Onko suhde ilman seksiä pettämistä?

Anonyymi-ap

Ja voiko suhde ilman seksiä olla rakkautta?

28

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ja kyllä.

• Anonyymi

Rakkaus ratkaisee kaiken. Se on se avainsana.

• Anonyymi

Jos toinen vaikka sairastuu eikä voi sekstailla,pidätkö sitä pettämisenä.Et ole suhdeihminen vaan seksin perään.Ihminen on kokonaisuus vikoineen kaikkineen ja aina ei edelleenkään saa mitä haluaa...

• Anonyymi00031
        UUSI

Niin että toisen on oltava ilman seksiä jos toinen ei kykene.
        Ihan sata varmasti tuhoon tuomittu suhde.
        Tässä teille fakta naiset: jos suhteessa loppuu seksi niin mies hakee sitä muualta.
        Ps. Teitä on nyt ystävällisesti varoitettu asiasta joten ei tule sitten yllätyksenä enää.

• Anonyymi

Minua ei haittaa vaikka kumppanini (ei ole) olisi käynyt sekstailemassa muualla. Rakastuminen kylläkin. Seksi ei ole niin kovin merkityksellistä minulle.

• Anonyymi

Suhde ilman erotiikkaa (leikkejä ja yhdyntöjä) on ystävyyssuhde.

• Anonyymi

Ei aina pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aina pidä paikkaansa.

Voi olla myös kaverisuhde, hoitosuhde, hoivasuhde, vihasuhde, jne.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Miten se vois olla pettämistä jos on yhdessä sovittu asia

• Anonyymi

Mitäpä jos suhteen toinen osapuoli haluaisi seksiä, mutta toinen ei olisi edes tajuavinaan?

• Anonyymi

Ymmärrän sen, jos mies on esim. impotentti eikä kykene yhdyntään. Silloin suhteessa ei voi olla "yhdyntäseksiä". Mutta kyllä rakkaussuhteessa on oltava seksiä, joka hoidetaan puolin ja toisin vaikkapa käsin tai suulla. En voisi kuvitella rakkaussuhdetta, jossa en pääsisi kosketuksiin alasti rakastamani henkilön kanssa.

• Anonyymi

Mielestäni suhde ilman seksiä voi olla rakkautta jos sekä mies, että nainen niin ajattelevat ja haluavat. Tätä olen usein miettinyt, koska olen vanhempaa ikäluokkaa enkä enää halua harrastaa seksiä ja siksi olen ajatellut, että jospa löytyisi mies samaa ikäluokkaa, joka ei myöskään jostain syystä johtuen voi enää harrastaa seksiä.

• Anonyymi

Mies kaipaa naiseltaan erotiikkaa (leikkejä ja rakastelua) kunnes kupsahtaa.

• Anonyymi

Kysy tämä sama tuolla ikävän puolella, niin saat oikeitakin vastauksia. Täällä uskottomuudesta on lähinnä jo rajan ylittäneitä vastaamassa

• Anonyymi

On minun mielestä pettämistä. Jos kumppanisi kertoisi tuollaisesta, miten kokisit sen? Sattuisi, eikö? Ilman seksiä voi olla rakkautta. Liian moni parisuhde ja seurustelu/tapailu perustuu seksiin.

• Anonyymi

Ja siksi parisuhteet päättyvät usein pettämiseen koska oma kumppani alkaa tuntua liian tutulta ja tylsältä.

• Anonyymi

En ole mikään seksiriippuvainen mutta kyllä se syö naisen itsetuntoa jos mies, jota on rakastanut vuosia torjuu sinut aina vain uudelleen kun yrität saada edes aidon halauksen. Olen epäillyt pettämistä jo kauan mutta kai me naiset haluamme olla sinisilmäisiä eikä myöntää että jotain on tekeillä?
      Ja se, että en ole ylipainoinen, kauniiksikin kehuttu, olen yllättänyt miehen seksikkäillä alusvaatteilla ja tehnyt miehelle ensiksi hyvää ilman edes hänen pyytämättä, ei auta.
      Kyllä nainen on tyhmä, ei voi muuta sanoa.

• Anonyymi

Oletko miehiin kallellaan noin vahvasti että pitää naista morkata?

• Anonyymi

Ja mikä "femakko"...?? Jos et tunne vetoa naisiin se ei tarkoita sitä, että olet loukkaava.

• Anonyymi

Voisiko tähän liittyä esim. erektiohäiriö tai impotenssia? Onko seksiä joskus ollut?

• Anonyymi

Ei ole jos ottaa takaapäin.

• Anonyymi

Justjoo🤣

• Anonyymi

Kyllä, molempiin.

• Anonyymi

Virkasuhteessa kakkoseen vetäminen ei ole pettämistä.

• Anonyymi00029

Pettämistä eli valehtelua on kaikki sellainen kanssakäyminen ja yhteydenpito, josta ei halua kumppanin tietävän ja johon ei ole yhteistä suostumusta kuten seuran etsiminen, salaiset viestit ja puhelut, muiden kanssa flirttailu, sinkkuna esiintyminen ja parisuhteensa salaaminen, salaiset tapaamiset jne. vaikka ei seksiä harrastaisikaan ja silloinkin vaikkei koskaan tapaisi vaan kyse olisi ns. etäsuhteesta.

• Anonyymi00030
      UUSI

En tiedä pettikö kortsu sain taudin .Tais asua Länsimäessä maksullinen oisko alkanu nimi b tai d. Luultavasti nyt myös puolisollani.Aion kertoa rehellisesti mistä tuli en voi elää asian kanssa muuten.Seksitreffeillä pitänyt ilmoo.Oli viimeinen kerta kun petän.

• Anonyymi00032
      UUSI

Ei ole, enkä ole kokenut niin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      250
      4526
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      125
      2965
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2732
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1700
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      17
      1437
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      52
      1295
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1067
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1055
    Aihe