Eli yh naisen kanssa asuminen mies sais vapaasti mennä ja tulla ja harrastella koska vain ja syödä mitä kaapista löytyy kyselemättä lupia ja sitä tv kanavaa katsotaan mitä mies haluaa ja jos vuokralla asuvat niin kai yh ja lasten isukki maksaa vuokran ym aika kivaa ei tarvis huolehtia mistään mitään ehkä hyvänä pitää yh äityliä no sil täytyy ostaa joululahjoja
Millaista on uusioperheissä
44
263
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kai noi on aina sovittavissa
- AnonyymiUUSI
Mikä on sovittavissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sovittavissa
Alottajan kyseltävät asiat hänen ihmisen kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Misään…ulkopuolisena vaan vastasin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä voi sopia että yh äityli ja lasten isukki maksaa koko vuokran ja muut laskut reilu peli
- AnonyymiUUSI
Vai oliskos siltikin parempi et kummatkin asuis omissa kämpissä eli voi käydä naisen luona kyläilemässä ja nainenkin voi käydä miehen luona kun ei ota kakruja mukaan tämä taitais olla parempi juttu
- AnonyymiUUSI
Mun kakrut ei kyllä tosiaan kulkis mukana miehen luo. Ei ne kyllä oo mun nurkissakaan.
Mut en ikinä ottais miestä joka ei hyväksy mun mukeloita. Ne kun sattuu kuuluu samaan pakettiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun kakrut ei kyllä tosiaan kulkis mukana miehen luo. Ei ne kyllä oo mun nurkissakaan.
Mut en ikinä ottais miestä joka ei hyväksy mun mukeloita. Ne kun sattuu kuuluu samaan pakettiin.Kyl mies ne hyväksyy mutta taviiko sen nähdä niitä koskaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mies ne hyväksyy mutta taviiko sen nähdä niitä koskaan
Jos meinaa vakavaa suhdetta nii tarvii.
- AnonyymiUUSI
Miten hemmetissä se kakrujen isä liittyy sen naisen vuokran ja muiden menojen maksuihin?
- AnonyymiUUSI
No kai lasten isä huolehtii et lapset voi asua äitinsä kanssa eli ottaa osaa vuokraan ja maksaa elätys ja ruokko maksuja ehkä voivat sopia et esim viikon välein asuvat isänsä luona ja äitinsä luona niin kumpikin maksaa sit oman vuokransa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kai lasten isä huolehtii et lapset voi asua äitinsä kanssa eli ottaa osaa vuokraan ja maksaa elätys ja ruokko maksuja ehkä voivat sopia et esim viikon välein asuvat isänsä luona ja äitinsä luona niin kumpikin maksaa sit oman vuokransa
Puhut sekavia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Papupojalla Jubu Uhuru saattaa olla muutama muukin yh takanaan, ei takuulla maksa mitään vuokria, tuskin edes elareita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet sekopää ja huuhaa, ei noin älyttömiä muuten kirjoita.
- AnonyymiUUSI
Keskittyisit nyt lapsiin kun olet ne tehnytkin ja jätä ne miehet pois.
Kerkeet sie sitten vanhempana rillustella kun saat lapset koulutettua
ja aikuisiksi.- AnonyymiUUSI
Yh äityli haluu ja tarvii miestä
- AnonyymiUUSI
Samat sanat isukeille.
- AnonyymiUUSI
Aikuiset? Pitäisi tutustua ja katsoa onnistuuko sopiminen ja yhteiset kohtuulliset normit.
Miten tehdä elämästä, muidenkin, niin mahdottoman vaikeaa suorittamista.
Onni jo on, jos kivoja ihmisiä kohtaa.
