harmillisesti joskus tunteet voittaneet. Jatkossa keskityn järjenkäyttöön.

• UUSI

Joskus tuntuu, että nainen ymmärtää sanan "järkeistäminen" ihan väärin.

Nainen järkeistää tunteella tehdyt päätökset järkeviksi.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Liikut heikoilla jäillä, käsittää väärin ja ymmärtää halutulla tavalla ovat synonyymeja kun on kyse naisen aivoituksista 😂

• UUSI

Olen sekä että. Riippuu tilanteesta. Ostoksiin suhtaudun järjellä. Minä ole se, joka juoksee tarjousten perässä ja lasken tarkkaan, onko ostos kannattava, vai jääkö tuote kauppaan.
      Tutustun myös tuoteselosteisiin. En tee heräteostoksia ja harrastan hintavertailua.

Mikäli mahdollista, mielelläni tingin ja perustelen tarjoukseni. Siksi en tee (isoista ostoksista) hetken mielijohteesta ostospäätöksiä. Eikä minua saa hoputtaa!
      Jos ärsyynnyn, saatan jättää asian pöydälle ja poistun paikalta.
      Ehkä palaan myöhemmin, ehkä en?

• Anonyymi
      UUSI

Eipä tule kaupassa ikinä katseltua vaatteita muuten vaan. Katselen vaatteita vain, jos nimenomaan etsin ja tarvitsen jotain.

Miesten suhteen tunteeni ja järkeni eivät ole ikinä olleet ristiriidassa.

En ole ikinä ostanut autoa värin perusteella, mutta en kyllä hinnankaan. Olen ostanut sellaisen auton, jonka tarvitsen.

• Anonyymi
      UUSI

Just tänään törsäsin vaatteeseen. En mä nyt tiedä oliko se "aivan ihana", mutta oli se mun näkönen neuletakki. Maksoi neljä euroa, että kai nyt pitää sitten vähän tinkiä muista menoista.

• Anonyymi
      UUSI

Yleensä järki. Nytkin hankin käytetyn puhelimen, kun edellinen on pragaamassa ja sijoitin kuntoiluvälineeseen eli hyvinvointiin sen sijaan, että olisin käyttänyt saman rahan vaatteisiin, vaikka mieli tekikin uusia talvivaatteita.

• Anonyymi
      UUSI

Ennen ajattelin tunteella,
      tänään järjellä.
      Tiedän tiedän,
      ehtei täällä ole mitään minulle.

• Anonyymi
        UUSI

Miehet nauttii seksistä keskenänne.
        Pitäkää tunkkinne,
        Mitäpä siitä olisin ymmärtänytkään.

• Anonyymi
      UUSI

Kun kuuntelee vasemmistonaisten puheita, vakuuttuu, että ei heillä järkeä ainakaan ole.

• Anonyymi
        UUSI

Järkevöityminen muka ei pelasta sinua

• Anonyymi
        UUSI

kenellä on

• Anonyymi
      UUSI

Ei kaupassa ole ikinä ihania vaatteita. Mulle yksikään vaate ei näyttäydy ihanana. Joku elollinen voi olla ihana, mikään rätti ja lumppu ei todellakaan. Ylipäänsä kivijalkakaupoissa vaatteet on ihan järkyttävän epäkäytännöllisiä, kaikki tyrkyllä olevat ja hirveän näköisiä.

Autokin ostetaan sen mukaan mikä on tarve, ei värin mukaan. Eikä bling blingin. Hyvin pidetty kori ja tekniikka ratkaisee, kun ostan autoa. Ne tutkitaan.

Jasu

• UUSI

Ei näköjään tule nimimerkillä vaikka on kirjautunutkin. Ei toimi toi koko rekkautuneen nimimerkki homma.

• Anonyymi
      UUSI

Kaunako naisella piisaisi 10 000 euroa, jos sellaisen summan nainen yks kaks saisi.
      Onko naisen ensimmäinen ajatus: Vau kuinka paljon rahaa ja nainen lähtisi ensimmäiseksi vaateliikkeeseen ostamaan uusia vaatteita, kahvilaan nauttimaan kahvia, varaamaan ulkomaan lomamatkaa perustellen, että nyt on hyvä syy ja oikeus lähteä ulkomaille, kun tilille ilmestyi suuri summa rahaa vai miten nainen reagoisi.
      Vai toteaisiko, että nyt saa laskut maksettua, eikä sentää lähdetä törsäämään, vaan annetaan olla säästöinä ja käytetään laskujen maksamiseen, kun niitä tulee eli asumiskulut pääasiassa.

• Anonyymi
        UUSI

Kas kun naisia on monenlaisia. Aloittajakin uteli vaihtoehtoisia tapoja. Minulla on esimerkiksi lahjakortti menossa vanhaksi. En keksi sille mitään käyttöä. Neuvoivat kaupassa tutkimaan kosmetiikkaa ja monivitamiineja, joita oli tarjouksessa.

Tiedän erään naisen, joka väitti tuhlanneensa 10 000 parissa viikossa. Totesi vain, että se kului yllättävän nopeasti.

Miehet käyttävät tilastojen mukaan rahaa itseensä naisia enemmän. Miehet maksavat jo vanhemmilleen enemmän kuin tyttölapset.

• Anonyymi
        UUSI

No eipä kyllä noin pieni summa aiheuttaisi mitään wau efektiä. Penniä venyttäen voisin saada riittämään vuodeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun naisia on monenlaisia. Aloittajakin uteli vaihtoehtoisia tapoja. Minulla on esimerkiksi lahjakortti menossa vanhaksi. En keksi sille mitään käyttöä. Neuvoivat kaupassa tutkimaan kosmetiikkaa ja monivitamiineja, joita oli tarjouksessa.

Tiedän erään naisen, joka väitti tuhlanneensa 10 000 parissa viikossa. Totesi vain, että se kului yllättävän nopeasti.

Miehet käyttävät tilastojen mukaan rahaa itseensä naisia enemmän. Miehet maksavat jo vanhemmilleen enemmän kuin tyttölapset.

"Miehet käyttävät tilastojen mukaan rahaa itseensä naisia enemmän. Miehet maksavat jo vanhemmilleen enemmän kuin tyttölapset."

Ja sen kyllä huomaa, kun miehen kanssa elää. Miehet ovat ihan järkyttävän kallista seuraa. Sinkkuna jää rahaa reilusti säästöön, mutta miehen kanssa asuessa tuntuu, ettei edes ne tuplatulot riitä.

• Anonyymi
      UUSI

Joskus shoppaillessa tunne, yhä enemmän järki.
      Shoppailrnko oikeastaan.
      Täsmäostoksia enemmin.
      Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole naisilla ja järjellä toistensa kanssa mitään tekemistä. Tunteet vie.

• UUSI

Kyllä siinä vaiheessa, jos ei ole rahaa, niin on turha edes lähteä sinne kauppaan. Tarkoittaa siis, että ostan vain tarpeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      97
      9469
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      75
      4924
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      50
      4619
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2388
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1586
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      44
      1424
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      54
      1340
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1286
    9. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      47
      1269
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1262
    Aihe