Se miten tyytyväinen on ruokaan ratkaisee sen miten laihtuu,EI määrät.Siinä on joutuu alussa paljon kokeilemaan kaikenlaista.Siinä pitää olla myös proteenia.
Ruokatyytyväisyys
5
198
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen syö vähän eri tavalla eri aikaan ja erilaista ruokaa.Valmisohjelmat kyllä toimii,mutta ei niitä kukaan jaksa noudattaa.
Se pitää suunnitella itse. - Anonyymi
Jokainen syö kaalia pronetiinin tähen
- Anonyymi
Tärkeintä on pitää kalorit alle 2000 päivässä,ei sitä näköjään muuten laihdu yhtään 🙁
Se tarkoittaa sitä että KAIKKI HERKUT POIS 😒 - Anonyymi
Tippa Haukka sanoi että voi olla lihava.
- Anonyymi
Karkki ei ole herkkua vaan pahaa joten se laihduttaa. Siksi ostan varastoon 10 kiloa halpaa karkkia ja ostan vielä lisääkin kun se loppuu.Om TYHMÄÄ ostaa vain yksi kallis karkki tai patuka.Vain tällä tavalla OLEN onnistunut laiduttamaan jo 35den vuoden ajan.Myös nopeus syömisessä vaikuttaa että jos syö nopeasti niin kalorit ei ehdi imeytyä.Syön hedelmäkarkkipussin ja maradou levyn 5dessä sekunnissa.Kun laittaa kaikki huaveihin ja mononlämmittimet pyörään niin ne poistaa kaiken rasvankin.Karkissakaan EI lihota sokeri vaan rasva.Joskus olen maistanut pitsaa mutta syön mielummin karkkia.Nyt on kylmät ilmat niin KANNATTAA syödä yöllä kerma jäätelöä niin kesällä voi herkutella.Nyt ei kannata herkutella kun pitää laihduttaa.Veitsenterävät vatsalihakset tulee jo viikon päästä.Repikää siitä! 😌 🍰🍬🍭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773293Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a272307Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K562111Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652029- 1981920
Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3271469Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,861335Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1961329- 261311
Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1011309