Vilma- AnonyymiUUSI
Kuten tuolla ylempänä olisiko parhain juttu jos yh äidin uusi mies ei koskaan näkisi niitä lapsia eli kun lapset isukilla hoidossa niin äidin mies voi käydä äitylin luona kylässä ja kun äidin vahtivuoro niin lapset leikkii ulkona illalla tai on hoidossa niin äityli voi käydä miehen luona eli tarviiko lasten ja uuden miehen nähdä toisiaan ehkä näkevät sitten kun lapset on aikuisia ja mitä he silloinkaan niin näkee kai heillä on silloin omakin perhe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten tuolla ylempänä olisiko parhain juttu jos yh äidin uusi mies ei koskaan näkisi niitä lapsia eli kun lapset isukilla hoidossa niin äidin mies voi käydä äitylin luona kylässä ja kun äidin vahtivuoro niin lapset leikkii ulkona illalla tai on hoidossa niin äityli voi käydä miehen luona eli tarviiko lasten ja uuden miehen nähdä toisiaan ehkä näkevät sitten kun lapset on aikuisia ja mitä he silloinkaan niin näkee kai heillä on silloin omakin perhe
Ehdota siis lasten heitteillejättöä? Äiti ei jätä lapsiaan hiekkalaatikolle, kun lähtee kylään, tai yhtään minnekään. Lapset ovat pieniä avuttomia ihmisiä, joista täytyy pitää huolta 24/7 eikä silloin kuin sattuu huvittamaan. Kerrohan omasta lapsuudestasi.
- AnonyymiUUSI
Uusperherakenne on vahvassa yhteydessä lasten kaltoinkohteluun, pahoinvointiin ja jopa kuolemiin. En suosittele.
- AnonyymiUUSI
Se on kyl totta kai lapset pilaa vanhempiensa elämän ja uuden kunnon rakkauden ja avioliiton
- AnonyymiUUSI
Varmasti moni yh isukki ja äityli tappelee että kumpi joutuu ottaa kakrut jouluksi ja uudeksivuodeksi kun toinen joutuu vahtimaan ja toinen saa bilettää uuden kumppaninsa kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyl totta kai lapset pilaa vanhempiensa elämän ja uuden kunnon rakkauden ja avioliiton
Lapset ovat arvokkain tekele mitä ihminen voi tehdä. Lapsettomana saa elellä ihan rauhassa. Kohdallasi se on jopa toivottavaa🙏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti moni yh isukki ja äityli tappelee että kumpi joutuu ottaa kakrut jouluksi ja uudeksivuodeksi kun toinen joutuu vahtimaan ja toinen saa bilettää uuden kumppaninsa kanssa
Joo kun uusi puoliso ei tykkää niistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sairaita olette. Yleensä ihmiset rakastavat lapsiaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo kun uusi puoliso ei tykkää niistä.
Uusperheessä tulee lapset kumppanin lisäksi, se on pakettikokonaisuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse en tavannut ainoastaan sellaisia eronneita, jotka kiistelevät siitä kumpi ne lapset saa luokseen esim. jouluksi. Enpä ole törmännyt sellaisiin, jotka tyrkyttäisivät muksuja toisilleen.
- AnonyymiUUSI
Lapset ovat tietenkin tärkeimpiä, sitten tulee koira ja sinä viimeisenä. Mikään ei ole spontaania, vaan ensin pitää hankkia lapsen vahti. Jos luot tunnesiteen lapsiin ja eroatte, et näe lapsia enää koskaan.
- AnonyymiUUSI
No ei mies niitten lasten takia äitylin kanssa ole niillähän on oma isänsä ei uus mies ole niiden isä eikä ystävä eli uusi mies ei ole lapsille mikään eikä lapset ole miehelle mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei mies niitten lasten takia äitylin kanssa ole niillähän on oma isänsä ei uus mies ole niiden isä eikä ystävä eli uusi mies ei ole lapsille mikään eikä lapset ole miehelle mitään
- Äiti miksi tuo luuserityyppi on meillä. Se vaan pelaa pleikkaa ja syö, eikä puhu mitään?
- Se nu**ii äitiä, niin saa siksi olla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan. En huolisi miestä, joka ei piittaa lapsistani.
- AnonyymiUUSI
Tuollaista ei ainakaan ole uusioperheissä.
- Sheena- AnonyymiUUSI
Millaista sitten on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millaista sitten on
Parempaa. Vanhemmat sopivat asioista mikä heillä toimii, mikä tekee elämästä hyvää. Aloituksessa mies on kuvattu lähinnä muuta perhettä häiritsevänä ilkiönä.
- Sheena
- AnonyymiUUSI
Harvemmin ne miehet on ilkiötä. Toisen miehen lapset ja niihin panostaminen kuuluu ” mating efforttiin”. Naisilla ei niinkään. Ei ne tuhkimotarinat ole turhasta syntyneet.
- AnonyymiUUSI
Se menee sillätavoin, että yh ostaa eväät itselleen ja lapsilleen. Sä ostat omat evääs ja menet omaan kämppääsi katsomaan telkkaria.
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä tekiin aikuisella kakaralla. Aikuinen mies voisi kelvata, mutta ei tuollainen aloituksessa mainitun kaltainen keskenkasvuinen ja ilmeisen huonosti kasvatettukin.
- AnonyymiUUSI
Itse asuin aikoinani isän kanssa. Uusi vaimo ajoi pois jaloista. Naiset ei voi sietää miehen lapsia. Olen käsittelyn jälkeen sairaseläkkeellä.
- AnonyymiUUSI
Sinkkuna voit elää sinkun elämää, tulla ja mennä, kulkea miten mieli tekee. Lapsiperheen elämässä ja pitää olla rutiinit ja selkeät kuviot, eli ei sovi sinulle. Vuokrasi ja laskusi saat maksella ihan itse.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut mun juttu. Niitä isiä juoksi hakemassa ja tuomassa lapsiaan., eivätkä kestäneet katsoa exänsä tyytyväistä ilmettä. Unohtakaa nämä eronneet. Niissä on jokin vika.
- AnonyymiUUSI
Jos et itse kaappiin mitäännedes osta ni onko silloinnoikeutta syödä lupaa kysymättä ainakaan ja ensisijaisesti se on lasten koti josta äidin velvoite on pitää huoli että se on lapsille turvellinen paikka ja vuokranhan maksaa jokainen ite suomessa ero tapauksissa ole etävanhemman velvoite maksaa kun elatusmaksu ja jos rahat antaa myöden sovitusti osallistua lapsen menoihin lähivanhemman kanssa jos ei niistä pysty yhdessä sopimaan ni monesti lähivanhempi on hakennu korotusta elatusmaksuun se menee taas jo erinimellä kun kela ei maksa kun elatusmaksun jos ei etävanhemmalla ole siihen varaa lisäosa on elatustuki muistaakseni tyttäreni äidiltä jos kysytte niin en ole hänen mukaansa tyttärestäni elatusmaksuja hoitanu mä hoidin ne ulosoton kautta joka makso kelalle ja joka si taas maksoi tyttäreni äidille onneksi hän ei suosrunu siihen että olisin maksanu hänelle suoraan jäi yksi tappelu vähemmäksi kun ei tarvinnu alkaa selvitteleen mitä olin maksanu ja mitä muka en ja hyvä muistaa jos maksatte lähivanhemmalle käteisellä pytääkäö aina allekirjoitettu kuitti että olette maksanu selviätte ilman tupla maksuja jos ei löydy kuittia joutuu maksamaan toiseennkertaan jos lähivanhempi alkaa kelaan vinkuun ettei etävanhempi ole maksanu ja jos maksu menee kelan tai ulosoton kautta maksu muuta kautta ei ole järkevää koska kelalle ja ulosotolle joutuu maksamaan joka tapauksessa
- AnonyymiUUSI
Sinun tasoisen naisen mies ei olisi kuvioissa. Ja elarit tulisi valtion kassasta. Tiedän että ne kuulostaa ap:n korviin suurilta, mutta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734956Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202655Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571717- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941322
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191113Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889